Seksin harrastus ennen pelisessiota (Haitallista pelille?)

• Johnny600
      Johnny600
      Bronze
      Itse olen pannut merkille että aina kun harrastan seksiä ennen pelisessiota niin tulee pelattua jotenkin liian löysää, liikaa käsiä yms.. ajatukset harhailee, keskittyminen vaikeutuu jne..

Joskus olen kuullut sanottavan jopa että heti seksin jälkeen ei ole suotavaa edes hypätä auton rattiin.

Ihan mielenkiinnosta nyt kysynkin onko muut huomanneet omassa pelissä eroa seksin jälkeen?
  • 18 replies
    • Obersdorf
      Obersdorf
      Gold
      Esimerkki futiksesta. "Taiteilijat" Ronaldinho tai vastaava on sanonut että siitä on hyötyä, että on harrastanut seksiä ennen ottelua. Hänen ei tarvitsekkaan olla terävimmillään, vaan rentous hänelle tärkeämpi. Maalivahdit joilla keskittyminen ei saa herpaantua, ja täytyy olla tiukkana kokoajan, ovat sanoneet seksin olevan haitallista ennen peliä.

Pokerissa viisaiden päätösten tekeminen tärkeintä, mutta epäilen että juuri ennen sessiota seksi juurikin lisää käsimääriäsi jne.
    • Kamu747
      Kamu747
      Bronze
      Itse olen sukupuoliyhteyden suhteen vielä koskematon mutta omalla kohdallani masturboiminen ennen peluuta vähentää huomattavasti tilttiin menemisen riskiä.
    • TKK2010
      TKK2010
      Bronze
      Mulla ainaki rentous lisää kärsivällisyyttä ja seksin jälkeen pelaan vähemmän käsiä eli oma kokemus pelkästään positiivista.
    • AngleZero
      AngleZero
      Silver
      "ok I'm done, back to the grind."
    • TKK2010
      TKK2010
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja AngleZero
      "ok I'm done, back to the grind."
      :D Tai viis minsaa viel,nyt pitää olla nopee turnee alkaa koht :sun:
    • MiikkaAnttonen
      MiikkaAnttonen
      Silver
      Vaikutuksen pitäis keskimäärin olla selvästi positiivinen. Tästä on enemmänkin ollut juttua monessa pokerikirjassa.
    • Lour6es
      Lour6es
      Bronze
      Osa vaikutuksista voi tulla viipeellä, 9kk kuluttua...
    • kosu77
      kosu77
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Lour6es
      Osa vaikutuksista voi tulla viipeellä, 9kk kuluttua...
      Joo kohta on laskettu aika käsillä :)
    • baboKeisari
      baboKeisari
      Bronze
      Kuten tuossa jo sanottiin niin tilttiin menemisen riskin luulis ainakin pienenevän. :f_cool:
    • NTV123
      NTV123
      Bronze
      Aina oon hävinny, tosin otoskoko ei ole välttämättä riittävä.
    • miro1232
      miro1232
      Bronze
      Mutta eihän koolla ole väliä?
    • understumf
      understumf
      Gold
      Koko päivän oon meinannut vastata tähän puuhun ilmeisen epäasiallisen pohdinnan, mutta en pysty enää pidättelemään, joten nyt se tulee.

Koska itsellä ei ole eikä tule naista (eikä varsinkaan miestä, hyi) asumaan kotiini pysyvästi, tämän edgen saamiseen joutuisi panostamaan taloudellisesti. Suomalaisperäinen asiakaspalvelija maksaa n125-200h riippuen muutamasta muuttujasta. Oletetaan 200. Mä en ainakaan vois päivittäin käyttää palveluja, sillä en usko että hyöty olisi riittävän suuri. Vaihtoehtona olis aasialaisperäiset asiakaspalvelijat, jotka ovat selkeästi edullisempia, mutta minä ainakin olisin valmiina tiltissä jo pelkän etnisen taustan vuoksi.

Entä jos olisit pro? Voisko nämä kulut laittaa verotukseen selvinä tulonhankkimiskustannuksina?

Lopetan kun vielä ehdin, enkä vie tätä edes niin pitkälle kun alkuun ajattelin.
    • OldDog
      OldDog
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja understumf

Lopetan kun vielä ehdin, enkä vie tätä edes niin pitkälle kun alkuun ajattelin.
      Coitus interruptus :f_cool:
    • Johnny600
      Johnny600
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja MiikkaAnttonen
      Vaikutuksen pitäis keskimäärin olla selvästi positiivinen. Tästä on enemmänkin ollut juttua monessa pokerikirjassa.
      Voisitko kenties antaa esimerkin jostain kirjasta?
    • Johnny600
      Johnny600
      Bronze

Koska itsellä ei ole eikä tule naista..
      Helppo arvata miksi näin on.
    • MiikkaAnttonen
      MiikkaAnttonen
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja Johnny600
      Alkuperäinen kirjoittaja MiikkaAnttonen
      Voisitko kenties antaa esimerkin jostain kirjasta?
      Kill Everyone
    • Suti89
      Suti89
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Johnny600

Koska itsellä ei ole eikä tule naista..
      Helppo arvata miksi näin on.
      -b :f_cool:
    • Taikajimm
      Taikajimm
      Bronze
      Meillä vaikutus olisi takuu varmasti negatiivinen, jos lähtisin heti seksin jälkeen pokeripöytään.
      Se vaikuttava tekijä tulisi aika nopeesti perässä näytön ääreen ja vetelis tilttejä pitkin korvia. Ja toista kertaa tuskin sitten tarttis enään ihmetellä seksin vaikutusta peliin.
      :s_frown: