microHU & elephant

• limpfishh
      limpfishh
      Bronze
      Olisi tarkoitus aloittaa pelit uudelleen ja hu kiinnostaisi, mutta onko millään näistä saiteista mitä elephant tukee niin Hu- pelejä nl10-nl30 tasoilla?

pokerstarssilla ja ftp:llä (jos edes saavat lisenssi asiat kuntoon) ei ainakaan ole kuin NL50 pienimmät HU-pöydät, mutta löytyykö mansionilta, partylta, titanilta tai everestpokerilta HU-pelejä pienemmille tasoilla ?
  • 5 replies
    • AAkthxbye
      AAkthxbye
      Bronze
      Titan ja Mansion ovat molemmat iPoker-verkkoa ja niissä pyörii samat pelit. Ja NL HU näyttäisi starttaavan jo tasolta NL2 eli vähintään riittävän mikroa :)

Everestillä pienimmät hupit NL50. Samoin Partylla.

Tuosta iPokerista vielä. Elephant toimii tosiaan samalla tavalla kaikissa iPokerin huoneissa eli tuolta PokerStrategy.cominkin valikoimasta löytyy useampi vaihtoehto, joista valita mieleisensä.
    • OldDog
      OldDog
      Bronze
      Toimiiko 770-pokerillakin?
    • limpfishh
      limpfishh
      Bronze
      ok, kiitos tästä!

Ei ole tosiaan tullut pelattua jakoakaan sen jälkeen kun rahat jäivät tiltille jumiin, ja olisi tarkoitus nyt tehdä n. 200-400d talletus jollekkin näistä saiteista.

Mihinhän näistä saiteista saisi parhaat tarjoukset ja mitkä näistä bonuksista olisi täkeimpiä kun pelaa nl10/nl20 huppia?
    • partane
      partane
      Silver
      Se et jos nl2 HU pyörii ei tarkota et sitä kannattais pelata. :D

Maksat niin tajuttomasti rakea, et pelien biittaaminen on käytännössä mahdotonta. Yleensä huppia on tarjolla vasta nl50 ylöspäin, koska nl50 on ensimmäinen taso jolla rakecapit on sen verran järkevät et huppia kannattaa pelaa. Luulen et joku nl20/nl30 huppi on myös ihan biitattavissa, mutta se vaatii murskaavan edgen, joka meinaa käytännössä sitä et jos biittaat nää tasot niin biittaat myös nl50.

Ymmärtääkseni oot kuitenkin aloitteleva HU-pelaaja eikä pelien biittaamisesta oo varmuutta, joten suosittelen et alottelet harjoittelumielessä HU-sittareista. Ongelma on lähinnä se et volyymia on hankala saada tarpeeksi, joten käytännössä kannattais grindata fulli/shorttipeleissä tommonen noin 50 bin rolli nl50 HU ja alottaa sit siellä treenaamaan. Alkuun kassaa hyvä toki olla enemmänkin, koska oppirahojen maksamisessa voi mennä hetki.

Ongame, everest ja ipoker tarjoaa toki pienemilläkin tasoilla HU-pöytiä, mutta en menis pelaamaan ellei ideana oo tiltin lieventäminen pikkutasolla tai puhdas hauskanpito.

EDIT: korjatkaa jos oon väärässä, mut tää on mun käsitys asiasta.
    • limpfishh
      limpfishh
      Bronze
      Olen kyllä tuon tiedostanut että noissa aivan microissa nl2-nl10 ei juuri tuon raken takia voi peliä biitata. Ja tarkoitus tosiaan on joku 200-400d talletus tehdä ja ehkä nl20 tasolta aloittaa ja jos pelit lähtevät kulkemaan niin nostaa.

Tiltillä pelatessa olin kuitenkin breakeven pelaaja 6max nl10/nl20 tasoilla ja tuli sielläkin pelattua noita HU-sittareita, mutta elephant ei käsittääkseni myös toimi turnauksissa/sittareissa?