WSOP store (vaatteiden tilaus)

• Metafora92
      Metafora92
      Bronze
      http://wsop.cinsay.com/

Eksyin wsop:n sivulle ja huomasin, että storessa on paljon hienoja vaatteita.. Ostohalut tuli, mutta saako paitoja kuinka helposti palautettua/vaihdettua Suomesta jos tilaa väärän kokosen? Löytyykö sivulta mitään kokotaulukkoa, itse en löytänyt?
      Onko nuita vaatteita kannattavin tilata wsop:n omalta sivulta(verotus..) vai onko euroopassa jotakin putiikkia joka myis noita suht. samoin hinnoin myös Suomeen?

• 3 replies
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Itse olen jenkeistä joskus tilannut vaatteita. Koot oli päin peetä ja jos haluaa palauttaa niin pitää itse maksaa postikulut. Lisäksi tullissa läpsähti toki verot vielä siihen mitkä piti maksaa. Eli omalta kohdalta ei ollut kovin onnistunut kokemus, toki en tästä kaupasta ole mitään tilannut.

Kannattaa yrittää etsiä Euroopasta jotain vastaavaa, koska noi postikulutkin nousee aika koviksi kun ameriikasta tilailee.

Jenkkien koot on yleensä paljon isompia, sanoisin et niiden L vastaa Euroopan XL noin pääsääntöisesti.
    • baboKeisari
      baboKeisari
      Bronze
      Jos löytyy euroopasta tilattavia niin tänne linkkiä heti. Olen myös kiinnostunut! :)
    • Metafora92
      Metafora92
      Bronze
      Oon ettinyt grindauksen ohessa n. pari tuntia(tahtosin kovasti noita kuteita), mutta en oo löytänyt kun max. joitakin vanhempia ja paljon rumempia official WSOP vaatteita Euroopasta..
      Taidan itse joutua tilaamaan tuolta virallisesta wsop storesta, jos en muuhalta satu vielä löytämään. :rolleyes: