Sit Out

• againAA
      againAA
      Bronze
      Rupee v....taan sit out olijat. Pari sessioo vetäny 6max (raha pöytää) ja pahimmillaan 3 pelaajaa sit out pöydässä. Ihan liian pitkät ajat saa olla sit out.
      Jonoo pöytään kyllä on , mutta ei pääse pelaan.

Mitäs mieltä muut olette asiasta?

Minun mielestä 5min rittää, kusi / tupakki taukoon.
      Mitäs asialle vois tehdä? yhden pelaajan mielipide ei paljon paina!
      Jos muitakin v....taa olis muutama ehdotus asian eteen.
  • 6 replies
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      5min fine
    • FourDe
      FourDe
      Bronze
      En varsinaisesti näe tuossa ongelmaa, itse vaihdan suosiolla pöytää jos on liikaa sit outteja.
    • Duonobid
      Duonobid
      Bronze
      Tietyillä pokerihuoneilla on semmonen softa että kun kolme kierroista istuu sitoutissa tipahtaa pyödästä pois. Pitäisi tulla eteen melko nopeasti jos kolme tyyppiä kuudesta on sitoutissa. Jos tuo koetaan ongelmalliseksi joku toinen pokerihuone voi olla mieluisampi?

Itse näen (fullringiä pelaillen) tuon sit outin hyvänä vaihtoehtona. Voi hetken käydä palautumassa ennen kuin tulee takaisin jos on hiukan pidempi sessio käynnissä.
    • Taikajimm
      Taikajimm
      Bronze
      Sitouthan on hyvä tapa analysoida toisen pelaajan pelitapoja.
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja oylioika
      5min fine
      +1
    • Metafora92
      Metafora92
      Bronze
      Muakin ärsyttää tää aivan kamalasti.
      Yleensä vaihdan pöytiä, jos liian monia on sitoutissa mutta ongelma tulee sillon, jos sun täytyy käydä äkkiä vaikka vessassa ja kun pistät ittes sitouttiin pöydän kalat kattoo "nyt perkele se meni sitouttiin ja lähtee enkä saa mun rahoja takas" & seuraavaksi he lähtevät pöydästä ennenkun tuut takasin = pöytä kuolee tai muuttuu liian kiviseksi...

En itse edes tiedä kauanko saa olla sitoutissa(10min?) mutta aivan pitkä aika se on.. Oikeesti. Ei varmaan häiritse fullipöydässä, mutta ainakin shortissa ja pienemmissä ajan pitäis olla pienempi.