Satanen rikki

• 13 replies
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Gratz! Pelikassan tuplaus on aina hyvä. Siitä sitten pikkuhiljaa NL4:een riittävä kassa ja taas tikapuita ylöspäin. :s_thumbsup:
    • Petomainen
      Petomainen
      Bronze
      Onnittelut babolle täältäkin! Itse onnistuin häviämään alkupääoman sadassa tunnissa enimmäkseen NL10 peleissä. Talletin sitten omaa rahaa satasen ja se on kasvanut nelikertaiseksi.
    • guantamore
      guantamore
      Bronze
      Noinhan se vissiin pitäis tehdä joo, mulla ei vaan motivaatio oikein riitä noilla senteillä pelaamiseen, olis kiva kun ne mahdolliset voitot tuntuiskin jossain. Mieluummin pelaan vähän riskillä pikkusen isommista kaloista.
    • baboKeisari
      baboKeisari
      Bronze
      Kiitos pojat!
      Tottahan tuo guantamore, joskus tuntuu niin hitaalta tehdä voittoa nl2: sessa mutta kyllä se on fiksua pysytellä siinä. Tässä vaiheessa opettelua ainakin. :)
    • webfinski
      webfinski
      Bronze
      Arvostan. Joka jätkä osaa gämblätä, mutta harvalla riittää päätä kurinalaiseen grindaamiseen, ja siis sieltä käytännön nollista.
    • Petomainen
      Petomainen
      Bronze
      Joo kyllä se on kova juttu lähteä nollasta BRMn mukaan ylöspäin ja onnistua kasvattamaan kassaa isompiin peleihin. Hatunnosto jokaiselle joka sen tekee.

Itellä on tilanne sellainen, että kassa riittäisi huomattavasti isompiin peleihin, mutta luottoa pelitaitoihin NL peleissä ei vielä ole. NL25 työn alla vielä vähän aikaan jotta näen biittaanko sen.
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Kannattaa muistaa että ei sitä tasoa tartte nostaa yhtäkkiä. Parempi totutella uuteen tasoon pikkuhiljaa, lähinnä isompiin blindeihin, panostuksiin ja potteihin. Sekä samalla tietysti pelaajiin ja pelityyleihin yms.

Esim. niin että jos normaalisti pelaa 4 pöytää, niin kassan antaessa myöden avaa 3 normaalia ja 1 isomman tason pöydän.
    • baboKeisari
      baboKeisari
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kyyberi
      Esim. niin että jos normaalisti pelaa 4 pöytää, niin kassan antaessa myöden avaa 3 normaalia ja 1 isomman tason pöydän.
      Hyvä idea. Pitää muistaa tämä sitten ku alan siirtymään isompiin.
    • baboKeisari
      baboKeisari
      Bronze
      Noniin! Nyt tuplattiin se satanenkin sit. :f_cool:
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Nonni! Next: $500 :f_love:
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      GoGo babo \\o \o/ o//
    • Hazardi90
      Hazardi90
      Bronze
      hyvä että pysyt vaan oikeilla tasoilla :f_biggrin:

itse menin paistina tuhoamaan jo nelinkertaistun rollini nl100 pöytään :f_o:
    • baboKeisari
      baboKeisari
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Hazardi90
      hyvä että pysyt vaan oikeilla tasoilla :f_biggrin:

itse menin paistina tuhoamaan jo nelinkertaistun rollini nl100 pöytään :f_o:
      Auh. No hyvä opetus tuli jos ei muuta. :s_o:
      Itse just pysyttelin nl2: sessa tosi kauan kunnes sain muutaman ison leakin tukittua ja sit vasta nl5.
      Kyllä oylioikaaki saa kiittää tästä tuplauksen tuplauksesta ku vastailee mun typeriin kysymyksiin tuolla analyysiosastolla. :D