Finnish Poker Prodigy

• henrixd
      henrixd
      Bronze
      ...No ehkä ei! Mutta ihan kivasti lähteny alkupääomalla käyntiin.
      Reilu 20 päivää NL2 6max vedelly ja vajaa 5k käsiä.
      Jos kellään on statseista mitään huomautettavaa, niin ilolla otan vastaan, kuten kaikki muutkin neuvot.

(...ja tiedän että 5k käsiä ei ole vielä paljon)

Päiväjakauma:
      http://img600.imageshack.us/img600/5158/cash.pdf

Klikkaa suuremmaksi

edit: fiksasin kuvan linkattavaks -pou
  • 19 replies
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Näyttää VPIP/PFR aika suurilta tai ainakin aika LAGilta. Toi tosin saattaa hyvin johtua käsimäärästä josta hyvin sanoit, että ei ole paljon. Saatat seuraavat 10k kättä vetää statseilla 13/9 kun oot korttikuollut joten lisää käsiä vaan alle ja toivotaan, että sama tahti jatkuu :f_cool:

Mä oon vetäny yli 5k kättä saamatta kertaakaan AA/KK :f_mad: (edit: itseasiassa tais olla pelkästään AA.)
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Hyvältä näyttää! :f_thumbsup:

Tiukentaisin pikkusen etupositioista, samoin ainakin SBstä. Luulen et toi ero VPIP/PFR tulee aika paljon SBn täydentämisestä ainakin. Eli pyritään pelaamaan enemmän positiosta. Muuten näyttää nopsaan katottua hyvälle.
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Vakuuttava käppyrä. :s_thumbsup: Tuon tahdin kun pidät, niin kohta ollaan heilahtaen seuraavalla tasolla.
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Kiva voittotahti, melkein 50bb/100 :f_biggrin:
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Viimeaikaisten tapahtumien valossa on vain ajan kysymys, että hyeenalauma alkaa epäilemään käyrän aitoutta ;)
    • baboKeisari
      baboKeisari
      Bronze
      Hahah joo, kuitenki Kyyberin ja Leakmundin keksimä hahmo. :D
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Niimpä! Kyyberin ja Leakmundin... :f_rolleyes:
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Leakmund on Haseeb, sellanen nilkki. Ja mä oon Cates, huippuhyvä pelaaja.
    • poupou
      poupou
      Bronze
      I shall beat your graph! Mun kahen päivän NL2 6-max pelit:

• henrixd
      henrixd
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja poupou
      I shall beat your graph! Mun kahen päivän NL2 6-max pelit:
      Jumankauta mikä tahti miehellä, itellä meni NL4 alku vähän lapio hommiks, kun varianssi käänti varjoisamman puolensa. Tässä sitä on sitten paripäivää jojoteltu ja koitettu saada kuoppaa siloteltua. Nyt vaan sormet ristissä odotellaan, että riittääkö rolli ilman tasonpudotusta...
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja henrixd
      Jumankauta mikä tahti miehellä, itellä meni NL4 alku vähän lapio hommiks, kun varianssi käänti varjoisamman puolensa. Tässä sitä on sitten paripäivää jojoteltu ja koitettu saada kuoppaa siloteltua. Nyt vaan sormet ristissä odotellaan, että riittääkö rolli ilman tasonpudotusta...
      Joo mulla tuli tähän pikkuprojektin alkuu aika kova upswingi. Toivottavasti kestää vielä toiset tuhannen kättä. Tosin on tollakin tekemisensä et LUOJA MITÄ PELIÄ näkee tuol NL2. Ei tarvi painaa muutakun value value value niin stäkkejä irtoo :D

Muista pitää hermot kurissa niin äkkiä painat jo NL10! Go go go go!
    • henrixd
      henrixd
      Bronze
      Onkai tämä nyt vielä suht normaalin heilahtelun rajoissa? Melkein saatiin kuoppa täyteen, ennenkuin lähdettiin uuuteen syöksykierteeseen...

Joukkoon mahtuu tietysti tyhmiäkin liikkeitä, mutta alla viimeisin biitti, minkä jälkeen meni clientti kiinni...

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $6,11
      Hero:
      $4,06
      BU:
      $2,66

0,02/0,04 No-Limit Hold'em (6 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.102 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with A:diamond: , K:heart:
      3 folds, BU raises to $0,10, SB raises to $0,34, Hero raises to $1,12, BU folds, SB calls $0,78.

Flop: ($2,34) A:spade: , 8:heart: , 6:heart: (2 players)
      SB checks, Hero bets $1,75, SB raises to $3,50, Hero raises to $2,94 (All-In).

Turn: ($8,78) J:heart:
      River: ($8,78) 7:spade: (2 players)

Final Pot: $8,78

Results follow (highlight to see):
      SB shows kaksi paria, ässät ja jätkät (Ac Jc)
      Hero shows (Ad Kh)

SB wins with kaksi paria, ässät ja jätkät (Ac Jc)
    • poupou
      poupou
      Bronze
      On normaalia. Koita pitää vaan hermot kurissa. Eipä tommosille biiteille vaan voi mitään. Pakko koittaa ajatella, että miten suosikkina sait napit sisään ja go with it. WP NH sir jne. :f_love:

Tiedän kyllä tunteen kun swingaa väärään suuntaan. :f_mad: Nimim. pokerin miljoona kertaa "lopettanut"...
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Lé fu! Luulen, että ei biittaaminen onnistukkaan. Tuli liian pitkä sessio eilen vähän turhan kaljoissa ja tappo mun winraten. On mulla vielä saumat silti kun tällä hetkellä painellaan 64.7bb/100. Tähtään siis tohon 2000bb:hen ja koitan päästä sinne nopeempaa kun sä :f_cool:
    • poupou
      poupou
      Bronze
      No tää meni nyt kuitenkin niinpäin, että mä hävisin. :f_cry:
      En päässy 20bin voittoihin vaikka vedin jo muutaman käden enempikin kun sä:

Seuraava skaba sit (edit: sun NL4 vs mun) NL5! :f_cool:
    • henrixd
      henrixd
      Bronze

Ties kuinka monetta päivää tätä tahtia... Suunta on takasi pikkupöytään ja NL4 winratekisa saa pikkusen vielä odotella :f_frown: Turpaan tulee joka suunnasta.
    • Obersdorf
      Obersdorf
      Gold
      Siihen asti kun peli on +ev ei tappiopäivillä ole väliä. Sillon kun vastustajat ovat sinua parempia ei voittopäivillä ole väliä.
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja henrixd
      Ties kuinka monetta päivää tätä tahtia... Suunta on takasi pikkupöytään ja NL4 winratekisa saa pikkusen vielä odotella :f_frown: Turpaan tulee joka suunnasta.
      Tien tunteen! Älä anna sen päästä ittees. Jos ei muuten niin tee tosiaan noin, että haet vauhtia alempaa. Pääset tutun voitollisen pelin makuun ja saat itseluottamusta kassan ohessa. Sitten vaan uutta yritystä. :f_love:
    • henrixd
      henrixd
      Bronze
      Tarkoittaisikohan tämä sitä että pahin alamäki olis takanapäin jo ...toivotaan ainakin
      Niin on pöydät idiootteja pullollaan, että eiköhän tämä tästä vielä iloksi muutu... :s_biggrin:

E: Kultakin tuli täyteen :)

NL4 ja PLO4 viimeset 3 päivää