Tekis mieli lähtee juomaan, kun vituttaa niin paljon, mutta ei perkele oo kaupat enää auki että sais kaljaa tai viinaa..

Sessio sujunu ihan jees, saatu alussa tehty kuoppa täyteen ja päästy vähän plussalle, mutta sitten yks paisti alkaa viiä mun rahoja.

Urpo oli pari kertaa aiemmin tuupannu yks väri pöytiin kaiken keskelle, tai jos sille chekkas alle, niin tuli all in.

Noh, sitten käteen 55, korotan ja vihu maksaa (kuten yleensäkkin) floppi 844 kahella padalla ja yhellä ristillä, korotan vihu maksaa, turn pikku risti, chekkaa ja vihu tuuppaa taas kaiken sisään (noin 50bb), oon 99% varma, että oon eellä ja otan coolin, vihu kääntää JT ristiä ja river tietty risti.

Noh, sitten seuraavaan käteen, mulla 88 korotan, vihu maksaa flop KK3, c-bet vihu coolii, turn joku 6, chekkaan, vihu puskee taas kaiken (yli 100bb) otan coolin, vihulla J4 ja river J...

Sitten AA, korotan REILUSTI (jonkun 12bb) vihu coolii ja toinen coolii, floppi J88 kahella hertalla, chekkaan, urpo donkkaa minit alle ja toinen vihu lyö potin kylkeen, meikä tuuppaa all in ja urpo maksaa ja toinen kippaa, noh siellä tietty T8o ja ei tuu justice A:ta

Sitten AKo, jonka tuuppaan suoraan pf all in, vihu ottaa insta coolin Q3s, flop QKQ eikä tuu justice K:ta..

En tiiä mitä tässä nyt sitten tekis...

edit. Niin tosiaan olihan sitten vielä yks semmonen 50bb käsi, jossa mulla oli limpatussa familypotissa joku 68, floppi 468, turn T ja river T potittelin tietty flopin ja turnin ja riveri meni sökö sökö ja vihu kääns 89..