Turkulaiset!

• 7 replies
    • Lapmas
      Lapmas
      Bronze
      cafe shamrock voi olla aika kiva vaihtoehto, 1/1 egen raharinkiä. pelit alkaa aikaan ilta ja oliko se nyt klo 24 asti. Ihan Rayn, pöytää.

Itse olen kuntoutumassa Siuntion hyvinvointikeskuksessa, mutta karkaan lauantaina kotona käymään. Olis kyllä pokeripöytä siellä, mutta en tiedä miten pian sais pelin kasaan. Heads uppia on vähän kusista vetää.

Suosittelen sitä Shamrock cafea siinä kauppatorin vieressä, jos minä pystyn biittaa siellä niin kuka tahansa pystyy.
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Börsissä, Turun keskustassa, pyörii muistaakseni myös 1/1 -käteispelit, välillä turnauksia. En oo koskaa ite käyny pelaamassa, mutta joskus kännissä reilannu vierestä. Paistikasta menoa on.
    • baboKeisari
      baboKeisari
      Bronze
      Kiitti pojat nopeista vastauksista. :) Pyörivätkö nämä pelit sitten tyyliin joka päivä vai pelkästään viikonloppuisin? Lauantaina en itsekään pääse mihinkään kun risteilylle mennään, sieltä nyt ainakin luulis löytyvän actionia. :s_biggrin:
    • baboKeisari
      baboKeisari
      Bronze
      Kylläpäs kuoli topicci vauhdilla. :s_zZz: Mites noita pelejä on esim su-to-välillä?
    • hoit90
      hoit90
      Bronze
      Ray järjestää pokeria Club Rayssa, Eerikinkatu 10 Ti, Ke, To, Pe, La ja Su klo 18 alkaen.

Pelien tasosta en henk koht tiedä mutta foorumien mukaan aika hyvää menoa ollut.
      Mites tuo risteilyjen pokeritarjonta? Onko laivoilla nykyään muutakin kuin automaatteja? ;(
    • baboKeisari
      baboKeisari
      Bronze
      Tunnin päästä pääsee laivaan ja sit näkee. Toivottavasti pääsee paisteileen tänään vähäiset rahat runner runnereille. :D
    • baboKeisari
      baboKeisari
      Bronze
      Uuh megapettymys, ei holdemia koko laivalla paitsi joku huppimasiina. No eipähän mene fisujen ohivetoihin kaikki rahat! Nyt bilettään. ;)