Livepokeria Tampereella

• poupou
      poupou
      Bronze
      Kuulin villejä huhuja että Kyyberi ois suuntaamassa Tampereelle sunnuntaina.

Skypessä ainakin Jingha on jo suuna päänä mukana, kuten mäkin mutta ketä muista saatas messiin?
      Comeoon :f_cool: On tätä sitäpaitti jo odotettukin ._.

Paikasta tai mistään muustakaan ei oo vielä mitään tietoa, kaikki ehdotukset on tervetulleita \o/
  • 20 replies
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Haastan kenet vaan pelaamaan PLO huppisittaria, panoksena pihvi. Kuka koppaa?
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kyyberi
      Haastan kenet vaan pelaamaan PLO huppisittaria, panoksena pihvi. Kuka koppaa?
      Koppaisin toki ja tulisin muutenkin pelailemaan mutta oon reilun viikon vielä reissussa :(
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Surkeet vaikuttas tulevan bileistä :D :f_cry:
    • El3ctry
      El3ctry
      Bronze
      Saattaisin jopa ehkä ollakkin mukana :P Vielä varmaks ei voi sanoo kun oon ehkä luvannu muita menota :)
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja El3ctry
      Saattaisin jopa ehkä ollakkin mukana :P Vielä varmaks ei voi sanoo kun oon ehkä luvannu muita menota :)
      Ei tässä olla vielä ees päätetty päivää. Mitä mä ymmärsin ni toi on täällä su-ti(?) tms, eli voidaan juhlia vaikka maanantaina? :D
    • El3ctry
      El3ctry
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja poupou
      Ei tässä olla vielä ees päätetty päivää. Mitä mä ymmärsin ni toi on täällä su-ti(?) tms, eli voidaan juhlia vaikka maanantaina? :D
      Aijjaha :P No meikäl on duunii duunii maanantaista etteenpäin taas. Mutta ilmotelkaa jos tuun piipahtaa!
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Todella kuivat pippalot tulossa. Näen sieluni silmin miten koitan maanitella pouta pelaamaan huppia ja Liina laulaa kännissa taustalla jotain suomi-iskelmää SingStarissa.

Life is good.
    • tombox
      tombox
      Bronze
      mie (jingha) oon täällä Viialassa tekemässä autotallia pitkän kaavan mukaan mutta ma-ti oon jälleen ihmisten ilmoilla.
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Tänään messiin pääsis ehkä Demes, sekin on vielä auki. Eli ehkä ois lepposampaa pitää miittiä vaiks huomenna/ylihuomenna niin saatas paikalle enempikin jengiä. Eli Kyyberi, mä, Demes, Jingha ja Electry.

Eikö täältä muita Treeläisiä löydy lähtee kaljalle :f_eek:
    • Juteksi
      Juteksi
      Bronze
      Huomenna työpäivä, kaljaa ei viitti ottaa ja muutenki persaukinen jos pokeria pitäis pelata. Mutta ois kyl ihan hieno saada joku pokeririnki tännekki päin ku toi gold dustikaan ei oo toiminnassa.
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Juteksi
      Huomenna työpäivä, kaljaa ei viitti ottaa ja muutenki persaukinen jos pokeria pitäis pelata.
      No voihan sitä silti yhen ottaa ja tulla juoruumaan :f_wink:
      Ei mullakaan rahaa ole mitään pelata :f_biggrin:
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Njum, törmättiin tossa ja pyörähdettiin demesin kolkossa huoneessa.
      Huomiseks vois kaavailla jotain häpeningiä johonkin ehtooks.

Jingha huutele mulle skypessä vaiks kun oot paikalla ja Electryn numero mulla onkin ni koitan soitella huomenna uuestaan (kun tänään et vastannu :f_frown: )
    • El3ctry
      El3ctry
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja poupou
      Njum, törmättiin tossa ja pyörähdettiin demesin kolkossa huoneessa.
      Huomiseks vois kaavailla jotain häpeningiä johonkin ehtooks.

Jingha huutele mulle skypessä vaiks kun oot paikalla ja Electryn numero mulla onkin ni koitan soitella huomenna uuestaan (kun tänään et vastannu :f_frown: )
      En huomannu et olit soittanu :( Ja et säkää vastannu ku soitin takas! Mullon huomenna duunssii kuutee asti ni ilimotteleha vaik tekstarilla mitä pläänei teil on nii katon jaksanko piipahtaa =)
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Ja et säkää vastannu ku soitin takas!
      Joo se oli taas mun puhelin mikä vittuili. Ei mulle mitään puheluita oo tullu. Mut soittelen huomenna! :f_cool:
    • El3ctry
      El3ctry
      Bronze
      Hauskaa oli käydä morottaa! Mites myöhään ilta jatku? Tuliks freerollista voitto? :P
    • Mahola
      Mahola
      Bronze
      Oisko Tampereen osastolla kiinnostusta pelailla joku viikonloppu pientä leppoisaa rinkiä? Tai no mulle käy vaikka viikollakin mutta varmaan helpommin löytyisi viikonlopulle väkeä.
      Pou lupasi jo organisoida hommat jos vaan kiinnostusta löytyy.
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Mahola
      Pou lupasi jo organisoida hommat jos vaan kiinnostusta löytyy.
      WTF :D HAHA.

En kyllä moista luvannut ja jos lupasin ni olin liian naamat. Saat ite organisoida.
      Tai no, jos löytyy osanottajia ja sä majotat ja tarjoot pöydät ja chipit ni kyllä mä voin organisoida meidät paikalle :f_cool:
    • Juteksi
      Juteksi
      Bronze
      Joo mä voin tulla ainaki pelaileen välillä. :f_thumbsup:
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Kyllä itelläki kiinnostusta riittää jos joku sopiva rako löytyy :f_grin:
    • 1
    • 2