Markkinointia puhelimessa

• HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Onko kellekään muulle koskaan soitettu pokerisivustolta missä on pelannu vuonna miekka ja kivi? Mulle soitettiin äsken ja tarjottiin 30% RB-diiliä ja talletusbonaria mikä ois 20% lisää. Kysy että miksen oo pelannu pitkään aikaan ni selitin et oon pelannu toisella sivustolla ku se on linkitetty strategyyn. Se sit oli kuulemma itekkin ollu ennen strategyllä ja tajus ku selitin et mun ei kannata vaihtaa 28% rakebackiä + strategyn palveluita 2%-yksikköö isompaan rakebackiin, etenkin kun sen 30 pinnaa taitaa jonnekin saada PS:n kautta myös. Sit se kyseli miten pelit on menny ja jotain "wau yli 10BB/100 aika hyvin, no mut meillä ois noita vedonlyöjiä paljon blaablaablaa". Se toisaalta tajus miksen oo vaihtamassa mut sit kuitenkin yritti loppuun asti ja sanoin että voin mä ehkä kokeilla joku päivä mut en lupaa. Sillä se vähän rauhottu. En kyllä aio oikeesti pelata siellä... Onko kukaan muu siis törmänny puhelinmyyjään jonka tuote on nettipokeri? :D
  • 4 replies
    • iiikrrr
      iiikrrr
      Bronze
      Noin 5min sitten ittelleni soitti. :D Ollut ny pelaamatta kohta jo ties kuinka ja kauan, ja sähköposteilla on pommitettu, mutta ei vielä tätä ennen kyllä soitettu ole. :O "Hauskaahan" tässä oli vielä se, että kyseiselle sivustolle rakettanu ehkä maksimissaan 200usd, mutta silti vaivautuvat soittelemaan ja tarjoamaan bonareita. :)

Kai sitä pokeria pitää kohta taas kunnolla alkaa pelaamaan, kun ihan soittelemalla pyytävät, lol. :)
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja iiikrrr
      Noin 5min sitten ittelleni soitti. :D
      Tuliko sullekin puhelu maltan VIPtoimistolta? :D Vähän ihmettelin miks se oli joku VIP juttu ku itekkin pelasin sillon siellä aikanaan pienillä panoksilla ja aika vähän.
    • iiikrrr
      iiikrrr
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja HuhtalaJ
      Alkuperäinen kirjoittaja iiikrrr
      Noin 5min sitten ittelleni soitti. :D
      Tuliko sullekin puhelu maltan VIPtoimistolta? :D Vähän ihmettelin miks se oli joku VIP juttu ku itekkin pelasin sillon siellä aikanaan pienillä panoksilla ja aika vähän.
      Pätki puhelu sen verran, etten ole edes ihan varma mistä sitä soiteltiin, mutta malta ja vip mainittiin, joten varmaankin sama paikka kyseessä. :D
    • understumf
      understumf
      Gold
      Työkkärin sivuilla etsitään kokoajan puhelinmyyjää Maltalla olevaan toimistoon myyntiartikkelina pelifirmojen tuotteet. Tehtävänä houkutella vanhoja asiakkaita pelaamaan.

e. Ei etsitä enää, paikat lienee siis täytetty.