Mistä volyymia?

• HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Eli tarkoitus olis jossain kohtaa lokakuutta pistää muutaman päivän turnausprojekti pystyyn, tavoitteena pelata ~kolme päivää putkeen vähintään kahdella eri saitilla NLHE ja ehkä muutamia PLO mtt-turnauksia. Binit tulis olee 1$-2$(3$ mahollisesti myös). Sillä onko turnaukset 6max, fr tai HU ei ole merkitystä.

Eli kysymys kuuluu: Mitkä sivustot valitsen jotta saavuttaisin mahdollisimman suuren volyymin? Pelipäivät tulee olee todennäkösesti arkipäiviä ja painotus olis takuu-turnauksissa. Pystyn pelaamaan samanaikaisesti mtt-pöytiä ehkä jotain 8-12.

Oon etukäteen ajatellu että pokerstars.com ja pokerstars.fr olis semmoset sivustot missä olis eniten tarjolla turtseja mutta onko muita järkeviä mahollisuuksia viä kylkeen? Tavote olis pelata projektin aikana ~100 mtt, mutta itellä ei oo oikee taustatietoo et onko toi realistista, vai pitäiskö tavotteen olla pienempi vai onko volyymia tarjolla niin paljon että vois tavotella isompaa määrää.

Kiitos vastauksista jo etukäteen :f_grin:
  • 3 replies
    • meedio
      meedio
      Bronze
      Partylla (muistaakseni) ainakin on ihan hyvin noita parin taalan guaranteed-turneita.
    • robaldur
      robaldur
      Bronze
      Stars, Ongame ja Party on mielestäni parhaat turnaussaitit :f_cool:
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Kiitosta vaan meediolle ja robaldurille vastauksista. Valitsin sivustoiksi stars.com, ongame (europoker) ja microgaming (unibet). Ihan mukavasti pitäis noiltakin saada turnauksia auki.

Jatketaan nyt vähän off topiccina tähän vielä että mitä "perustason" videoita olis hyvä katsoa tähän väliin? Oon turnauksia pelannu jonkun verran tänä vuonna (ehkä ~250) mutta niistä aika iso on ollu mt-sng. Ja toisaalta oon kesäkuun jälkeen pelannu tosi vähän "kunnollisia" mtt joten pieni kertaustuokio vois olla paikallaan. Noita viimesimpiä turnausvideoita oon kattonu (esim toi Leakmundin live) mutta en oikee osaa haravoida noista vanhemmista niitä, joista vois olla eniten hyötyä. Jotain 3-5 hyvää, perusjuttuja käsittelevää videota olis haussa. Varsinkin hieman pienemmillä stäkeillä pelaamisesta, mss-tausta tietysti auttaa pikkusen jossain 30-40bb paikkeilla operoidessa, mutta 50-60bb ja sit <30bb pelissä lienee parantamisen varaa.

Myös hyviä artikkelisuosituksia otetaan vastaan, mutta ensisijaisesti videoita.

e. > to <