Insane rake

• bege32
      bege32
      Bronze
      Joo-o pistetään vaikka tänne osastolle, mutta ei herranjestas...

Oon aina teinnyt että microissa rake on suurta mutta en kuitenkaan tajunnut kuinka paljon se oikeasti syö dollareita.
      Pelasin äskön HU pöytää NL4 Titanilla about 200 kättä yhtä kalaa vastaan ja sain stäkättyä sen kerran ja se otti kerran tuplat. Loppusessiosta molemmilla oli kuitenkin se 100bb ja katoin hemistä että olin rakettanu 4.4$ (miten ikinä HEM laskeekin raken) eli 120bb!! Syö kyllä miestä jos joka pöydästä menee yks bini rakeen. :s_cry:
  • 6 replies
    • baboKeisari
      baboKeisari
      Bronze
      Itse en pelaa huppia mut eiks se ollu jotain siihen suuntaan et juurikin raken takia ei kannata pelata huppia alle 50-tason..?
      Mutta joo aika jäätävän hinnan saa maksaa tuostakin ilosta.
    • Blancco7
      Blancco7
      Bronze
      Näinhän se on, että huppia ei juurikan microissa kannata harrastaa raken takia. Se on aivan jäätävän kokoinen!
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Pelasin tuossa joskus taannoin PLO50 -huppia yhden vihun kanssa niin, että molemmat olimme lopulta ladanneet 300d pöytään per nuppi, eli yhteensä 600d. Joku reilu pari tuntia siinä jauhettiin ja lopetettiin tilanteessa, että meillä oli pöydässä rahaa yhdessä joku 450d. Että on sitä rakea maksettavana vielä ihan hyvin siinä viiskymppisessäkin.
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Pelasin kanssa tossa pari kuukautta sitten vielä aika paljon huppia ipokalla. Eikä voi muuta sanoo ku että se reikki kyllä on sairas rake on noilla mikrotasoilla. Useita binejä saatto mennä sessiossa.
    • IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Silver
      Yleinen ohjeistus voisi olla että NL50 ja PLO100 tasot ovat alimmat fiksut Hu-tasot raken kannalta, ja noillekin pitäisi olla hyvät palautukset.
    • partane
      partane
      Silver
      +1 Ipokerille

Oon samaa sanonu useemman kerran. Sanoisin et loistava pelaaja pystyy ainakin jonku nl10 HU biittaamaan ilman rb:tä, mutta loistavallekkin pelaajalle löytyy samalla kassalla paljon tuottoisampaa pelattavaa. Hyvä tai keskinkertainen pelaaja tulee hyvin todennäköisesti vaan häviämään / pelaamaan breakeveniä kun rakea lähtee se 20bb/100.

Rakehan on se syy miks moni aloitteleva ehkä jopa lupaava pelaaja jauhaa microja kyllästymiseen asti.