studygroupit aktiiviksi

• againAA
      againAA
      Bronze
      Foorumilta pikaisesti vilkaistuna joitakin ollut,aikas hiljaista viime ajat olleet.
      Olisiko aika herätellä jotain eloon.Tällä hetkellä eniten kiinostaisi SnG mutta kyllä käteinenkin kävisi(NL FL PLo) kaikkea pelaillut.

Vain onko täällä jotain kaveri porukoita jotka pelaavat keskenään? (jos mahtuu/huolitaan tulisin mielelläni mukaan).
  • 4 replies
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Olisin ainaki halukas liittymään jonkinnäköseen nlhe käteis grouppiin, aika vähän on loppupeleissä kaverit joiden kanssa puhua tilanteista, joten käytännössä tää foorumi ollu ainoo kunnollinen paikka siihen.

Skypessäkö tämmöset pidettäis? Olisko muita lähtemään käteisteksun parista mukaan?
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja HitThe1Out
      Skypessäkö tämmöset pidettäis?
      Skypessähän noita on tavattu pitää. Mukaan pääsee varmaan helpoiten ilmoittautumalla johonkin alla olevista ketjuista. Joku ryhmäaktiivi sitten varmasti lisäilee ko. Skype-ryhmään.

Nämä ovat siis jäsenten itse ylläpitämiä ryhmiä, eivätkä osa PokerStrategy.comin virallista opetustarjontaa.
    • againAA
      againAA
      Bronze
      Käsittääkseni kuin valmennus, yksi lähettää kuvaa joinmessä ja keskustellaan skypen kautta. Kyllä mulle käteinenkin käy kun vaan kuoppaa kaivelen.Yhteyttä saa ottaa skypessä "againaa11"
    • againAA
      againAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Mikko
      Alkuperäinen kirjoittaja HitThe1Out
      Skypessäkö tämmöset pidettäis?
      Skypessähän noita on tavattu pitää. Mukaan pääsee varmaan helpoiten ilmoittautumalla johonkin alla olevista ketjuista. Joku ryhmäaktiivi sitten varmasti lisäilee ko. Skype-ryhmään.

Nämä ovat siis jäsenten itse ylläpitämiä ryhmiä, eivätkä osa PokerStrategy.comin virallista opetustarjontaa.
      Joo nämä löysin hiljaista vaan ollut viime ajat tämä ollut aloittamassa.