Jaksaako joku tahkota deep-turnauksia?

• laatunainen
      laatunainen
      Bronze
      Ukko tuli eilen kotiin ja ajatteli pelata starsilla muutaman turnauksen. Rekkasi itsensä varttia yli seitsemän 11$ turnaukseen starsilla. Osallistujia oli 600, eihän se kovin kauan kestä. Kun turnee alko, todettiin etää tää onkin Deep-turnee. Alkustäkki oli 5000, tasot 30 minuuttia ja latereg 120min. :(
      Pelaajia tuli 1031 ja pelit loppu 11 tunnin tahkoamisen jälkeen parin sadan taalan vaivanpalkkaan aamu kuudelta. :f_mad:

Oli kuulemma outoa pelata, kun missään vaiheessa ei ollu pakko tehdä mitään. Kertaakaan ei kuulemma oltu edes puskustäkillä, vaikka sijoitus oli lähes koko ajan lähellä häntäpäätä. Finaalipöydän alkaessa pienimmälläkin oli yli 50 bb.Noutajakin tuli parin surkean jaon takia, joissa hyvät käsikortit vaihtuivat huonoon bluffiyritykseen.

Jaksaako joku ihan oikeasti tahkota näitä DEEP-turneita jatkuvalla syötöllä? Tässäkin turnauksessa voittajakin sai vain 2000$ uurastuksesta. En tiedä kauanko tämä loppujen lopuksi kesti, mutta veikkaisin minimissään 13 tuntia.
  • 2 replies
    • partane
      partane
      Silver
      Ei näitä turtseja oo hirveesti, mut kyl minul ainaki yleensä on tää sama turtsi ohjelmassa. Yleensä mulla nyt kuitenki viimeset turtsit alkaa joskus 22 - 23 ja sit myöhemminki voi pelaa vaik parii turboturtsii ohes jos näyttää et ollaan vieläki mukana.

Perjantaina kyl harmitti tän turtsin kans ku tipuin kaikista muista ja sit tää yks vaa pyöri. Olinkohan sit joku 50 ja voitin jotai 40d ehkä.
    • Spena
      Spena
      Bronze
      Kakspiippunen juttu. Varianssihan on kuitenkin noissa saletisti paljonkin pienempi kun ei tarvii arpoo paljon. Ite oon aina joskus sillon tällön ton pelannut ja onhan se tuskasen hidas turnee. Nykyään tulee aika harvoin alotettua. Viime aikoina ainut todella deeb turnaus mitä oon jaksanu painaa, on toi stars.fr Le Triomphe (20k lähtöstack, eka taso 25/50 ja 15 min tasot) koska siinä on ihan hillitön value, mutta on sekin järkyttävän tuskasen hidas.