Älkää syrjikö voittavia pelaajia - Dominik Kofertin kolumni

• 3 replies
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Mun mielestä hyvä kolumni.

En usko että voittavat pelaajat on kauheen kiinnostuneita kolistelemaan toisiaan vastaan, suurin raha pokerissa tulee kuitenkin paisteilta. Toisaalta tuo kolumnissa mainittu systeemi missä voittavat pelaajat eristetään häviävistä ei tee välttämättä hyvää myöskään ns. semi-hyville pelaajille jotka oikeasti hyviä pelaajia vastaan häviävät mutta biittaavat paistit. Tälläisetkin pelaajat joutuisivat pienen hyvän runin siivittäminä pelaamaan itseään parempien pelaajien kanssa väkisin, jos haluavat kyseisellä saitilla pelata.

Kaiken kaikkiaan olen suurilta osin samaa mieltä Kornin kanssa, vaikka itselleni kyseiset verkot missä tälläistä ajatusmallia on sovellettu eivät olekaan tuttuja sen enempää. Olisi karmea ajatus jos jokainen sivusto ottaisi samastapaisia linjauksia pelaajien erottelussa. Mun mielestä jotkut "Beginner" -pöydät on vielä ihan ok mutta jos asiaa sen pidemmälle viedään niin se menee jo yli.

Ja tätähän voi miettiä myös muiden kuin käteispelaajien näkökulmasta. Mitä järkeä oikeasti hyvien sittari- tai mtt-jyrien olisi pelata toisiaan vastaan jos tehty tulos on varianssin varassa kun isompaa edgeä ei kenelläkään peleihin ole? Ja jos joku edgen saavuttaa niin et saa enää pelata kyseisiä pelaajia, joita vastaan se edge on, vastaan.
    • gr1nd3r
      gr1nd3r
      Bronze
      Korn ei tahdo vain ymmärtää että kun sitä rahaa ei yksinkertaisesti tule enää sisään entiseen malliin koska ne harvatkin uudet paistit katkee texussa kovan tason takia niin nopeasti ja lopettaa talletukset. Jotain on tehtävä jotta verkko ei kuole

Vain Starssilla ollaan terveellä pohjalla.
    • MikkoMi
      MikkoMi
      Bronze
      Keskustelun jatkot uuden kolumnin pohjalta käytäköön täällä.