Daniel Cates valmentaa ke-to yönä.

• Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Mielenkiintoista, nyt päästäänkin näkemään onko miehen taitojen vähättely pelkkää kateellisten puhetta :)

Harmi että käyvät läpi vanhoja käsiä, mielelläni olisin nähnyt miehen pelaavan livenä.
  • 8 replies
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Ei varmaan halua nikkiä/nikkejään julki, että saa äksöniä jatkossakin? Muistaakseni sen ekalla videolla oli nikit peitetty.
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Eiköhän niiden tasojen pelaajilla ole nikit jossain määrin tiedossa.

Onhan tätä herraa riepoteltu ja arvosteltu, yksi iso arvostelun kohde on ollut epäilyt miehen oikeista taidoista. Kukaan ei ole vissiin koskaan nähnyt kun mies itse oikeasti pelaa, vaan kaikki videot yms. on ollut käsien käymistä läpi jälkeenpäin. Ja on epäilty että kaikki analyysit eivät olisi Danielin omasta päästä.

Mutta turha kaivaa vanhaa laatikkoa uudestaan esiin, kaikki voivat tutkia asiaa tuolta vanhemmasta ketjusta tai 2+2 foorumeilta, ja tehdä omat johtopäätöksensä.

Uskoisin että sisällöltään tämä valmennus tulee olemaan hyvä, lähinnä epäselvää on mille tasolle tämä on suunniteltu? Käydäänkö siellä mukavan jutustelun lomassa jotain abc-spotteja läpi, vai hypätäänkö mukaan useamman levelin ajatteluun ja metapeliin highstakeseissa? :)
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Toki osa HS-jyristä varmasti ainakin tietää miehen nikit, mutta luulen, että on parhaansa mukaan yrittänyt pitää omana tietonaan ettei ainakaan "paistit" tiedä kuka on pöydän toisella puolella.

Sen eka video oli kyllä livevideo, mutta ainahan toki joku muukin on voinut olla pelaamassa. Tietenkään en ite ainakaan sellaista heti ekana kuvittele.

Mutta Kyyberi taisikin tarkoittaa lähinnä ettei kukaan ole ikinä sillä hetkellä ollut näkemässä kun herra on pelaamassa. :)
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Hehee, pikku kuumeessa pää tekee tepposet. Mulla meni Girah ja Cates lahjakkaasti sekaisin, pahoitteluni. Eihän kukaan ole Catesia koskaan epäillyt.

Tulipahan taas pari postausta lisää, 4K häämöttää!
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kyyberi
      Hehee, pikku kuumeessa pää tekee tepposet. Mulla meni Girah ja Cates lahjakkaasti sekaisin, pahoitteluni. Eihän kukaan ole Catesia koskaan epäillyt.

Tulipahan taas pari postausta lisää, 4K häämöttää!
      Heh, uskoin heti ton mitä sanoit, että Catesia olis epäilty kun en asiasta sen paremmin tiedä.

Herollakin häämöttää 2k :f_grin: Vaikka ei sillä, että yrittäisin väkisin spämmiä joka paikkaan.
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Ehdottomasti aion katsoa.

Mietin vaan että livepelaamisessa on se ongelma että kun tohon tulee tajuttomasti porukkaa niin tuskin pystyy mielekkäästi käymään läpi käsiä pelitilanteissa jne, kun join me:n tai muiden vastaavien käyttö tuskin tulee kysymykseenkään. Ja itse ainakin mielummin katson kun käydään läpi vähän isompien (t. ex. nl1k) tasojen käsiä kuin että haetaan actionia väkisin jostain nl200 asti kun ei muualta saada.
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      En päässy reilille, voisko joku kertoa mitä tässä tapahtui?
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kyyberi
      En päässy reilille, voisko joku kertoa mitä tässä tapahtui?
      Alussa oli niin pahoja teknisiä ongelmia että päätin itse ainakin lähteä kälppimään kun ei puoleen tuntiin tuntunu mikään menevän kuntoon.

Tosta koutsauksesta tullaan kuitenkin mun käsittääkseni tekemään video, joten sen voi katsella jälkikäteen ja näin ajattelin myös omalta osalta tehdä.