Parhaat omaha-sivustot?

• 7 replies
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Hyvillä palautuksilla ei oikein missään.

Pelejä pyörii mikroissa hyvin Ongamella ja Starsilla ainakin. Ongamelle saa ihan hyvän rakebackin, jos vaan pelimäärät ovat kohtuullisen isot. Lisäksi kuukausittaisesta rakekisasta pitäisi aktiivisen mikropelaajankin saada lisäpalautusta.

Starsilla taas palautusten saaminen on vähän nihkeämpää, mutta kyllä plo25 peleistä pääsee palautuksiin jos pelimäärät ovat isot.
    • maketchup
      maketchup
      Bronze
      Kiitos vihjeistä.

Onko tietoa miten esim. Heavenillä, partyllä, williamhillillä tai everestillä pyörii pelit?

Ja sit toki toi microgamingin verkko ku siel ei oo tullu kanskaa käytyä?
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Ne jotka noilla pelaa, osaa varmaan antaa tarkkaakin arviota. Itselläni on sellainen kuva että välillä pyörii ja välillä ei. Ipokerilla vissiin aika hyvin nousussa trafiikki.

Yleensä mitä isompi trafiikki, sen enemmän huonoja pelaajia siellä on.
    • maketchup
      maketchup
      Bronze
      Jooh.. Voishan tuota ongamea testailla taasen, siihen softaan vaan hajoaa.
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Ite pelaan Everestillä, mutten PLO:ta. Joskus tosi harvoin vilkasen mielenkiinnosta miten siihen lajiin löytyy pelaajia tuolla saitilla ja tosi nihkeesti on ollu pöytiä aina. En oo tosin varma oonko kattonu Black Fridayn jälkeen kertaakaan. Siellä pääsee kuitenkin kohtuu helposti kohtuullisille palautuksille.
    • JonTTu22
      JonTTu22
      Bronze
      Mä oon alotellu tuolla ipokerin verkossa omaa omaha projektia ja taso on
      kyllä erittäin huono mun mielestä... Pitää toivoo et runi ois vähän parempaa
      ku teksun puolella tuol ipokerilla :s_love:
    • maketchup
      maketchup
      Bronze
      Nonni, onhan sitä jo valinnan varaakin vähän, everestillä vissiin helppo bonarit clearata.

Voishan sitä toki parille saitille hajottaa rollin.