Tuuria vai?

• Jidvembo
      Jidvembo
      Bronze
      Alotin nettipokerin pelaamisen juuri vähän aikaa sitten. Sitä ennen on tullut opittua pokeria muummoassa katsomalla kun kaverit pelaa ja joskus tullut pelattua jotain facebookin ilmaispokeria aika paljonkin. :D

Tuli tehtyä ensimmäinen talletus ja aloitin sitten pelaamaan hyvin pientä sit n go turnausta jonka yllätyksekseni voitin. :O

http://imgur.com/lPLsA

Sen jälkeen menin sitten hieman isompaan turnaukseen jonka voitin myöskin. :O O

http://imgur.com/oFzi7

Nämä olivat siis 2 ensimmäistä nettipokeri turnausta jotka olen pelannut ja molemmista tuli voitto. Onkohan tämä vain aloittelijan tuuria vai onko kenties niin pienet panokset, etteivät muut edes pelaa tosissaan? Pelasin sitten heti perään kolmannenkin 9c sit n gon ja siinä sijoitun toiseksi.
  • 5 replies
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Sekä tuuria että taitoa, tai sitten pelkkää tuuria. Lyhyellä aikavälillä onnen vaikutus peliin on suuri, ja täysin osaamattomankin pelaajan on mahdollista voittaa 10 turnausta putkeen, joskin se on epätodennäköistä. Pelaamalla lisää saat selville, onko kyse tuurista vai taidosta. Koska tälle sivustolle olet tiesi löytänyt, uskon että ei ainakaan pelkästä tuurista.

Tervetuloa foorumille :)
    • Madaci
      Madaci
      Bronze
      if NewPlayer Goto 2
      DoomSwitch= (0,1,2)
      Neutral=0
      On=1
      Off=2
      1 DoomSwitch=0
      Check Roll
      if not < 100 set DoomSwitch 1

2 Check Roll
      if => 100$ goto 1
      DoomSwitch=2

Mun eka koodaus. En tiedä mille kielellä toi on väännetty, mutta kaikki saitit käyttävät samaa koodin pätkää. :D

Mieluummin onnekas kuin taitava.
      Taitavakin voisi olla ihan mukavaa. Ei ole tullut kokeiltua.
    • poupou
      poupou
      Bronze
      code:
      for (i=0; i<amount_of_player_ids; i++) {
          setDoomSwitch(player_id[i]);
      }

Omnomnom.

edit: Onnittelut voitoista btw :f_biggrin:
    • Mikk00
      Mikk00
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Madaci
      if NewPlayer Goto 2
      DoomSwitch= (0,1,2)
      Neutral=0
      On=1
      Off=2
      1 DoomSwitch=0
      Check Roll
      if not < 100 set DoomSwitch 1

2 Check Roll
      if => 100$ goto 1
      DoomSwitch=2

Mun eka koodaus. En tiedä mille kielellä toi on väännetty, mutta kaikki saitit käyttävät samaa koodin pätkää. :D

Mieluummin onnekas kuin taitava.
      Taitavakin voisi olla ihan mukavaa. Ei ole tullut kokeiltua.

Voiko joku kertoa mistä everestin pokka softasta löytyy tämä. Minulla on selvästi jäänyt väärä asetus päälle :s_grin:
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Eli ratkasu ikuiseen hyvään runiin on pitää saitin pelikassa jatkuvasti alle 100. Aika helposti exploitattavissa toi koodi :)