Nyt lohduttakaa (tai naurakaa ennemmin)!!

• JuhisMasa
      JuhisMasa
      Bronze
      Lopetan pokerin ku en osaa painaa oikeita nappeja :'(

Turnauksen alkuvaihe ja kaamea namuttelu päällä tällä kädellä..

http://fi.pokerstrategy.com/poker-hand-converter/839328

Mutta Call-napin sijaan painan FOLD ja turnaus pilalla (lopetin turnauksen kesken kyseisen virheen jälkeen koska en yksinkertaisesti toipunut tästä)

En usko että kukaan muu on kokenut samaa, joten uskon olevani kovan onnen pioneeri asian suhteen.

Hyvää yötä, itken itseni uneen tänään... :(
  • 20 replies
    • robaldur
      robaldur
      Bronze
      Toi on kyllä ärsyttävää. Itselläkin käynyt noin :s_cry:
    • JuhisMasa
      JuhisMasa
      Bronze
      Oikeasti? ?( Ja minä kun luulin olevani ainut... Kuinka muuten selvisit tästä julmetun pahasta iskusta omalle itsetunnolle? :s_cry:
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Juu noita sattuu.. Mieleen painunu ku joskus kippasin ässät buttonilta, katselin sitten loppujaon ajan miten pari kaveria pelaa stäkeistä huonommilla. Mutta ei tollasta kannata muistella, seuraavaan jakoon vain niinkuin mitään ei olis tapahtunutkaan :)
    • robaldur
      robaldur
      Bronze
      Kyllähän se laittaa vituttamaan :f_mad: Ei vaan pidä ajatella sitä, niin kyllä se siitä :)
    • JuhisMasa
      JuhisMasa
      Bronze
      Mutta todellakin, itellä loppu psyyke täysin kesken. Tilttaamiset olen tähän asti pystynyt välttämään (kiitos hyvän kärsivällisyyden sekä pokerstrategyn psykologia-osiolle), mutta nyt en hillinnyt enää. Kaikki ne huonot kokemukset tuntui tulevan alitajunnasta flashbackina ja tuolit lensi. Emäntä ihmetteli...

Avauduin asiasta sitten vielä tyhmänä muille pöydässä olijoille, joista yksi kehottikin minua tappamaan itseni :s_cry:

Tauko kai se silti on paikallaan, koska nyt ei ajatus enää juokse ja mieliala on liian alhaalla uuden turnauksen aloittamiseen.

Turnaus oli muuten Pokerstrategy daily winter freeroll 100$ prizella.
    • partane
      partane
      Bronze
      Melko timmi kippi. :f_biggrin:
    • JuhisMasa
      JuhisMasa
      Bronze
      Pakko kipata ku vihu olisi vetäny ohi kuitenkin..
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Onhan toi hassua, mutta jotenkin mua huvittaa suhteettomuus. Sulle jäi vielä 22bb stäkki, joka on vielä todellakin pelattava turnauksessa. Lisäksi kyseessä on satasen freerolli, jossa voittajalle on luvassa varmaan joku $10. Ei tuollaisesta kannata stressiä ottaa, tulee muuten aika raskas "pokeriura".
    • JuhisMasa
      JuhisMasa
      Bronze
      I guess You got the point.. mut menin vaan ihan tilttiin, huono selitys tosin mut en muutakaan osaa sanoa.
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Ei tiltille selitystä tartteta. Mä oon tiltannu kun reilasin freerollia. :f_biggrin:
    • MarkusYl
      MarkusYl
      Silver
      Mulla kävi kesällä käkkypöydässä sillälailla että vihu aikasesta korottaa, button maksaa ja ite otan BB: stä maksun JJ: llä. Pelasin siinä neljää pöytää ja yhteen toiseen pöytään tuli naulat.

No tää naulakäsi meni sitten riverille asti (en enää muista voitinko vai hävisinkö) ja jotenkin sitten se JJ käsi oli päässyt menemään sitouttiin. Katoin sitten käsihistoriasta miten siinä oli käyny; Etuposition kaverilla AA, buttonilla AK, floppi KKJ ja molemmilta rahat sisään...

Reilu parisataa bb:tä meni siinä mutta hyvin pysy oma peli silti kasassa ja tuli kuitenkin ihan reippaasti voitollinen sessio silläkertaa.
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Turhauttavaa tottakai, mutta hyvä vastaryöstöstäkki olis jäänyt vielä. :) Uuteen nousuun vaan vaikka kuinka kiukuttais.

Onhan noita kalleja ja nauloja mennyt ohi kun kone on jumittanut, käynyt vessassa ja ollut sit outissa ym.
    • JuhisMasa
      JuhisMasa
      Bronze
      No minä nyt ajattelin eilen kuitenkin, että turha tässä alkaa enempää itkemään ja ajattelin laittaa uutta matoa koukkuun. Osallistuin 1500gtt Rebuy turnaukseen, alku meni hyvin, kolmella ensimmäisellä kädellä triplasin stakkipinoni ja pääsin pitkälle.

Nyt vahingosta olevinaan viisastuneena en kipannutkaan KK:ta, vaikka olisi pitänyt :( Ei tule mitään

http://fi.pokerstrategy.com/poker-hand-converter/839480

Että tälleensä, sijoitus harmittavasti 162/400+
    • Phinski
      Phinski
      Bronze
      Niin.. Pitää ne pakkariidit muistaa eikä pelata paistikasta ABC:ta. Tosi eksploitattavaa tollanen ku katkee nutseilla aina lol!
    • JuhisMasa
      JuhisMasa
      Bronze
      Ei sitä osannu parempaa kättä vaan odottaa kaverilta joka on ahkera korottelemaan ja varastelemaan...
    • Madaci
      Madaci
      Bronze
      Pahimmat virheet kannattaa tehdä ajoissa ja silloin kun siitä ei ole niin paljon haittaa.
      Millin$ bin turneessa toi varmasti harmittaisi enemmän. ;)
    • Fading80
      Fading80
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kyyberi
      Ei tiltille selitystä tartteta. Mä oon tiltannu kun reilasin freerollia. :f_biggrin:
      :s_biggrin: Saanko lainata tän mun siguun?
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Alkuperäinen kirjoittaja Fading80
      Tottakai. Ja tarina on vielä tosi.
    • Fading80
      Fading80
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Fading80
      Tottakai. Ja tarina on vielä tosi.
      Uskohan mie jos mies niin sanoo. Haluisin ehkä jopa kuulla tarinan tämän takana.
      :s_biggrin:
    • 1
    • 2