Viikon kysymys: Kaipaatko uusia pokeriverkkoja?

• Poll
    • What's your take on Cheong's A7 hand?

• 111
        I think he made a mistake there.
        67%
      • 29
        Neither really good nor really bad.
        17%
      • 26
        I think it was a good play.
        16%
      Total: 166 Votes
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Pokeriverkkojen määrä on kokolailla vakiintunut suurimman buumin jälkeen. Suuntaus on pikemminkin ollut kohti yhdistymistä ja olemassa olevan vahvistamista.

Maanantaina kuitenkin uutisoimme iPokerin mahdollisesti eristävän suosituimmat sivustonsa omaksi verkokseen. Näin yksi suurista jakaantuisi kahteen vähän pienempään verkkoon.

Mitä mieltä sinä olet tällaisesta kehityksestä? Ovatko verkot jo liian isoja? Vai olisiko esimerkiksi pelaajamäärien kannalta parempi yhdistää sivustoja tai verkkoja entisestään? Kaipaatko kokonaan uusia tulokkaita pokeribisnekseen vakiintuneiden PokerStarsin, PartyPokerin, Ongamen, iPokerin ja kumppaneiden kaveriksi?

Osallistu äänestykseen ja perustele vastauksesi tässä ketjussa!
  • 9 replies
    • MixsuPoker
      MixsuPoker
      Bronze
      Kyllä tää pokerisofta viidakko alkaa riittämään ainakin minulle. Ipokerinkin skineja alkaa olla ihan yhdistymiselle asti.
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Isoissa verkoissa on isot pelaajapoolit ja paljon pelejä pyörimässä. Mikä on ehdottomasti niiden vahva puoli.

Kuka haluaa pelata pienessä verkossa vaikka omppua, jos keskimäärin on 3 pöytää auki ja aina samat regut vastassa?
    • Tempoilija
      Tempoilija
      Bronze
      Mun puolesta kaikki sais yhdistyä. Mä en näe mitä tolla jakautumisella hyödytään?
    • TKK2010
      TKK2010
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kyyberi
      Isoissa verkoissa on isot pelaajapoolit ja paljon pelejä pyörimässä. Mikä on ehdottomasti niiden vahva puoli.

Kuka haluaa pelata pienessä verkossa vaikka omppua, jos keskimäärin on 3 pöytää auki ja aina samat regut vastassa?
      +1 tälle- Entraction hyvä esimerkki tästä kuinka kustaan asiat ja pelejä ei enää pyöri.
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Käteispelaajan näkökulmasta isommat verkot lienee parempi asia ainakin jollain tasolla, mutta turnauspelaajan näkökulmasta ei oo sit taas ihan niin mukavaa jos on iso verkko ja isot fieldit (Stars esim.).
    • Fantasy99
      Fantasy99
      Bronze
      Euroopan lisenssijärjestemä tekee just päinvastoin mitä pelaajat haluais jossa vapaasti kaikki pelaa toisiansa vastaan maapallolla.

Käteispelaaja todellakin hyötyy isosta saitista.

Turneita vetävälle ei niin iso hyöty isosta saitista (paljo pelaajia) paitsi voitot sitte isoja.
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      No ainakin sittari pelurin näkökulmasta ei kaivata lisää verkkoja. Aika pientä tahtoo olla liikenne vähänkään isommissa peleissä muutaman kympin peleistä ylöspäin. Ainakin jos lähdetään parin isoimman verkon ulkopuolelle, joten uudet verkot ja sitäkin hajautuneempi pelaajapooli ei tuone mitään etuja.

Pelit tahto olla nimenomaan ipokerin verkossa vähäisiä ja nyt sitten viel ollaan jakamassa sitäkin...
    • PopaS
      PopaS
      Bronze
      Mulle riitäis pieni verkko, jossa ois vaan minä ja paisteja :D ei toki se siitä isostakaan haittaa ole vaikka harmittaahan se jos paistit rakee keskenään rahansa pois.

Lähinnä kiinnostaa jos uus verkko osattas promota/tehdä kokonaan uusille pelaajaryhmille. Tyyliin joku playstation poker tai joku raha-automaatti pokeri, jossa vanhukset vois syytää kioskissa rahojaa mulle eikä RAY:lle. Voisin siirtyä vaikka huppiin, jos tämmönen vaihtoehto olis.
    • Mijuk
      Mijuk
      Bronze
      Ei missään nimessä uusia verkkoja. Entisissäkin on niin pieniä pooleja, että saisivat mielummin yhdistellä niitä.