15 min..30 min. turnaukset

• kauris84
      kauris84
      Bronze
      Onko joku pelannut enemmänkin noita Starsilla (ainakin) olevia turnauksia jotka loppuvat kun aika tulee täyteen...Itse kokeilin paria ja totesin et Bin kasvoi 15 minuutissa 4x isommaksi :D Tämä on muuten voittorahojen puolesta pieni muotoista lottoa.

Huomasin ainakin et noista $3.30 bin jos pelat heikosti ja päätät jäädä rahasijoissa viimisille,saat takasin jonkun hikisen 2,80$ :D eli mitä isompi bin,sitä enemmän pitäisi pelata jotta pääsee edes omilleen...noin kymmenkunta peliä itsellä kokemusta näistä kaikenkaikkiaan.

Miten noita muuten kannattaa pelata,onko joku erityinen taktiikka,vai pitääkö stäkki saada hemmetin isoksi heti alussa?

(e: siirtäkää jos on väärällä alueella)
  • 4 replies
    • LongAgo
      LongAgo
      Bronze
      Joitain olen pelannut ja voitolla ollaan mutta miten pitäisi/eroaa normista niin en ole varma. Mielikuva kuitenkin on että stäkin koko tässä formaatissa määrää normaalia enemmän kuinka missäkin tilanteessa tulisi pelata. Jos ei ole fold equitiä niin pelataan korteilla ja jos on voimaa niin sitten pelataan vastustajien pre heikkouksia.

Iso vs iso on sitten eri tarina. Tekeekö tolkkua?
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Mulla on sellanen kuva tästä pelimuodosta et pitäs pelata joko järkevästi varmat kädet..mut jos ei kertakaikkiaan osu kortit tai muuten kuollutta,menee vaikeaksi,kutienkin aika on rajana...
      Stäkin koolla tuntuu olevan se merkitys,mitä suurempi,sen enemmän voi koittaa heikoillakin käsillä..pidemmät turnaukset taas on sitä vastaan kun aikaa on mielinmäärin...

Seurasin sivusta paria tyyppiä ja ne pelasivat ihan tolkutonta tahtia,joka toisella kädellä, oli kädessä mitä tahansa...voi toimiakkin...kuitenkin voittaja kuittaa aikamoisen pinon massia lyhyessä ajassa :)

Hyvänä esimerkkinä eilinen peli...2600$ kokonaispotti ja meitä oli 190 jäljellä kun aika loppui 30min. turneessa ja ite olin sijalla 42 ja sain yli $16..mahtoi olla voittajalle vähän isompi summa.
    • lasturi89
      lasturi89
      Bronze
      Hyvänä esimerkkinä eilinen peli...2600$ kokonaispotti ja meitä oli 190 jäljellä kun aika loppui 30min. turneessa ja ite olin sijalla 42 ja sain yli $16..mahtoi olla voittajalle vähän isompi summa.[/quote]No sehän riippuu ihan paljo sil oli stäkkiä

No kuitenki ite oon pelannu niin että (siis nimenomaan 30m turnauksis) et eka taso aika tiukkaa vaan parhaat kädet+suittareilla jos pääsee halvalla multiway flopille ja tokasta tasosta lähtien agressiivisesti puskien tyyliin 44+,A10+KQ, tolla ns.välitasot ja vika taso sitten taas passiivisemmin jos on saanut kasvatettua stäkin 3-5 kertaseks ni tulee kuitenkin jo kohtuu voitto eikä kannata sählätä sitä pois.Pari ihan vikaa kättä voi sit pelaa agrommin jos stäkki riittää koska myös vihut haluu rahastaa.

En tiiä onko tossa mun taktiikas mitään järkee kun huvikseen vaan pelaan mut on toi rahallisesti toiminu vaikkakin vaan joku 15-20 turneeta on pelattuna noita.
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Itse asiassa tuo on mun mielestä aika hyväkin taktiikka...
      jos ensin kerää hyvän stäkin pelaamalla varman päälle,sit just puskua jos sattuu olemaan keskitason käsi ja tietysti jos pääsee halvalla flopille,sillon varsinkin...moni tuntuu olevan sillä mielellä noissa mukana et kaikki tai ei mitään :) .

usein mulla on käynyt niin et ekalla AA/KK/AK:lla saan stäkin kasvatettua lähelle 10K,sillon tulee just se mieliala et nyt katellaan ihan rauhassa ja otetaan pienet stäkit pois kavereilta ja isot hyvin varovaisesti ja yleensä jos aika loppumassa ja yli5K,jätän siihen jos ei tule mitään AA-tyylisiä käsiä...