Optimiaika pöydässä?

• CPallo
      CPallo
      Bronze
      Oon tässä nyt jonkun aikaa miettinyt tätä, eli kuinka kauan kannattaa olla samassa pöydässä yhtä mittaa? Tulisiko pöydästä, oman merkkipinon suojelemiseksi, esimerkiksi vetäytyä, kun alussa ollut pino on tuplattu, vai kannattaako olla niin kauan, kunnes ei enää jaksa?
  • 4 replies
    • maketchup
      maketchup
      Bronze
      Varianssiahan voi toki vähentää jos istuu pöydästä pois jos pöydässä alkaa olee muitaki tuplastäkkejä enempi.

Ite yleensä pelailen niin kauan ku sessio kestää jos on edgea muita isoja stäkkejä vastaan ja jos ei nii sit vaihan pöytää.

Vasta kattelin hemistä tehokasta peliaikaa sessiolle eli sen 70min yli ei passaa mun kohalla sessio venähtää, sit alkaa tuleen jo tappiota ku keskittyminen alkaa herpaantumaan, eli näillä main alan vetäytymään sit pöydistä. Meni vähä offtopiciks.
    • meedio
      meedio
      Bronze
      Yleensähän pöydissä kannattaa olla niin kauan kun niissä riittää valueta (eli paisteja) ellei pelaa nimenomaan jollain pienen tai keskikokoisen stäkin strategialla, jolloin noustaan pöydästä kun stäkki on tuplattu.
    • CPallo
      CPallo
      Bronze
      Kyllähän noi paistit on kivoja, mutta mietin vain, että kannattaako stäkkiö suojella heidän ohivetojaan vastaan esim. juuri nousemalla pois, kun stacki on tuplattu. Pelaan itse yleensä ison stäckin strategialla.
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Jos kassanhallinta ei kestä pelata pykälää ylempänä, ei se monesti kestä pelata myöskään tuplastäkillä, jos pöydässä on muita yhtä isoja stäkkejä. Jos muut ovat edelleen ~100bb syvinä, ei omalla tuplalla ole mitään merkitystä.

Jos on itse tuplilla liikenteessä ja pöydässä on vain vaikka 1 toinen tupla, joka on kunnon paisti, voi peliä jatkaa ehkä vähän kevyemmällä kassanhallinnalla. Täytyy kuitenkin muistaa, että paisteja löytyy heposti pöydästä kuin pöydästä, joten pöydän vaihtaminen kassanhallintamielessä voi silti olla paras ratkaisu.