How to beat micro-zoom

• HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Morjesta!

Lupasin johonkin ketjuun synnyttää videon micro-zoomin saloista, ja pistän ketjun tänne valmiiks etten unohda.

Ketjuun voi laittaa toiveita asioista joihin haluat apua, tasona on ensimmäisen videon osalta ainakin nl2. Katotaan sitten myöhemmin jos jaksan isommista jotain materiaalia vääntää. Saa ehdottaa!

-H1T
  • 10 replies
    • justfooold
      justfooold
      Bronze
      Kiinnostas jo ihan lähtökohtasesti aloituskäsien valikointi, porukkahan pelaa tyypillisesta paljon vähemmän käsiä pf tossa Zoomissa, onko tärkeempää exploittaa tätä ryöstämällä enempi vai ottaa mielummin itekkin hyötyä siitä miten sitä volyymiä saa lisää siihen grindaamiseen helposti nittailemalla ja pelamaalla vaan niitä selkeesti voitollisia spotteja ja skippaamalla kaikki vähänkin marginaalisemmat. Sitten kanssa riidien tekeminen, statsien käyttäminen, vihujen luokittelu, jos jotain erityisiä vinkkejä zoomiin liittyen tolla osa-alueella tulee mieleen niin mua ainakin kiinnostaa.

Lähtee heti katseluun kunhan saat aikaiseksi, eli innolla ootan ;) .
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Jep tein tänään yhen 30min säädön mut olin just heränny niin opetusarvo oli vähän liian huono jo :D

Jos ehin niin koitan uusiks vielä myöhemmin tänään.
    • bege32
      bege32
      Bronze
      3bet ranget kiinostaa itseäni, koska käytännössä kaverit 3bettaa vaan KK+ että kannattaako meidän lähteä 3bettaamaan laajemmin kun kaverit luulee että sulla on nutsit kädessä.
    • IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Silver
      Ois kyllä tosi jees jos viitsisit tehä NL25 kamaa. Oon ite tehnyt osittaista paluuta shorttiin, ja tuntuu et pelissä voi olla isojakin vuotoja. Ensin ajattelin että postaan itse videon, mutta molempi parempi.
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja IPoker4k1I
      Ois kyllä tosi jees jos viitsisit tehä NL25 kamaa. Oon ite tehnyt osittaista paluuta shorttiin, ja tuntuu et pelissä voi olla isojakin vuotoja. Ensin ajattelin että postaan itse videon, mutta molempi parempi.
      Mun "oikeet" rollit on ongamella ja oon tota zoomia vaan huvikseen pelaillu niin valitettavasti tää ei tuu onnistuu. Ei oo rollia tarpeeks starsilla ja lisäks ei oo kokemusta (ainakaan viä) että mitä zoomit on noiden nl2-10 yläpuolella :(

Mutta tee toki ite niin katotaan millasta menoo siä on jos vaikka innostuis depoilee :f_thumbsup:
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Homma kusahti sillä tapaa että mulla on ton camtasian kaa pikkusen ongelmia, joten en saanu sitä uutta videoo sit nauhotettuu, vaik nyt olis ollu hyvää aikaa :(

Toistaseks halukkaat saa tyytyä oikeasti aika huonoon videoon, jonka opetusarvo on huono, valitettavasti. Lisäks puhe muistuttaa loppupuolella enemmän mutinaa kuin ihmisääntä.

Jos tästä jotain haluu ammentaa niin suosittelen miettimään kaikenlaisia spotteja mitä tossa tulee vastaan, ja esittämään niistä kysymyksiä. :)

EDIT. otin ton latauslinkin pois koska video oli niin turha. Teen mieluummin uusia tilalle jos joku haluaa.
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Morjesta.

Kuten ~kaikki katsoneet huomasivatkin, eka video tosiaan oli huono. Nyt koitin kuitenkin miettiä spotteja tarkemmin ja keskittyä selittämään niitä pikkusen enemmän. Pöytiä on tällä kertaa vain kaksi tasona nl2 ja TableNinjaa ei ole käytössä. Oli pikkusen ongelmia ton aikasemman videoiden jakoreitin kanssa, joten nyt on käytössä joku semirandom sivusto (vaikuttaa ihan luotettavalta kuitenkin) joten sitä ei kannata pelästyä.

http://www.filefactory.com/file/3ssxl5h04xmh/n/ls_zoom_27042012.mp4

Toiveita saa esittää jos näitä haluaa lisää, ilman kommentteja sarja päättyy kuitenkin tähän, kun varsinainen zoomipelaaja en ole :)

e. niin ja video ladataan linkin takaa menemällä sivun alas ja painamalla punaista download-nappulaa
    • vesterba
      vesterba
      Bronze
      Video oli todella hyvä. Tämmöstä oon kaivannu, vaikka nl käteispelit itellä toistaseks jäissä. Tuo hakusivusto vaan takkus aikalailla. Koko ajan väitti hakunopeudeks 125kt/s, jonka mukaan pitäs hieman vajaa tunti mennä, mutta meni 5,5h.
      Pelistä en mene sanomaan muuta, kuin se QQvsAA oli melko selkeä AA. Ei sieltä käytännössä koskaan mitään muuta löydy, mutta olisin melko varmasti menny iteki poikki siinä.
    • XdzhX
      XdzhX
      Bronze
      Pystytkö uploadaan johonkin muualle ton videon? Pistin ton lataukseen ja tulin parin tunnin päästä kattoon niin joku 10% oli tullu. Olis kyllä tosi jees jos saisit vaikka torrenttina laitettua johonkin niinkun tossa toisessa topicissa toi uusin video.
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Joo toi sivusto minkä valitsin oli selvästi huono :D

Mut tässä torrenttina, jonkun aikaa jaksan ainakin jakaa, joten jos lataajat jälleen viitsisivät jakaa itsekin edes sen pari päivää silloin kun kone on auki vaikka etanavauhdilla, toisen videon kaa niin ei taida käydä ;( ;)

http://www.mediafire.com/download.php?19mdg4lrxtgn71w