Golf kyssäri?

• Asslake
      Asslake
      Bronze
      Kävin eilen testaamassa Golf simulaattori (malli Sports-Coach mikä pitäisi olla ylivertainen tällä hetkellä). Olin kohtuu myyty hommaan. Rangella olen muutamasti aikaisemmin käynnyt lyömässä mutta siihen nähden toi oli aika mielenkiintoisaa. Hienosti näkyy kuinka maila tuli ulkoa tai sisältä, oliko maila auki vai kiinni jne....

Onko muilla golffaajilla kokemuksia tuosta vehkeestä? Oliko pelkkä alkukiima vai voiko tuota tehdä enemmänkin?
  • 2 replies
    • Leakmund
      Leakmund
      Bronze
      Talvella kävin muutaman kerran viroitushoidossa tuolla: http://www.golfroom.fi/. Näköjään sama simulaattori. Ihan hauskaa, mutta ei toki oikeaa kierrosta biittaa ja välillä systeemi bugitti, koska parhaimmillaan pallo lensi yli 330 metriä tai hyvältä tuntuneella osumalla vain 10 metriä. Mailan tulosuunnat, kulmat, nopeudet ja muut tietty ihan mielenkiintoisia ja keskimäärin aika hyvin lyöntejä mitä luonnossa tulee lyötyjä. Putit, chipit ja hiekkalyönnit toki aika lol lyödä simulaattorissa.
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Siis ihan joku perussimu vai joku analysaattori?

Kannattaa noissa huomioidan et ne valehtelee tosi usein, ellei puhuta jostain Vectorista jne mitkä on puhtaasti analyysikäyttöön tarkoitettuja. Mutta noissa normisimuissa helposti kusee statistiikat ja esim. itse lyön simulaattoreissa itselleni epätyypillisiä kierteitä suhteettoman usein mikä tuskin pelaajasta johtuu. Kannattaa siis varauksella suhtautua, mutta voihan tuo silti hauskaa olla :)