Pokeri ja alkoholi

• mrsmith474
      mrsmith474
      Bronze
      ..eivät sovi yhteen. Sitä saatta "parin" viinilasin jälkeen tuntua siltä, että kaikenmaailman taulukot ja oddsit ovat väärässä, mutta jokainen kokeillut tietää, miten on :D

Eilen tuli tehtyä vääriä valintoja ja urakalla, ja kassa kyllä otti itseensä. Mites teillä muilla, onko tullut tiputtua samaan ansaan?

Smith kiittää ja kuittaa, ja aloittaa taas maltillisen kassankasvatuksen yhtä oppituntia viisaampana.
  • 26 replies
    • TheMidas
      TheMidas
      Bronze
      Joo kyllähän se peli muuttuu rohkeemmaks muutaman stoben jälkeen :D
    • Jolluu
      Jolluu
      Platinum
      Alkuperäinen kirjoittaja mrsmith474
      ..eivät sovi yhteen. Sitä saatta "parin" viinilasin jälkeen tuntua siltä, että kaikenmaailman taulukot ja oddsit ovat väärässä, mutta jokainen kokeillut tietää, miten on :D

Eilen tuli tehtyä vääriä valintoja ja urakalla, ja kassa kyllä otti itseensä. Mites teillä muilla, onko tullut tiputtua samaan ansaan?

Smith kiittää ja kuittaa, ja aloittaa taas maltillisen kassankasvatuksen yhtä oppituntia viisaampana.
      Ainakin sillon uskaltaa luottaa omiin riideihinsä! (vaikkakin ne riidit olisi aivan päin helvettiä temmattuja) :s_biggrin:
    • fujila
      fujila
      Bronze
      itelä parin oluen jälkee pelit sujuu paremi
    • Laserbeam
      Laserbeam
      Platinum
      Jos ootte liian nittejä ni juokaa alkoholia jos taas ootte liian aggressiivisia ni polttakaa vähä cannabista ni rauhottaa sopivasti
    • mrsmith474
      mrsmith474
      Bronze
      Vastustaja korottaa.. "SE BLUFFAA!" eli siis aika lähteä all in katsomaan offari kakkosella ja nelosella.

No kyllähän se bluffasi. Ei sillä että siitä tiedosta mitään iloa olisi.
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja fujila
      itelä parin oluen jälkee pelit sujuu paremi
      Itellä on päinvastoin. Vaikka jois vaan sen pari olutta (varsinkin jos ne on isompia kuin 0,33l :D ) niin heti on huomattavissa aikamoinen tasonlasku pelissä.

Cannabiksella on tiettävästi joitain terveyttä edistäviä vaikutuksia, mutta on vähän kyseenalaista imo täällä sitä mainostaa Pokerstrategyn jäsenenä. :rolleyes:
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Siinä kolmen juoman jälkeen sitä tuntee itsensä voittamattomaksi ja bluffeja alkaa sadella, vpip ja pfr lähtee nousuun ja jokainen tappio on bad beat eikä sillä että OOP päätettiin 3-betata 89o ole mitään tekemistä asian kanssa.

Sitten kun jatketaan hörppimistä, tasot nousee, rolli laskee ja kaikki on paisteja.

Suosittelen mitä lämpimimmin jättämään juomisen ihan muihin tilanteisiin :) Jos nyt sattuu olemaan nautiskelutuulella ja päättää yhden ottaa pelatessa niin ei siinä nyt mitään hirveetä tapahdu, mutta enempää en kyllä (enää nähtyäni mihin se johtaa) ottaisi..
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Mulla taas juopottelun lisääntyessä tasot pienenevät. Eli pelaaminen on puhtaasti viihdettä. Ja kun muiden krapulamorkkiksia lukee niin olen hyvin onnellinen tästä luonteenpiirteestä.
    • jgs
      jgs
      Bronze
      Itsellä ainakin netti pelit menee ihan hyvin kun juon enemmänkin. tietenkin aina hassuja juttuja ja vääriä riidejä mahtuu mukaan :)
      Nykyään enemmänkin sääntö , että ne vkl kun on aikaa ja intoa grindata niin sitä ei ilman juomia ja suolapähkinöitä tehdä. auttaa jaksamaan myöhempään jos pitkälle juoksee.

Ihan ok tulostakin joskus tullut:)
      yleensä suurin haitta on kun vähän ajan kuluttua kun keksii parempaa tekemistä ku juoda kotona ja pelata niin saattaa alkaneet turneet flipata äkkiä ulos

Omaha turneet humalassa varsinkin on NUTS
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kyyberi
      Mulla taas juopottelun lisääntyessä tasot pienenevät. Eli pelaaminen on puhtaasti viihdettä. Ja kun muiden krapulamorkkiksia lukee niin olen hyvin onnellinen tästä luonteenpiirteestä.
      Toi on kyllä hyvä, harvemmin tuommosesta kuulee. Iskeekö semmonen yleinen kuumotus päälle, foliohattu päähän jne? :D Tiukentuuko peli muutenkin vai miten se vaikuttaa sun peliin muuten ku tasojen laskemisena?

Pakko kyllä sanoa että hieman oon kade...
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Kyl se menee viihdepuolelle. Vpip ja tunnelma nousee. Ja aika usein sitä löytää itsensä chattaamasta pöydässä jonkun kanssa, joskus iloisissa ja joskus suunsoiton merkeissä.

Tiedän että kännissä pelin taso tippuu, joten miksi pelata normaalilla tasolla tai ylempänä? Ehkä oon siitä harvinainen ihminen että isossakin kännissä ajatus pysyy jollain tasolla mukana.
    • Paisting
      Paisting
      Silver
      Itellä ainaki kalja auttaa vähentää tilttii, tulee enempi semmonen "no mä olin kuitenki edellä" -fiilis ohivedoissa. Ja jotenki oon keskittyneempi kans.
    • 76542OFF
      76542OFF
      Bronze
      Kännissä pelaa mielestään kuin Phil Ivey tai Gus Hansen,mutta aamulla avattuaan koneen huomaakin olevansa edelleen mikrotason pelaaja vieläkin pienemmällä pelikassalla....Se on kyllä totta ,että tiltti on tuntematon käsite humalassa.
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Kerran vaan on humalassa pelannut, muuten ollut aina nollatoleranssi ihan periaatteesta (en muista miksi sillon kerran pelasin). Sen ainoon kerran tulos oli positiivinen, enkä muista että oisin mitenkään hirveen huonosti pelannu, mut huomasin kyllä välillä että tein jotain nopeesti ja heti perään mietin että enpä tiiä oliko tossa järkee. Sitä käy tosin myös selvänä :D
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Viimeks kun pelasin humalassa oikeilla rolleilla niin tulos mss-bineinä oli jotain -20 luokkaa. Kun seuraavana päivänä grindasin 8h monttua umpeen niin totesin että en ikinä enää pelaa humalassa. :sun:

Kerran pari pelannu kyllä, mutta vain sellaisilla rolleilla jotka saakin katkaista ja joilla ei ole mitään merkitystä pelien kannalta. Joskus uutena vuotena taisin koittaa viimeks että miltä tuntuu pelata hillo-omppua täydellisenä maksuautomaattina, mitään kippaamatta :s_biggrin:
    • ruotsalainen
      ruotsalainen
      Bronze
      Pelaan pienessä humalassa paremmin kuin selvänä. 2-4 olutta tai viiniä vapauttaa peliäni sopivasti.
    • MixsuPoker
      MixsuPoker
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja ruotsalainen
      Pelaan pienessä humalassa paremmin kuin selvänä. 2-4 olutta tai viiniä vapauttaa peliäni sopivasti.
      Sama vika :f_biggrin:
    • Paisting
      Paisting
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja Kyyberi
      Tiedän että kännissä pelin taso tippuu, joten miksi pelata normaalilla tasolla tai ylempänä? Ehkä oon siitä harvinainen ihminen että isossakin kännissä ajatus pysyy jollain tasolla mukana.
      Sama se on missä kunnossa sä näitä tuuripelejä räiskit menemään. Ehkä sulla kännissä on parempi fiilis hävitä rahas. Ei sitte seuraavana päivänä vituta niin paljoo, ku ne sun selvinpäin hävityt tienestis.
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
    • 1
    • 2