Mitä mieltä olet "fast pokerista"? Barry Carterin kolumni

• Poll Poll ends on 18.11.2010, at 15:37.
    • Question 5

• 49
        check
        46%
      • 33
        bet/fold
        31%
      • 25
        bet/call
        23%
      Total: 107 Votes
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Kolumnistimme Barry Carter on kirjoittanut kiinnostavan kommentin "fast pokerista" eli Full Tilt Pokerin Rush Pokerin aloittamasta formaatista, joka mahdollistaa normaalia suuremmat käsimäärät tietyssä ajassa.

Mitä mieltä sinä olet fast pokerista, jota nykyisellään ehkä parhaiten edustaa PokerStarsin ZOOM? Onko formaatissa nettipokerin tulevaisuus, vai jääkö pikapeli hetken huumaksi?
  • 12 replies
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Mun mielestä noissa peleissä mennään jotenki kauas siitä pokerista jota itse tykkään pelata. Haluan pelata vihua vastaan ja muodostaa omat keinot exploitata kyseistä vihua, zoomiin tässä ei laajojen pelaajapoolien takia muodostu kovin hyvää mahdollisuutta. Lisäks suurin osa pelaajista on varsinkin pienillä tasoilla niin tiukkoja että 3b-rangeista ei löydy edes QQ kaikilla enää. Ei nappaa.
    • Ariplayer
      Ariplayer
      Bronze
      Kokeilin ja oli vähän vaikeaa, kun eri pelaajat pelaa vähän eri tavalla ja ne vaihtuu joka kerta. Sitten en tiedä oliko vaan sillä kertaa niin, mutta aina kun oli itellä esim. QQ-AA niin preflopilla normaalisti vähän korottamalla tuli joka kerta vaan blindit. Ikävän tiukkaa siis. Rake taitaa myös olla isompi kuin muuten. Jotkut sitten vielä miettii hirveän kauan vaikka pitäis olla fast poker.
    • iiikrrr
      iiikrrr
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja HitThe1Out
      Mun mielestä noissa peleissä mennään jotenki kauas siitä pokerista jota itse tykkään pelata. Haluan pelata vihua vastaan ja muodostaa omat keinot exploitata kyseistä vihua, zoomiin tässä ei laajojen pelaajapoolien takia muodostu kovin hyvää mahdollisuutta. Lisäks suurin osa pelaajista on varsinkin pienillä tasoilla niin tiukkoja että 3b-rangeista ei löydy edes QQ kaikilla enää. Ei nappaa.
      +1

Zoomi on paskaa. :)
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Itse en näe järkeä tuossa pelimuodossa muuten kuin sen että ilman apuohjelmia tms. pelaavat voivat ehkä hyötyä jotain...mut tämä variaatio vie pokeria enemmän tuuripeliksi kun ammattimaiseksi pokeriksi.
      Niinkun sanotaan..pitää kulkea kehityksen mukana,joten jotain roskaa on kehitettävä aina uutta jotta sadaan pelaajia lisää tai pelimääriä lisää...
      Kyllä se normaali Hold em ja Omaha on se paras,miksi muuttamaan sitä,siihen täytyy olla kyllä todella hyvä syy. Imo. :)
    • Dorffi
      Dorffi
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Ariplayer
      aina kun oli itellä esim. QQ-AA niin preflopilla normaalisti vähän korottamalla tuli joka kerta vaan blindit.
      Onko helpompaa rahaa olemassakaan? Zoomissa pystyy pelaamaan voitollisesti reissaamalla 100% käsistä pf.
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Tästä on tullut puhuttua mikro-ompun näkökulmasta parissakin paikassa. Itse en näe mitään syytä pelata zoomia, ellei aika ole rajallista. Jos on vartti tai kaksi pelaamista varten, tai jopa vähemmän, zoom on helppo ja näppärä vaihtoehto. Carterin kolumnissa sanotaan että zoomia saa jo kännyyn, itse en ole huomannut. Mutta jahka plo-zoom löytyy kännykästä, niin olo on innostunut kuin pikkulapsella. Aina kun on tylsää jossain jonottaessa tai odottaessa, ei muuta kuin pari hanskaa omppua.
    • elSancho
      elSancho
      Bronze
      "Fast pokerissa" kalat katkeaa nopeammin ja se voi viedä monelta halun depota lisää. Eli pahimmassa tapauksessa fast pokeri tappaa mehukkaat pelit. Mutta toivottavasti olen väärässä.
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Dorffi
      Zoomissa pystyy pelaamaan voitollisesti reissaamalla 100% käsistä pf.
      Tästä kyl haluisin jotain faktaa naaman eteen, jos näin on niin siirryn ammattimaiseks pfraisecfflop-pelaajaks zoomiin :sun:
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Testatkaa, sillähän se selviää. Olisi mielenkiintoista kyllä nähdä tulokset.
    • pucilpet
      pucilpet
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kyyberi
      Tästä on tullut puhuttua mikro-ompun näkökulmasta parissakin paikassa. Itse en näe mitään syytä pelata zoomia, ellei aika ole rajallista. Jos on vartti tai kaksi pelaamista varten, tai jopa vähemmän, zoom on helppo ja näppärä vaihtoehto. Carterin kolumnissa sanotaan että zoomia saa jo kännyyn, itse en ole huomannut. Mutta jahka plo-zoom löytyy kännykästä, niin olo on innostunut kuin pikkulapsella. Aina kun on tylsää jossain jonottaessa tai odottaessa, ei muuta kuin pari hanskaa omppua.
      NL Zoom toimii ainakin ok Androidissa, pystyy vaikka neljää pöytää vetämään...

Itse huomannut, että suurin hidaste peleihin pääsemiseksi on kirjautuminen ja salasanan kirjoittaminen... :D
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kyyberi
      Testatkaa, sillähän se selviää. Olisi mielenkiintoista kyllä nähdä tulokset.
      Menee aika pahasti ot tästä ketjusta, mut eiks toi meinaa viel sitäki että pitää aina 3bettaa ja mahollisesti cold4bettaa vihujen avauksii :s_evil: siistii, vois ottaa projektiks.

Ja mitä tulee mobiilizoomiin niin tänään päivitin omaan vempeleeseen ios:lle pokerstars.eu:n ja siin luki et olis zoom mukana. En kuitenkaan viel oo testaamaan vaivautunu et mitä siinä on ku en oo koko softaa saanu toimii :D
    • Hnngh
      Hnngh
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja HitThe1Out
      Alkuperäinen kirjoittaja Dorffi
      Zoomissa pystyy pelaamaan voitollisesti reissaamalla 100% käsistä pf.
      Tästä kyl haluisin jotain faktaa naaman eteen, jos näin on niin siirryn ammattimaiseks pfraisecfflop-pelaajaks zoomiin :sun:

Regut käyttää apuohjelmia, joten niiltä ei mene kovin pitkään spotata näitä sankareita. Paistit on taas jo valmiiksi säädetty murskaamaan maanikot. Tää oli varmaan totta ekoina päivinä rushissa, kun apuohjelmat eivät vielä toimineet, mutta ei enää.

kauris84
      että ilman apuohjelmia tms. pelaavat voivat ehkä hyötyä jotain...

Mun mielestä apuohjelmista on eniten hyötyä juuri fast pokerissa.