Pokerstrategyllä aikanaan aloittaneet!

• mrsmith474
      mrsmith474
      Bronze
      Terve foorumi. Sellaista kysyisin, että moniko teistä on aloittanut uransa PS:n $50:lla, ja saanut jopa (mahdollisuuden) nostaa sen pois ilman omaa talletusta? Eli onko kyseessä yleinen tapahtuma, vai vaatiiko se yli-inhimillisiä voimia, kykyä haistaa vastustajan kortit pohjoistuulessa ja 24/7 pelaamista kolmella näytöllisellä pöytiä? :sun:

Ilmeisesti siis on 6kk aikaa reikata tuo $50, jotta sen saa pitää. Korjatkaa jos muistan väärin, en löytänyt enää tuota aikarajaa mistään :D Toistaiseksi rakea tullut maksettua n. $9, vähän vajaa 2kk peliä takana eli tahtia pitää alkaa kiristelemään!
  • 12 replies
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Alkupääomalla aloitin pelit, mutta Full Tiltin kaaduttua sain heittää niille rahoille hyvästit. Ihan mukavasti oli päässyt kyllä kasvamaan kyseinen pääoma, joten välttämättä ei olis ikinä tarvinnu mitään sen kummempaa talletusta tehdä.

FTP:n kaatumisen jälkeen sain tosin yhteensä $200 edestä pokerstrategy.comin järjestämiä "steikkauksia", ja niiden turvin pystyin opettelemaan peliä syksyn aikana hyvin. Lisäks pokerstrategy.comin vaikutuksesta olen onnistunut voittamaan erinäisistä yhteyksistä (esim turnauksista) sen verran, että omaa rahaa ei teoriassa ole pelissä ollenkaan.

Joten on tuo nouseminen mahdollista, nelinumeroisella rollilla pelataan nykypäivänä nl30-tasoa :)

Ehkäpä tästä blogista voisi saada inspiraatiota myös: Via Dolorosa
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      FTP:llä aloitin alkupääomalla.

Reikkaaminen ja voittavaksi pelaajaksi kasvaminen ei vaadi yli-inhimillisiä voimia. Avaintekijät voittamiseen tulee pääkopan sisältä.

:heart: Nöyryys
      :heart: Motivaatio
      :heart: Kurinalaisuus
      :heart: Tasapaino elämässä

Roppakaupalla muita tekijöitä toki, mut näillä mennään jo pitkälle opiskellessa pokerin osa-alueita. Samalla oppii paljon itsestään matkan varrella. :)
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Itse aloitin aikanaan PartyPokerilla $50 alkupääomalla (tai no muutaman kerran oli tullut kotipeleissä korttia läiskittyä). Vieläkään en ole alkupääomaa enkä voittoja nostanut pois, kun ei ole ollut siihen erityistä syytä. Ehkä sitten, kun kassa on kymmenkertaistunut alkuperäisestä. :f_grin:
    • baboKeisari
      baboKeisari
      Bronze
      Itsekkin aloittelin pelit 1,5 vuotta sitten tuolla samaisella aloituskassalla ja vieläkin pelaan sillä. Pikkumicroja edelleen tosin ku oon joutunu nostamaan monta sataa pois tänä aikana mut silti. :D

Panosta kovasti pokerin opiskeluun, älä hermoile tuloksen tekemistä koska tässä vaiheessa opettelet vasta pelin alkeita, ja tosi tärkeää että pidät pään kylmänä.
      Jos alkaa v*tuttamaan huono korttiruni tai vihujen ohivedot niin softa kii ja odotellaan että pää jäähtyy. Voisin veikata että aika monen uuden pelaajan aloituskassa palaa siihen ku tiltataan ja mennään sit isommille tasoille yrittämään voittaa päivän tappioita takaisin.
    • maketchup
      maketchup
      Bronze
      Samoin kuin edeltäjä aloittelin pelit n.1,5v sitten alkupääomalla ja hienosti on tienattu tähän mennessä. Kun aloitin pelit en tiennyt kunnolla ees holdemin sääntöjä. Koskaan ei ole tarvinut omaa rahaa peliin laittaa. Tiltillä aloitin pelit ja n.1viikko ennen black fridayta kotiutin rahat ja siirryin muualle. Tuskin olisin koskaan talletusta tehnyt jos pelit ois tuohon katkennut.

Tällä hetkellä pelailen pääasiassa NL20, mutta NL50 ovia on kolkuteltu muutamaan kertaan.
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      50$ alkupääomalla on aloiteltu vakavampi pelaaminen, no siitä ei oikein tullut mitään. Sitten voitin viikkovisasta (kun niitä vielä järjestettiin) toiset 50$, joka on sittemmin muutettu 4k$ turnauksia pelaamalla. :f_grin:
    • ruotsalainen
      ruotsalainen
      Bronze
      Juu, 50$ on muutettu rahaksi (ei vaatinut muutama vuosi sitten ihmeellisiä pokeritaitoja). En koskaan ole opiskellut tosissaan pokeria...silti olen nostanut voittoja yli 1k. Nykyään pelailen aika vähän, joskus muutaman dollarin turnauksia.

Mielestäni pelit ovat nykyään kovempia kuin muutama vuosi sitten, ainakin käteispöydissä.
    • Fading80
      Fading80
      Bronze
      Tismalleen sama stoori kun ruotsalaisellakin, mitäpä tuota toistamaan. Voittoja varmaan yhteensä tuo 1k.

Muok. Korjataan stooria himppasen tosiaan minäkin onnistuin tuhoamaan ekan pääoman titanilla koittamalla pelata SSS peliä huonolla menestyksellä. Se ei ollu eikä ole vaan mun laji, kun myöhemminkin koittanu. Toisella pelailtiinkin sitten useampi vuosi.
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Netti poksut alottelin itekki tuolla alkupääomalla. Onnistuin aika mallikkaasti tuhoamaan sen. Muistaakseni lopussa otin shotin johonkin isompaan turnaukseen (täyttä typeryyttä) ja maitojunalla kotiin niin sanotusti. Kassanhallinta oli siis niin kaukana järkevästä ku olla voi tai ennemminki sitä ei edes ollut. Sain sit myöhemmin toisen alkupääoman ja sillä onki napsuteltu ihan mukavasti :)
    • PerusJamppa
      PerusJamppa
      Bronze
      Itse liityin PokerStrategyyn tammikuussa 2008. Olin tosin sitäkin ennen pari vuotta pelannut ihan ok tuloksellakin kunnes muutaman kuukauden loivan downswingin jälkeen löin hanskat varmaan puoleksi vuodeksi naulaan. Sattumalta löysin sitten PokerStrategyn ja otin ilmaisen 50$ pois kuljeksimasta. Tämän 4,5 vuoden aikana rolli onkin jo kymmenkertaistunut! :f_eek:

Olen saattanut kyllä jonkun verran kotiutellakkin tässä välillä.. :rolleyes:

EDIT: Ihan pahuuttani laskeskelin MoneySkrillistä niin "varmistettuja" kotiutuksia on dollareiksi muutettuna vähän vajaan 2k$ edestä. Sen lisäksi olen ostellut jonkun verran krääsää netistä ja noista siirroista on aika vaikea pelkällä silmäyksellä katsoa että mikä raha on mennyt pelisaitille ja mikä johonkin nettikauppaan. Sen lisäksi olen siirtänyt kahdelta saitilta suoraan visalle kolminumeroisia summia.

Olisipa nuo kaikki rahat vielä rollissa, tiedä millä tasolla tässä jo pelaisi. :D

Tai no joo.. Itse itselleni vastaten: Luultavasti max. NL20 vieläkin.. :s_frown:
    • AngleZero
      AngleZero
      Silver
      Aloitin strategyn rahoilla 2008 lopussa tai 2009 alussa. Tällä hetkellä olen vuoden ammatikseni pelannut. Yhtään omia kolikoita ei ole tarvinnut tähän peliin tunkea. Missään nimessä en ole erityisen lahjakas, vain intohimoinen. Onnea matkaan. =)
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Itse sain myös aikanaan tuon $50 alkupääoman,mut sillon se piti laittaa sivustoille joissa mulla oli jo tili tai muuten huonon maineen omissa silmissä saaneet saitit ja Moneybookers oli vielä tuntematon sekin...Ainoaksi vaihtoehdoksi jäi siis Strategyn kautta tehty acco Partypokerille...
      Niinkun monella muulla,tiltiksi melkeinpä meni sekin,ei siis mitään toivoakaan että Partyllä saisi kasvatettua kassaa,nykyään olisi aivan toinen juttu kun on siitäkin saitista parempi kokemus (suosittelenkin hieman tutustumaan saittiin ennen kun alkaa räiskimään).
      Harmittaa sekin, kun en ole saanut uutta alkupääomaa kuten muut (ei kaikki,joku arpa siinäkin heitetään kenelle tulee uudestaan)...jopa eräs ystäväni joka ihan 100% varmuudella tilttaa rahat, sai myös uuden alkupääoman :D

Vähän olen kyllä odotellut sellasta projektia joltakulta tänne joka alottaa tolla $50 alkupääomalla ja nostaa siitä vaikka $1K tai isompaan kassaan siten että näkyisi selvästi ettei ole omaa rahaa käytössä tms. :s_biggrin: