woodenleg goes to turbo. 54$ 25k guarantee, ongame

• 12 replies
    • becel
      becel
      Bronze
      Tiedosto, jota yrität käyttää, ei ole tilapäisesti käytössä. Yritä myöhemmin uudelleen. :f_cry:
    • woodenleg1
      woodenleg1
      Bronze
      Välillä ne tolleen takkuaa mut ku kokeilee toisena hetkenä niin pitäisi onnistua
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Onnistuuko muilla ton lataus? Mulla se lataa vaan jonkun lyhyen 120kt pätkän ja herjaa, että tiedosto on korruptoitunut tai jtn kun yritän purkaa tiedostoo.
    • Spena
      Spena
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja NutzAreOk
      Onnistuuko muilla ton lataus? Mulla se lataa vaan jonkun lyhyen 120kt pätkän ja herjaa, että tiedosto on korruptoitunut tai jtn kun yritän purkaa tiedostoo.
      Kyllä tänne tuli ensi yrittämällä.
    • Spena
      Spena
      Bronze
      Hyvä video. Kivaa kateltavaa näin aamukahvin yhteydessä. Vedän ite pienempää ja oon varmaan enemmän pihalla näissä kun sä mutta tässä nyt muutama kommentti kun kerran tuli katottua tää.

Ajassa 2.48 hyvä pusku. Ongamen nutsit käpälässä ja taas piti.

4.03 88. Oon ehkä nit mut ite en olis maksanu edes sitä alkuperästä survasua. 13bb:n kanssa ei kuitenkaan turbossa vielä mikään älytön hätä ja flippaaminen on kivempaa kun pääsee ite lyömään eikä maksamalla varhaisesta tullutta survasua. Tuskin silti mikään virhe olis maksaakaan. Nythän oli superhelppo kippi kun kaveri heräs välistä kädellä.

12.47 AQs. Äärimmäisen standard munkin mielestä.

Ft bublen tietämillä, kuten itsekin ihmettelet, monta kättä jotka kippasit imo aivan turhaan ja valuit pieniin.

19.25 55. En kyl maksais itekkään varmaan koskaan vaikka onkin noin aktiivinen vihu. Samasta syystä kun tossa alun 88 kädessä vaik tässä ollaankin jo todella paljon pienemmällä stackillä.

Vikassa kädessä en irrottais ikinä. gg.

Bonuskäsi on tosiaan hauska. Itekin olisin survonu ton riverin koska noilla äksöneillä mun mielestä on selvää että vihulla on joku AX joista varmaan naula on pataa. Eli se maksaa ylikorteilla sun jatkolyönnin flopilla toivoen osumaa turnilla. Turn aukasee värin vedon ja se vaan makselee sillä silmät kiiluen. Riverillä se herää siihen ettei sillä oo mitään ja se ajattelee saavansa potin bluffaamalla. Tota näkee 5-10$ turnauksissa älyttömästi ja ajattelin tota kattellessa että tää on joku microveijari jolla on käyny joulu satelliitissa. NO olihan sillä ja vieläpä coinflip satelliitissa. Naurettavan pienen otoksen mukaan kuitenkin voitollinen ja keskimääräinen bin yli 100$ eli ei mikään suoranainen microilija. Käsittämätön pelisuoritus joka tapauksessa.
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      No nyt sain sen ladattua. :f_grin:
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Noissa videoissa tulee ääni aina jonkun verran edellä ja häiritsee jonkun verran.
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Ihan hauska video ja flipit napsui mukavasti. Olisin itse kyl kopannu 93s 2bb(?) shoven ja sen 66, samoin ehkä jotain muitakin koppeja tehny vähän löysemmin ja ehkä sit jo bustannu ennen FT. :f_grin:
    • HTM10
      HTM10
      Bronze
      - Alussa AT ois varmaan menny pakkaan, koska vihu avasi tasan 3x. Aika marginaalispotti, thougt

- siinä kun vihu avasi KQ:lla siten että taakse jäi 1,4k kun bb oli 1,6k niin se on ihan näppärä temppu turboissa , koska jos tulee enemmän kuin 1 maksaja niin flopilla saa hieman paremmat pot oddsit minbetin ollessa 1,6. Yleensä tosin jätän vähemmän kuin 1,4 tollasissa tilanteissa taakse

- Slots4lifen 69s pusku utg+1 on mun mielestä melkein hyvä. Sitä ei kuitenkaan voi ottaa ihan lightisti kiinni ja sit taas monstereita vastaan tollanen käsi pärjää ihan ok. Sais vaan olla about 1bb enemmän niin et saisi niin hyviä pot oddseja BB:llä maksaa any2 joka sit taas pärjää suhteessa tosi hyvin vs sen hanska
      Ideana siis et pärjää hyvin AK, AQ, KQ, KJ käsiä vs, joilla käytännössä toi pusku otetaan kiinni parien lisäksi
      ja jos ei tulis ollenkaa maksua niin melkein tuplattais pinkka

- 15.38 vilahtaa T7o. Puskisin luultavasti avaamattomana. Paljon f/e:tä

- 93s foldi on karmea noilla pot oddseilla vaikka idea olikin hyvä et jättää puskupinkan itselleen. mut on alle 1bb maksettavaa ja ante on enemmän kuin SB nii just cant imo

- T8o on selkeä pusku niinku sanotki
      sbltä siis

- kutospari kans aika selkeä allin

- K9 pusku hyvä FTssä

- vitospari ois luultavasti +ev maksu, mut ihan ok foldata jos haluaa pienentää varianssia
      Pillow kuites 24/23 vihu et kyl siel tosi paljon on niitä flippejä

- QJ pusku hyvä

- K7o aika selkeä pusku imo 21.12

- A7 maksu hyvä

- TK strd

- 26o kädestä eri mieltä kun latmigvan mahdollista voittaa 200k potti maksamalla 4k lisää. ICM vaikuttaa kyllä, mut ei mun mielestä niin paljoa että tossa vois foldia

- Viimesessä kädessä ihan hyvää pohdintaa, mut ei missään nimessä huono maksu

- CC hanska hieno

gg :)
    • sirdalux
      sirdalux
      Bronze
      Onkohan tämä video sulla vielä tallessa?
    • maakoboy
      maakoboy
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja sirdalux
      Onkohan tämä video sulla vielä tallessa?
      Mua kiinnostais kans..
    • TheMidas
      TheMidas
      Bronze
      Heroki vois kattoo tän jos tulis takas jakoon!