ICM kyssäri.

• Europhoria
      Europhoria
      Bronze
      Alotin tässä pitkän tauon jälkeen jälleen kerran grindaileen 1.5$ ja vähän 3,5$ sittareit. (yhen pöydän full)

Pelit ei ole oikeen luistanu halutulla tavalla vaikka aikoinaan biittasin alle kympin tasot reilu 10% roilla :(

Noh otin sitten kaikki taulukot taas esiin ja aloin kiinittämään huomiota enemmän tuohon puskukippi vaiheeseen ja siihen taulukkoon. Kaveriksi otan sng wizardin käyttöön ja naputtelen aina niitä quiz testejä expertillä tietty :f_biggrin: ennen kun päivän pelit alotan.

Väliin se minusta antaa aivan ihme paikkoja puskea, mitä en itse noudattaisi kyllä.

esim.

Kaitpa tämä pitemmällä tähtäimellä olis voitollinen liike, mutta enpä lähtis tekemään kyseistä muuvia ellen olisi varma että vastus foldaa tiukemmin.
      Todellakaan en tekis jos tietäsin vihun maksavan aika laajasti.

.....mutta kun lisäsin fihun maksurangea......

Siis ?( Ei tunnu luontevalta minusta ja siksi varmaan olenki fisu :D
  • 6 replies
    • Aarnimetsa
      Aarnimetsa
      Bronze
      SNG Wizardin Quizilla ei saa alun jälkeen tehtyä muuta kuin haittaa itselleen. Syynä se että oletukset vihun käsijoukoista ovat niin pahasti päin metsää, ettei niillä ole todellisuuden kanssa mitään tekoa. Varsinkin niissä tilanteissa virheet ovat suurimpia joissa se on kaikkein tärkeintä (silloin kun ICM-vaikutukset ovat suurimmat).

PokerStrategyn ilmainen ICM Trainer on quiz-moodiin paljon parempi ohjelma kuin SNG Wiz.

http://fi.pokerstrategy.com/software/7/
    • Europhoria
      Europhoria
      Bronze
      Kiitti vinkistä! ja ilmanen vielä, olin melkeinpä valmis jo ostamaan tuon sng wizardin tuon trialin päätyttyä :D

Mutta sitten asiaan. Törmäsin taas tälläseen tilanteeseen.
      Onko tuo nyt niin -ev vaikka en tuossa tilanteessa puskisi? Taas kyseisessä tilanteessa EHKÄ puskisin jos vihu olis nitti ja oma imago ku on melko tiukka kans mut mut...onko nää nyt just niit tilanteita missä sitä edgeä valuu hukkaa mun peleissä???

• Europhoria
      Europhoria
      Bronze
      Näkyy nuo pienet SC kädet olevan se mun "ansalanka" :D
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Europhoria
      Näkyy nuo pienet SC kädet olevan se mun "ansalanka" :D
      Voin sanoa ettet ole ainoa :D
      Tämä ICM Trainer on kyllä hyvä ohjelma olemassa...
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Sng wizard on kyl ihan hyvä ostos muiden kuin quiz juttujen kannalta. Tollaset pienetki suitti connectorit on hyviä puskukäsiä, koska maksun tullessa ne on harvoin dominoitu. Myös toka kädessä vihu in yleensä varsin tiukka maksun kanssa kuplan vuoksi. Hupissahan ei ICM edes ole vaan touhu on ihan puhdasta cEV:tä.
    • Aarnimetsa
      Aarnimetsa
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja ghaleon
      Sng wizard on kyl ihan hyvä ostos muiden kuin quiz juttujen kannalta. Tollaset pienetki suitti connectorit on hyviä puskukäsiä, koska maksun tullessa ne on harvoin dominoitu. Myös toka kädessä vihu in yleensä varsin tiukka maksun kanssa kuplan vuoksi. Hupissahan ei ICM edes ole vaan touhu on ihan puhdasta cEV:tä.
      Juu, eli vaikka stäkit ovat melkein samat, toisessa tilanteessa tarvitaan paljon vähemmän etua vihun käsijoukkoa vastaan, kun tilanne on täysin päinvastainen. Toisessa tilanteessa ollaan 9-max sittarin tiukimmaksi keskikokoisia stäkkejä painottavassa tilanteessa ja toisessa ollaan löysimmässä vaiheessa, joten erot ovat aika huimat miten vihu voi kopata. Kuplassa vihun täytyy olla joko osaava tai tiukka niin 54s:n puskeminen on kannattavaa, ainoastaan löysän ja osaamattoman kanssa tuolla pystyy tekemään tappiota. Löysä ja osaamaton kun ei ymmärrä kuinka tiukasti tuossa kohdassa täytyy pelata jos tykkää rahasta.

Ja olen kyllä samaa mieltä että SNG Wizard on ehdottomasti ostamisen arvoinen muiden paitsi quiz-juttujen osalta. Ehdottomasti paras ohjelma käsien jälkianalyyseihin sittareissa, koska sillä on nopea käydä käsiä läpi.