Epäonninen finu painaa

• Qeenus
      Qeenus
      Bronze
      Terve! Muistelen tässä kuun takaista parin dollarin turnausta, jossa kipusin tuhansien pelaajien joukosta finaaliin.
      Voittajalle oli $1,5k

Olin sijoilla 5/6 blindit 15k/30k

Player1[1,5M] UTQ, JJ: korottaa 90k
      Minä[1M] Dealer, AKs: uudelleenkorotan 290k
      Player2[1M] BB, AQo: maksaa 290k
      ... potti 885k
      Player1[1,41M] UTQ, JJ: All-in
      Minä [710k] Dealer, AKs: Maksan
      Player2 [710k] BB, AQo: Maksaa
      ...potti 3M
      Floppaa AXQXX roskilla :s_mad:

Ja kyllä harmitti. Harmittaa vielläkin, olisin mennyt samoille chip leaderin kanssa, en todellakaa ollu viel done täs turnaukses...tuo floppi tuntui $1k tappiolta. En edelleenkään käsitä tuota miten AQ pelas merkkinsä keskelle, 8 tuntia ja tämä päättyi tällä tavalla. Ja ennyt olisi jätkillä tuolla pinolla välttämättä tehnyt moista ratkaisua, entiä tuntuu et kaikki tos kädes meni pieleen.
      Mulla ei oo ikinä finaalipöydässä ollu tarjolla yli $1k, tällä kertaa se oli puolet enemmän ja nälkä oli suuri :D Noh tuon jälkeen tätä paikkaili 6maxista 2 sija ja 4max 3. sija, joten kuukausi päättyi n. $600 voitolle turnauksien puolesta. Mikrotasolla not bad, mutta olisi voinut olla kokin palkan verran mikäli tuo "pääturnaus" olisi mennyt onnekkaasti.. :sun: Kyllä se sieltä viellä tupsahtaa.
  • 4 replies
    • tuoast
      tuoast
      Bronze
      Niin? Mä voisin kirjottaa vastaavia vaikka kuinka paljon.
    • MikkoMi
      MikkoMi
      Bronze
      Taitaa olla aikalailla sitä arkea turnauspelaajille. :) Tuntien grindit usein päättyvät johonkin vastaavaan.

Eipä näihin muu auta kuin suhtautua tyynesti ja luottaa siihen, että kun itse jaksaa pelata hyvin ja oikein niin ennenpitkää palkintokin odottaa.

@tuoast Pyritkö ensi kerralla muotoilemaan kysymyksesi hieman paremmin. Nyt tuosta jää vähän töksähtävä kuva ja luonnollisesti haluamme keskustella foorumillamme hyvässä hengessä, kiitos.
    • st8toa
      st8toa
      Diamond
      joo nää on kyllä ihan tavallisia turnauspelaajille(ikävä kyllä)..voit olla kuitenkin tosi tyytyväinen aina kun pääset monen tuhannen pelaajan turnauksessa finaalipöytään..paljon peliä ja opiskelua niin kyllä se sieltä napsahtaa :f_thumbsup:
    • leenu
      leenu
      Bronze
      Jep tälläsii sattuu.
      Itellä finaali pöytä.
      saan AA merkit keskelle ennen floppii vihul A8s
      Floppi 2 6 9 reinpou, ehtisin jo tuulettaa
      turn 8
      river 8