Pikapokeri

• 3 replies
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Hieman tullut kokeiltua, ihan hauska muoto pelata pokeria :)

Kannattaa kuitenkin muistaa että peli pikapokeri-pöydissä on hieman erilaista normaaleihin pöytiin verrattuna. Itse suosin normaalia pöytäpokeria, koska tykkään kerätä samoista vihuista tietoa ja käyttää sitä hyväkseni myöhemmin.
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Minäkin suosin normaaleja pöytiä, mutta nyt kun on viime aikoina ollut huomattavasti vähemmän aikaa pelata, olen pelannut mieluummin pikapokeria, koska siinä saa käsiä nopeammin kasaan. Peli on erilaista, mutten osaa vielä avata sitä kovin syvällisesti, koska tajusin ruveta pelaamaan pikana vasta hetki sitten.
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Joillekin pikapokeri sopii paremmin, joillekin huonommin. Vaikka äkkiseltään kuvittelisi että peli on samanlaista, yleensä normipöytien ja pikapokerin välillä on isojakin eroja. Suurin ero on varmaan siinä että pääsääntöisesti pelaajat pelaavat vähemmän käsiä (eli jättävät ne huonoimmat pelaamatta). Toisaalta taas pikapokerissa pelaajapoolissa on enemmän tiukkoja pelaajia kuin normaaleissa pöydissä, koska niiden hyvien käsien odottaminen on helpompaa pikapokerissa.

Eron voi huomata itse kun katsoo pikapokerissa floppiprosentteja (kuinka monta pelaajaa on yleensä mukana flopilla) ja vertaa niitä parhaisiin normipöytiin.

Itse sanoisin että mitä paremmin pystyy omaa peliään muuttamaan vihujen mukaan, sitä paremmin pärjää normipöydissä. Toisaalta taas pikapokerin ehdoton valtti on siinä että pääsee heti pelaamaan, eikä tarvitse etsiä hyviä pöytiä ja tuskailla jonotuslistoilla.