Ostaako HM2 vai PT4, siinäpä ongelma..

• JuhisMasa
      JuhisMasa
      Bronze
      Morjens!

Alkaa olla taas se aika vuodesta kun Pukki alkaa jakelemaan lahjojaan kilteille ihmisille. Olen ollut erittäin kiltti tänä vuonna, ja pukille esitänkin toivomukseksi, että saisin vuoden pelailujen jälkeen apuohjelman käyttöön.

Kuitenkin ongelmana valinnan vaikeus, kuten otsikko jo kertoo. Haluaisinkin, että jakaisitte kanssani omia kokemuksianne/ mielipiteitänne kyseisistä ohjelmista. Omat ajatukset on sen verran sekavat tällä hetkellä kun en todellakaan osaa päättää. Molempia olen testannut trial- versioina- ja molemmista tykkäsin.

HM2:ssa minua houkuttelee hankkia alkuun small- stakes versio ja siihen kylkiäisiksi Leak Buster- lisäosa mikrotasoille. Toisaalta hintaa tulee tuplaten verrattuna jos ostaa tuon PT4 for micros.

PT4 taas vaikutti hieman helpommalta käyttää, mutta myös kevyemmälle ohjelmalle pyörittää tietokoneella verrattuna HM2. Toisaalta, tämä onkin sivuseikka.

Advices and your own experiences are welcome :f_grin:
  • 3 replies
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Molempia on tullut kokeiltua, ja molemmissa on puolensa. Uskoisin kuitenkin että HM2 on samalla sijoitus tulevaisuuteen; on hyvin todennäköistä että tulevien päivitysten myötä HM2 jättää PT4:n varjoonsa. Tällä hetkellä meikällä on käytössä sekä HEM1 että 2, jälkimmäisestä olen tykännyt lähes ykkösen veroisesti :) PT4 itse softa oli mukava ja helpohkokäyttöinen verrattuna HM2, mutta toisaalta hemin hudi on mielestäni parempi ja mukavammin muokattavissa.

Makuasioita, mutta uskoisin, että HM2 on kalliimman hintansa veroinen erityisesti päivityspotentiaalinsa vuoksi.
    • JuhisMasa
      JuhisMasa
      Bronze
      Laaja on kieltämättä tuo HM:än lisäosatarjonta. On Sittarivelhoa, pöytäninjaa, pöytäskanneria ja tilttimurentajaa.. Onko sinulla OsumaYksOuttiseen (tai muillakin ylipäätään) näistä kuinka kokemuksia sitten? Mitä näistä suosittelisit(te) "must have"- lisäosiksi? Ainakin saitilla kovasti puhutaan Table Scannerin puolesta (voi muute olla Partyllä hyvä nykyään, kun uuden päivityksen myötä ei näe saakutti keskim. potin kokoa enää) X(

PT4:ssa tuosta vuotojen paikannusohjelmasta en saanu irti kovin paljoa, saattoi johtua käsien vähyydestää koejakson aikana sekä siitä etten yksinkertaisesti osannut käyttää. :s_mad:
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Holdem Manager all the way, vaikken ole toista vaihtoehtoa koskaan käyttänytkään. Käsittääkseni HEMiin kuitenkin tulee nopeammin päivityksiä ja kaippa se on muutenkin laadukkaampi. Lisäksi siihen saa meidän foorumilla tukea ja tarvittaessa aina (ja vaikkeai tarvitsisikaan, niin silti melkein aina) omalla kielellä.

Itse en ole ostanut yhtään lisäosaa, mutta sittaripelaajalle tuo SnGWizard voi olla aika kova. NoteCaddyn ostamista olen suunnitellut, mutten ole vielä oikein varma tarvitsenko, koska olen kova kirjoittamaan nootteja itse. TableNinjaa suosittelen, jos olet Aarnimetsän kaltainen 1043-tablaaja, silloin se on lähes välttämätön. TableScannerille en ole kokenut itse tarvetta, koska kalaa löytää niin vaivattomasti muutenkin. Jos se joskus kuitenkin alkaa tuntua vaivalloiselta, taidan investoida siihen.