Sökö

• ottokoira
      ottokoira
      Bronze
      Tervehdys kaikille!

Olisiko jollain tietoa onko sököä jossain tällä hetkellä pelattavissa?Aikaisemmin oli ,mutta ei voi enää tietääkseni pelata missään.Suunitelmissa on Ray:lle mutta ilmeisesti vasta joskus kesällä.

Tarkoitan oikeaa sököä ,en 5-studia tai muunnelmia.

Jos jollain on asiasta tietoa,niin ois kiva kuulla.
  • 10 replies
    • CPallo
      CPallo
      Bronze
      Starsilla ainaki on joskus pyöriny, en tiiä onko enää muuta ku freerolleina.
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      En löytänyt Starsilta enään edes freerolleina. Käsittääkseni kuitenkin Poker Heavenillä pelataan sököä (ainakin joskus on pelattu), en tiedä onko kyseessä pot vai fixed. Sinne voi luoda pelitilin täällä.
    • pastiller
      pastiller
      Bronze
      kuuluisalla lottohuoneella olut ainakin en tiedä onko enää

voinu kirjottaa tota nyt niiku pitäs sääntöjen mukaan mut eiköhä kaikki tiiä tosta -.-
    • ottokoira
      ottokoira
      Bronze
      Pokerihuoneella oli ja kaikilla saiteilla ,jotka kuuluivat vanhaan entraction- verkkoon.Nykyisin phuone kuuluu microgaming-verkkoon ja siellä ei ole tarjolla sököä.

Ainoa "oikea" sökö on pot-limittiä ja sitä lähinnä kaipaisin.Täällä yhteisössä on varmaan aika vähän sökö-pelureita .Itse olen sököstä saanut suurimmat tuotot ja toi teksu on jäänyt lähinnä turnauspuolelle .Niistä on ihan ok menestystä 100k:n kolmas ja 20k:n voitto kirkkaimpina+2 liveturnee pakettia +muut rahasijat turneissa.

Käteistexu ei vaan oikein tahdo sujua silleen kuin haluaisi.Jotenkin ihan eri hommaa kuin turneet.En käytä mitään apuohjelmia ja ehkä pitäisi ,niin pystyis paremmin selvittämään vuotoja.Käteiset menee kuitenkin pikkuisin plussan puolella ,mutta ei niin hyvin kuin haluaisi.Ehkä se johtuu siitä, että näin "vanhanakoirana" vaikeempi oppia uusia temppuja.

Nyt oon pelannut lähinnä speed-teksua niin saa jakoja mahdollisimman paljon oppimismerkityksessä.Ehkä se on siinäkin mielessä hyvää pelata,että käsittääkseni sitä pelataan tiekemmin kuin normaalia,oppii pitämään omatkin avausranget tiukempina.Tulostakin on pikkuhiljaa tullut,mutta parempaan olis pyrkimys.

Kiitoksia kaikille vastaajille ja lisää saa tulla kommentteja sököstä ja tästä muustakin ja korjailkaa jos oon ihan väärässä näiden ajatusten kanssa ja neuvoja ,vinkkejä ja rakentavaa palautetta otetaan mielellään vastaan! =)
    • OldDog
      OldDog
      Bronze
      Taidat olla eka, joka kirjoittaa palstalle ensimmäisen viestin, kun on jo saavuttanut timannttitason :s_grin:

Tervetuloa foorumille, toivottaa alkuperäinen "vanhakoira" :f_cool:
      joka ei opi enää mitään

Sököllä livenä oon parhaat rahat aikoinaan saanut :f_grin:
    • ottokoira
      ottokoira
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja OldDog
      Taidat olla eka, joka kirjoittaa palstalle ensimmäisen viestin, kun on jo saavuttanut timannttitason :s_grin:

Tervetuloa foorumille, toivottaa alkuperäinen "vanhakoira" :f_cool:
      joka ei opi enää mitään

Sököllä livenä oon parhaat rahat aikoinaan saanut :f_grin:
      Kiitokset "vanhalle koiralle"

Joo eka viesti eilen vasta , mutta mieluummin kuuntelen kun viisaammat puhuu ja yritän oppia.Eikös se sanontakin oo että puhuminen hopeaa ja vaikeneminen kultaa tai pitäskö sanoa että tässä tapauksessa timanttia :D
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      No mutta kunhan et hiljene uudelleen nyt kun olet suusi avannut :f_tongue:

Mitä peliä sitten ikinä kehitätkin, niin käsistä keskusteleminen on timantin kova juttu. Jos olet foorumia hiljakseen seuraillut, niin oletkin varmaan jo tutustunut myös käsianalyysiosastoihin?
    • ottokoira
      ottokoira
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja HuhtalaJ
      No mutta kunhan et hiljene uudelleen nyt kun olet suusi avannut :f_tongue:

Mitä peliä sitten ikinä kehitätkin, niin käsistä keskusteleminen on timantin kova juttu. Jos olet foorumia hiljakseen seuraillut, niin oletkin varmaan jo tutustunut myös käsianalyysiosastoihin?
      Pitää yrittää kysellä kun aihetta tulee.

Oon tutustunut ko. osastoon ja ihan asialliselta vaikuttaa ja varmaan ois apua jos käyttäis sitä itsekin.

Itsestä tuntuu , että videoista on eniten ollut hyötyä tähän asti.Mä luulisin että apuohjelman hommaaminen tois kans jotain lisää.Joskus yritin, Hemi tais olla saada koneelle mutta se kokeiluversio ei pelittänyt niin enpä viitsinyt sitten sitä ostaa.Ehkä PT4 vois olla se mikä tulis hommattua.
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Jos tulet pelaamaan paljon omahaa tai teksua, niin suosittelen kyllä ilman muuta apuohjelmaa - niistä on käsittämättömän suuri hyöty.

Nuo voivat olla vähän hankalia sen takia, etteivät ne toimi täysin itsenäisesti, vaan sen lisäksi, että ne kaivavat kädet pokerisoftan kirjoittamasta käsihistoriasta, joutuvat ne turvautumaan ulkopuoliseen tietokannan hallintaan. Tuokin ohjelma onneksi kuitenkin asentuu HEMin ja käsittääkseni myös PT:n mukana suoraan, ettei sitä tarvitse itse säädellä sen kummemmin.

Foorumilta onneksi löytyy hyvin apua apuohjelmienkin käyttöön, etenkin HEMin kanssa päästään isoistakin vaikeuksista yli. Varmaan myös PT:n käyttäjäkanta yleistyy sen verran, että siihenkin alkaa varmaan asiantuntijoita putkahtelemaan.

Jos valintasi on HEM ja sen kanssa on edelleen ongelmia, niin autan vaikka etätyöpöytäyhteydellä, jos ei muuten onnistu. Harvoin siihen on tarvinnut turvautua, lähes aina ovat hommat hoituneet foorumilla kirjoittamalla :f_grin:

Linkkivinkit:
      Osta Hold'em Manager 2 tai Omaha Manager 2
      Osta PokerTracker 4
    • ottokoira
      ottokoira
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja HuhtalaJ
      Jos tulet pelaamaan paljon omahaa tai teksua, niin suosittelen kyllä ilman muuta apuohjelmaa - niistä on käsittämättömän suuri hyöty.

Nuo voivat olla vähän hankalia sen takia, etteivät ne toimi täysin itsenäisesti, vaan sen lisäksi, että ne kaivavat kädet pokerisoftan kirjoittamasta käsihistoriasta, joutuvat ne turvautumaan ulkopuoliseen tietokannan hallintaan. Tuokin ohjelma onneksi kuitenkin asentuu HEMin ja käsittääkseni myös PT:n mukana suoraan, ettei sitä tarvitse itse säädellä sen kummemmin.

Foorumilta onneksi löytyy hyvin apua apuohjelmienkin käyttöön, etenkin HEMin kanssa päästään isoistakin vaikeuksista yli. Varmaan myös PT:n käyttäjäkanta yleistyy sen verran, että siihenkin alkaa varmaan asiantuntijoita putkahtelemaan.

Jos valintasi on HEM ja sen kanssa on edelleen ongelmia, niin autan vaikka etätyöpöytäyhteydellä, jos ei muuten onnistu. Harvoin siihen on tarvinnut turvautua, lähes aina ovat hommat hoituneet foorumilla kirjoittamalla :f_grin:

Linkkivinkit:
      Osta Hold'em Manager 2 tai Omaha Manager 2
      Osta PokerTracker 4
      Kiitokset ,pidetään mielessä