Skrill (Moneybokers) tili lukittu

• Unikko
      Unikko
      Bronze
      Hei!

Onko kellään kokemusta vastaavasta:

Unohdin muutama kuukausi sitten Skrillin salasanan ja tilini lukittiin. Sain sen sillä kertaa helposti avattua.

Pari viikkoa sitten kävi sama uudestaan. Nyt avaaminen ei onnistu eikä Skrill vastaa asiasta lähetämiini tiedusteluihin.

Tietysti on oma mokani, että salasanan unohdin, mutta luulisi heidän jotenkin vastaavan???
  • 6 replies
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Pistä se salasana talteen,ei tuohon oikein muuta voi sanoa :D
      Kerran olen tuon unohtanut mutta en kahta kertaa...ainakaan vielä :f_grin:

Kyllä ne sen tilin aukaisee,mutta vaativat varmaan joitain dokumentteja ja soittavat sieltä,tämä saattaa viedä aikaa viikonkin koko prosessi...
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Kokeile unikko kirjautua skrill:iin sisään. Pitäisi tulla ohje miten saat uuden salasanan.

Muutama kysymys ja sitten ikkuna missä ne pyytää lähettämään pari dokumenttia. henkkareista molemmin puolin. Mulle kävi yhesti näin ja tili aukesi seuraavana päivänä.
      Nyt voi kestää kauemmin kun viikonloppu.
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Tervetuloa foorumille, Unikko.

Ikävää, että Skrill-tili meni lukkoon. Uskon kuitenkin, että saat sen taas auki, toivottavasti mahdollisimman pian. Minä päivänä otit heihin ensimmäisen kerran yhteyttä tämän kertaisen lukkiutumisen jälkeen? Olethan tarkastanut myös, ettei heidän vastauksensa ole mennyt sähköpostisi roskapostisuodattimeen? Tavallisesti he vastaavat melko nopeasti kuitenkin.

Kannattaa myös tosiaan kokeilla tuota Sillin neuvoa :f_smile:
    • Unikko
      Unikko
      Bronze
      Kiitos kaikille vastanneille,

Olen yrittänyt kirjautua ja löpikäynyt proseduurin uuden salasanan saamiseksi kaksikin kertaa. Ilman tulosta. Ensimmäisestä yrityksestä tulee maanantaina kaksi viikkoa. Oudolta tuntuu...
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Unikko
      Kiitos kaikille vastanneille,

Olen yrittänyt kirjautua ja löpikäynyt proseduurin uuden salasanan saamiseksi kaksikin kertaa. Ilman tulosta. Ensimmäisestä yrityksestä tulee maanantaina kaksi viikkoa. Oudolta tuntuu...
      Muistatko yhtään onko heillä sun oikea puhelinnumero? Epäilen vahvasti että sieltä yritetään soitella ja tili on lukossa kunnes yhteys saadaan.Toki sinnehän voit soittaa itsekin...Lontoo pitää kyllä taittua sitten :f_biggrin:
    • Unikko
      Unikko
      Bronze
      Puhelinnumeroni on oikea. Lisää kummallisuutta: tänään Skrill lähetti viestin, jossa ilmoittivat ongelmani korjatuksi ja ovat merkanneet tikettini ratkaistuksi. Pitänee kai soittaa, vaikka ei tuo lontoo niin hyvin taivukkaan.