Hyvä sittari ja Double up sivusto??

• pygmi
      pygmi
      Bronze
      Tätä on varmaan ennenkin kyselty mutta missähän mahtaisi olla hyvät sittari ja eritoten DoN-pelit?

Nytten olen william Hillillä tahkonnut mutta siellä samat naamat istuu vastaan joka kerta (34k kättä pelaillut ) joten alkaa puuduttamaan pikkuhiljaa siellä pelailu ja ensi talletus bonuksetkin on jo saatu
  • 11 replies
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Tympeää aina vastata että Stars,mutta minkäs teet..toinen jota voisi kokeilla on Microgamingin verkot,valmentaja vastikään siellä pelasi valmennuksessa ja näytti ihan ok touhulta.
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      samaa kun ylemmässä. Eli fiftarit joka on kyllä tosi erilainen formaatti löytyy starssilta mutta kyllä isoo rahaa voi niissä painaa kivasti kun formaatin tajuaa lukaseppa vaikka kuutossillin blogia blogialueella. Starssilla ei pelien avautuminen kyllä koskaan oo hidasta ja jos osaa ja jaksaa laittaa volaa niin vip palautuksetkin aukee kivasti.

Mpn networkin (mikrogaming) sharkscopen liiderboarilla 2013 mikrotason sittareissa ainakin yks isoista jyristä on painanu 4figs voittoa pelaamalla 2,75e 6max doneja. Itse pelaan 24h pokerilla ja pehmeet on pelit ja niillä on parempi rb systeemi kun unibetilla kun sitä saa nostaa itse sillon ku haluaa kunhan on $1/0,77€ rbtä saatuna. Muistaakseni unibetillä rb:n saa joka maanantai. MPN:n donien trafiikista en osaa sanoa voin koittaa tänään illalla pelaa muutaman ja raportoida jos haluat?

Jos tuut mpn.lle niin muista vaan pysyä pois mun sittaripöydistä, en haluu voittavia pelaajia sinne :D . Oon sharkscopesta tsekannu ne pelajat joiden kanssa tulee eniten istuttua sittareissa ja vasta yks niistä on voitolla. Osa on jopa 200e kuopassa 1.1 sittareissa :D Mun blogissa on käppyröitä mun tän vuoden edesottamuksista tuolla 24h:lla. Rake on starssiin verrattuna kova 10% aina 30+3 peleihin. 50+3 tasolla tippuu 6%. Toki toi strategyn 30% rb kompensoi kovan raken.

Ongamella pyöri kanssa doneja viimeks ku sielä pelasin ja ainakin mikrotasolla trafiikkia oli kivasti. Ja pelit oli löysiä.
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Tervetuloa fooruminkin puolelle, pygmi.

Kuten edellä jo sanottiin, niin PokerStars ja Microgamingin sivustot ovat hyviä valintoja, jos iPokerin tarjonta ei miellytä.

Microgamingin puolelta sivustoja löytyy Ladbrokes Poker, Unibet Poker ja 24hPoker. 24h:lle ja Unibetille saat meidän kauttamme automaattisesti 30 % rakebackin. Tulevaisuuden tasonnostoja ajatellen 24hPoker ja Ladbrokes Poker ovat mukana myös VIP Jalokivi-kampanjassamme, Unbet Pokerilla taas on meidän jäsenillemme eksklusiivinen reikkikisa.

Jos jäi vielä jotain mietityttämään, niin kysy ihmeessä :)
    • pygmi
      pygmi
      Bronze
      Kiitos vastuksista,täytyy varmaan kokeilla tota 24hpokeria tai sitten landsbrokesia ja tosiaan Wh:n DoNeissa ei muuta vikaa ole kuin se että melkeimpä aina 4-5 Samaa naamaa istuu vastaaan joka kerta ja sen tietää jo alussa että nyt menee se 1h sitä pöytää pelaillessa kun on niin tiukkaa.

suosiolla oon pelaillut 10+1 dollarin DoNeja kun niissä tuntuu pärjäävän parhainten,alemmissa kun on tullut turpaan niin omituisilla käsillä niin olen jättänyt sen roiskimisen muille

Starssin fifty-fifty vois kans olla kokeilimisen arvoista,tosin niissä peleissä joutuu sitten varmaankin vähän muuttaa omaa taktiikkaa että oisi kannattavaa pelata.
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      no tervetuloa sitten 24h lle. Kun teet depon niin muista että fdp vapautuu 10% incrementeissä 200% bonareissa. Eli jos depoot 500€ (veikkaus kun pelaat 11€ pelejä) niin vapautuu sillon 1000€ bonusta 100€ paketeissa ja joudut siis rakettaa 500€ että saat sen 100€ incrementin auki. Eli kandee laskeskella tarkkaan se paljon pistät sisään fdp:summana ettei mee susille se fdp jos et kerkee rakettaa kaikkea pois. Fdb+30% rb on laskennallinen 50% rb sen depobonuksen aikana. (tämä siis jos on vielä se 200% fdb tarjous voimassa). Eli tee se eka depo niin että saat varmasti käytettyy sen depobonarin (muistaakseni 90 pv aikaa clearata tai 60..en nyt muista) sitten heti perään loput massit niin avot. Hyvä että oot noin isois peleis ei vielä tarvii kolistella
    • pygmi
      pygmi
      Bronze
      Oletkos nyt pelaillut DoNeja 24h pokerilla? jos olet niin onko paljon samoja naamoja ja saako pelejä nopeesti kasaan vai tarviiko ootella;tänään depoon johonkin ,mut esim 24h pokerin DoNeja ei nää ilman rekisteröitymistä ja muutenkaan ei hirveesti ole tietoa ko.sivustosta vaikka olen foorumia lueskellut
    • pygmi
      pygmi
      Bronze
      Niin ja juu ei kannata varmaan 500e suoraan depota jos kerran joutuu 500 DoNia vetää että saa 100e bonusta
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      en just nyt pysty tsekkaa. Kokeile mennä niiden nettisivulle jos saat sieltä pokeri linkistä niiden flash lobbyn auki ilman kirjautumista. Tai sit katot sun levelin microgaming sharkscope leaderboardilta doni pelaajia ja katot sitten kuinka nopeella tahdilla niiden pelit aukee.

Tai sitten lataat softa ja teet kaikki strategyn reggausjutut jne mut et depoo vielä. Tosin trafiikki on iltapaiinotteista joten nyt ei saa oikeeta kuvaa.

Mä en niinkään pelaa doneja kun testannu pari pikkumicrodonia. Joten en vihuista paljoo tiedä. Mutta tosiaan ainakin 2,75e doneissa joku on tahkonnu iirc 1008e voittoja. Et ei ne ainakaan varmaan hitaasti starttaa. Normi turbosittareita saa about 10 minuutissa sen 6 auki mitä pelaan joskus nopeemmin.

Se asia kannaattaa mainita että multitablatessa hudi ei toimi kun mpn softa ei nimeä pöytiä ja puuttuu pöytä käynnistyy buy in on tämä koodi. Joten seuraaminen vaatii se että laitat hemiin tai pt ohjelmaan default buy innin niin sillon saat statsit toimii. Tästä ovat tietosia korjaus tulee jos tulee...sielä on hyvä värikoodillinen notetus joten vakkareiden statsit tsekkaan shakscopesta jos ei oo as obvious as usual että kyseessä on täyspaisti. Ja sitten notetan punasella ne jotka on voittajia..mulla 1 punanen ja loput vakkarit on hyviä häviäjiä ja saa vihreen noten. Muistaakseni värikoodeja on 5 tai 6 joten niitä käyttämällä ja oman systeemin kun luo niin ei niin hirveesti edes hudia kaipaa. Tietää kuka puskee sun minitykseen 23o 3betin ja kenellä se shove meinaa priimaa.

Kyllä ainakin pelaajien taso on niin huono ettei tolla hudillakaan niin kauheesti oo ollu väliä. Replayerissä muistaakseni hudi toimii ihan ok et jälkianalyyseissä pääset kiinni juttuihin jotka voi sitten merkitö niihin softan noteihin. Mutta jos hudi on must niin sitten varmaan stars tai ongame. Starssin fiftareissa on regusta jo pienimmistä peleistä lähtien kyllä. Ongamesta en paljoo osaa sanoa. Paitsi että oliks jollain skineillä ainakin jotain maksuongelmia ja cashout kestää viikkoja. 24h pokerin cashout kestää maks 24h. Aiinakin kaks kertaa toiminu tosi hyvin.

Käkkypöydissä hudi toimii fine paitsi anon pöydissä on ns yhteishudi yhessä pöydässä jos enemmän ku 1 anonpöytä auki
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja pygmi
      Kiitos vastuksista,täytyy varmaan kokeilla tota 24hpokeria tai sitten landsbrokesia ja tosiaan Wh:n DoNeissa ei muuta vikaa ole kuin se että melkeimpä aina 4-5 Samaa naamaa istuu vastaaan joka kerta ja sen tietää jo alussa että nyt menee se 1h sitä pöytää pelaillessa kun on niin tiukkaa.

suosiolla oon pelaillut 10+1 dollarin DoNeja kun niissä tuntuu pärjäävän parhainten,alemmissa kun on tullut turpaan niin omituisilla käsillä niin olen jättänyt sen roiskimisen muille

Starssin fifty-fifty vois kans olla kokeilimisen arvoista,tosin niissä peleissä joutuu sitten varmaankin vähän muuttaa omaa taktiikkaa että oisi kannattavaa pelata.
      Starssin fiftarit on mielenkiintoinen pelimuoto.50% tietty eri taktiikka kuin doneissa mutta kokeilemisen arvoinen. Reguja löytyy mutta myös huonoja pelaajiakin ja ei tarvi kauaa odotella että pöytä aukee. Mä pidän erityisen paljon fiftareista juuri sen takia kun lopussa ratkaisee stack paljon voittaa ja se tekee monista tilanteista niin mielenkiintoisia.
    • Aarnimetsa
      Aarnimetsa
      Bronze
      xxInspectorxx: Jos MPN on siis Microgaming, niin ainakin täällä kaveri pelaa sillä saitilla ja PT4;lla HUD toimii useammassa pöydässä.

Totuus lienee kuitenkin se, että monilla saiteilla pelit alkavat 10$ tason jälkeen hiipumaan ja joutuu miettimään joko useamman eri pelityypin opettelua tai siirtymistä suosituimpaan peliin (monilla saiteilla shorttipöytiin) - tai siirtymistä PokerStarsille, jossa taitaa saada jokaisesta sittarimuodosta 7$ tasolle asti hyvin pöytiä auki mihin vuorokaudenaikaan tahansa. Monesti korkeammaltakin.
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      hei Aarni sehän tarkottaa sitä että PT4 demo lähtee testiin. Ei niin että sitä kovasti tarvitsisin vielä näillä tasoilla tai sitten pitää pommittaa hm2 jengiä tekemään ongelmalle jotain. Kiitos tiedosta!!