Ehdota Kuukauden kommentaattoria

• MikkoMi
      MikkoMi
      Bronze
      Julkaisimme uutisessamme uusimman yhteisökilpailumme, jossa etsimme Kuukauden kommentaattoria.

Jos olet saanut blogiisi tai päiväkirjaasi arvostamaasi palautetta niin ilmianna palautteenantaja tässä ketjussa.

Elokuun alussa äänestetään Kuukauden kommentaattoria, joka palkitaan rakentavista kommenteistaan $50 palkkiolla.

Lue tarkemmat tiedot uutisestamme.
  • 18 replies
    • MikkoMi
      MikkoMi
      Bronze
      Ehdotan: xxInspectorxx

Peruste: Bongasi virheellisen linkin kampanjan foorumiketjussa ja kommentoi muutoinkin rakentavasti kampanjaa :)
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      palatteenantaja

Palautteenantaja...ok,nyt lopetan pilkunnus**misen :D

Ja minua ette sitten äänestele,ettäs tiedätte :D

Ehdotan siis: HuhtalaJ

Perustelu: no sitä ei pahemmin tarvita :D
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Ehdottaisin Aarnimetsä. Ei paljon perusteluja kaipaa.
    • Aarnimetsa
      Aarnimetsa
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kuutossilli
      Ehdottaisin Aarnimetsä. Ei paljon perusteluja kaipaa.
      Älä vielä ehdota, oota että mä ehdin kirjoittamaan jonnekin ensin tässä kuussa :)
    • CPallo
      CPallo
      Bronze
      Koetetaanpa herättää tätäki puuta.. Ehdotan kanssa HuhtalaJ - ainoa henkilö, joka selvästi ottaa osaa myös niihin blogeihin, mitkä ei välttämättä niin paljoa "kiinnosta" kaikkia. Huhtalalta tulee myös paljon positiivista aina ulos kun näen hänen kommentoivan johonkin. Lisäksi tyyli on poikkeuksetta erittäin asiallista.
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Ehdotus: smice12.

Kommenttia on lennellyt useaan blogiin ja bonuksena profiilikuva on mahdottoman kaunis: smice12:n profiili
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Toi jätkä on yhteisötapaamises mun kans samassa hotellihuoneessa...
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kyyberi
      Toi jätkä on yhteisötapaamises mun kans samassa hotellihuoneessa...
      :D
    • smice12
      smice12
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja HuhtalaJ
      Ehdotus: smice12.

Kommenttia on lennellyt useaan blogiin ja bonuksena profiilikuva on mahdottoman kaunis: smice12:n profiili
      Kiittäen ehdottelusta, itse kyllä ehdoittelen Huhtalaa. Sieltä tulee aina jotain positiivista ja kannustavaa, jaksaa sitten taas rämpiä :f_thumbsup:

Kuvasta: Mallina toiminut henkilö on täysin fiktiivinen ja mahdolliset yhdennäköisyydet heron kanssa ovat pelkkää sattumaa. Kuvaa tehdessä ei vahingoitettu muita ihmisiä.

Kyyberi: Mut mie oon silti sisäsiisti, niin kuin mainostin.
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      On niin väärin ehdottaa moderaattoria kun he tekevät tätä kommentointihommaa jatkuvasti ihan jo statuksen perusteella,mutta kuitenkin,pysyn kannassani edelleen :D
    • MikkoMi
      MikkoMi
      Bronze
      Ehdotelkaa nyt ihmeessä muitakin kuin Huhtalaa.

Huhtala tekee kyllä huikeaa duunia, mutta jäsenille näitä kisoja ensisijaisesti järjestellään. :)
    • CPallo
      CPallo
      Bronze
      Onhan tässä vissiin kuukauden loppuun asti aikaa ehdotella.. Tulukeepa ihmiset kalastelemaan ääniä mun blogiin kommentoimalla :s_wink:
    • HTM10
      HTM10
      Bronze
      Kauris84

Keksi päiväkirjassani että teinejä voi pahoinpidellä myös käsipainoilla. Ja onhan se muutenkin niin ihana :heart:
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja MikkoMi
      Ehdotan: xxInspectorxx

Peruste: Bongasi virheellisen linkin kampanjan foorumiketjussa ja kommentoi muutoinkin rakentavasti kampanjaa :)
      Ehdotan samaa miestä ja tällä kertaa ihan blogikommentoinnin perusteella :) Sieltä tulee analyysejä blogeissa oleviin käsiin ja muutenkin rakentavaa settiä.
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Ehdotan myös uutta nimeä: xxInspectorxx

Perustelut: Monia auttavia kommentteja ja hyviä postauksia foorumille. myös tuo että löysi linkin joka ei toiminut.
    • Aarnimetsa
      Aarnimetsa
      Bronze
      Oon nyt pyrkinyt tässä kuussa katsomaan mimmoisia kommentteja on tullut ja sitten tulikin tilanne että monia hyviä kommentoijia on jäänyt ehdottelematta, kun aina on "niin kiire".

ghaleon - hyviä postauksia nyt aloittaneisiin sittariblogeihin, kuten Rottmann istuu alas ja menee ylös

xxInspectorxx - Lisä-ääni miehelle, postaa isolla volyymilla, hyviä kommentteja vähän joka puolelle. Vaikea vetää mitään yksittäistä esiin, kun niitä on niin paljon.

Urpo567 - Perusjäsen, joka tuntuu osuvan naulan kantaan kommentilla kuin kommentilla. Saisi kirjoitella enemmänkin kun noin hyvin osuu.

jougi - Mun täytyy tunnustaa, että oikeastaan käkkyblogeja ei tule luettua, mutta jougi kirjoittaa hyvin ja sen blogi tulee availtua kyllä kun uutta asiaa on. Saisi kirjoittaa enemmän myös vastaavia kommentteja kuin tässä: Through the stakes

Huhtalaa ei täydy edes ehdottaa, se mennee tänne automaattisesti kun paukuttaa sen verran paljon postausta jatkuvasti. Uskomattoman hienoa toimintaa yhteisön aktivoinnin osalta, kun mies jaksaa kirjoittaa niin moneen blogiin kannustavia kommentteja.

Mä ehkä toivoisin, että joku muu kuin henkilökunnan jäsen voittaisi tämän kommentointipuolen, vaikka mun mielestä on kyllä myös hienoa että tällä foorumilla henkilökunnan puolelta löytyy paljon kokeneita pelureita joilla näyttää olevan oikea auttamisen halu.
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Eikös tätä soppaa voisi ruveta rakentamaan siten pudotuspelimeiningillä...kaikki nimet jotka on huudettu vaikka 2-3 kertaa niin niistä äänestetään ja aina yksi tippuu per äänestys :f_p: