Kimppakyydit yhteisötapaamiseen 27.7.

• smice12
      smice12
      Bronze
      Oon näillä näkymin ajamassa tonne Jykylään lauantaina aamupäivästä reittiä Kajaani-Iisalmi-Kuopio-Jkl. Jos joku tarttee kyytiä, niin miun matukkaan mahtuu. Myös Varkaudessa poikkeaminen ei oo mahottomuus.

Takas tullessa samaa reittiä sunnuntaina, nainen kuskina.
  • 12 replies
    • hermannid
      hermannid
      Bronze
      Minä voisin ehkä olla Kajaanista lähdössä, ei tosin vielä uskalla sanoa, että pääsenkö tulemaan. Täytyy tämän viikon aikana yrittää saisinko itseni järjestettyä lähtemään.

Mahdollisesti myös saattaisin omalla matukalla lähteä, kun täytyisihän sitä käydä sukuloimassa, kun sukulaisia asuu jkl lähellä :f_biggrin:

Ei kellään sattuisi sitten olemaan vielä vapaita huonepaikkoja?

EDIT: Näillä näkymin pääsen tulemaan, kunhan vain majoitus järjestyy!
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Oulusta oon autolla tulossa. Varmaan ainaki pari paikkaa ois tarjolla viel. En kyllä mitään huonetta ole varannu.
    • TatyTheMan
      TatyTheMan
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja smice12
      Oon näillä näkymin ajamassa tonne Jykylään lauantaina aamupäivästä reittiä Kajaani-Iisalmi-Kuopio-Jkl. Jos joku tarttee kyytiä, niin miun matukkaan mahtuu. Myös Varkaudessa poikkeaminen ei oo mahottomuus.

Varkaudesta voisin hypätä kyytiin, jos auto sattuu sinne poikkeamaan ja aikataulut saadaan täsmäämään.
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Jos auto kulkee vielä parin viikon päästä, tuun Nummelasta joko Lahden tai Tampereen kautta Jyväskylään. Lähinnä jos tarvetta on jommalle kummalle reitille niin sitä kautta tuun. Ja luonnollisesti pois.
    • smice12
      smice12
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja TatyTheMan

Varkaudesta voisin hypätä kyytiin, jos auto sattuu sinne poikkeamaan ja aikataulut saadaan täsmäämään.
      Sama hotellihan meil taitaa olla, ja pieni lenkki Varkaudessa onnistuu kumpaankiin suuntaan. Onkos sulla jotain tiettyä aikataulua?
    • TatyTheMan
      TatyTheMan
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja TatyTheMan

Sama hotellihan meil taitaa olla, ja pieni lenkki Varkaudessa onnistuu kumpaankiin suuntaan. Onkos sulla jotain tiettyä aikataulua?
      Joo aika hyvinhän tuo juna näköjään kulkee joensuu-varkaus väliä joten aika paljon pystyn muuvailee.
    • Milkou
      Milkou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kyyberi
      Jos auto kulkee vielä parin viikon päästä, tuun Nummelasta joko Lahden tai Tampereen kautta Jyväskylään. Lähinnä jos tarvetta on jommalle kummalle reitille niin sitä kautta tuun. Ja luonnollisesti pois.
      Nummelasta? Oikeasti? Jos näin on, niin olen mukana.
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Kukaan ei myönnä,mutta kysyn nyt kuitenkin että onko joku oikaisemassa porin kautta?
      Tosin se kiertää,tuli mistä tahansa muualta kuin veneellä ruotsista :D
    • zamwise
      zamwise
      Bronze
      VR:n Veturi-kampanjassa on kesälauantaisin tarjouslippuna ... [edit]

ed: Tuo tarjouskampanjahan oli ja meni jo, voimassaolevat tarjoukset sisältävät lähinnä Hki-Jkl -välin lippuja tähän liittyen.
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Milkou
      Nummelasta? Oikeasti? Jos näin on, niin olen mukana.
      Ja jos Tampereen kautta ni mä hyppään kyytiin!
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Mä voin koukata Tampereen kautta niin saadaan poupou mukaan. Paikka kahdelle, eikös vain?
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Mä voin koukata Tampereen kautta niin saadaan poupou mukaan. Paikka kahdelle, eikös vain?
      Liina on lauantaina töissä joten paikka vaan yhdelle :(