Sinun Valintasi 7.10. hakemukset

• Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Tähän ketjuun hakemukset 7.10. tapahtuvaan Sinun Valintaasi.

Valmentajat valitsevat apurinsa hakemusten perusteella. Hakemukset ovat täysin vapaamuotoisia. Voit käyttää luovuutta ja mielikuvitusta, tai mitä arvioitkaan valmentajien arvostavan. Pelimuotoa et voi valita, sillä se tapahtuu äänestyksellä, joten otathan huomioon seuraavat seikat:
      - Pystyt pelaamaan 7.10. illalla valmennuksessa PokerStarsilla
      - Olet valmis pelaamaan mitä tahansa kolmesta pelimuodosta

Pelit tapahtuvat leikkirahalla, jotta pelitason pienuus tai suuruus ei nouse kynnyskysymykseksi.

Pelit pisteytetään, ja voittajajoukkueelle on luvassa pienet palkinnot.
  • 69 replies
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Unohtui tuossa avauspostissa mainita että hakemuksia otetaan vastaan äänestyksen loppuun asti, eli 22.9. sunnuntaihin.
    • Miksatin
      Miksatin
      Bronze
      Se että hakemuksia ei ole tullut saattaa johtua siitä ettei tiedetä minkälaista pitäis laittaa, saatan olla myös väärässä. Itse hakisin mut emmie tiiä minkälaisen tekisin :) Onko mahdollista saada jonkinäköstä malli-hakemusta?
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach

Tossa mun hakemuskampanja parin vuoden takaiseen kisaan sittaripaikasta ;)

Ihan samanlaista spektaakkelia ei ole pakko tehdä tällä kertaa. Mutta hakemuksia ei tietoisesti haluta rajata yhteen muottiin, vaan jokaisella on vapaat kädet. Kolme Kovaa Valmentajaa valitsevat sitten hakemuksista joukkueisiinsa jäsenet. Voi olla että joku arvostaa kylmän analyyttista tietopakettia, joku arvostaa huumorilla höystettyä tarinaa ja kolmas arvostaa audiovisuaalisia tehosteita.

Kenttä on täysin vapaa, ja omaa hakemustaan saa muokata vapaasti jos luovuus pääsee yllättämään hakuajan puitteissa.

Kaikki hakemukset huomioidaan, mutta parin rivin raapustus tyyliin "No mä oon Pate ja mä niinku silleen skulaan korttei... Niinku." ei ehkä toimi. Tosin tällä hetkellä se olisi ykköskorissa varmuudella.
    • Tupeeh
      Tupeeh
      Silver
      Tämmönen vanha sittari jyrä ois valmis sng peleihin, toki muutkin formaatit käy. Nykyään pelailen noita MTTSNGs tasolla 0,5-1$ Tulosta kertyny alle viikossa (pelipäiviä) reilu 100BI alta 400 peliin.

Mekaanikosta sittari maanikoksi
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Haen varmaa paikkaa ykköskorista parin rivin raapustuksella:

No mä oon Zam ja mä niinku silleen skulaan korttei... Niinku.

Eikä tuosta näköjään ole kuin yhdelle riville, ei kehtaa katkoa teennäisesti.

Vapaamuotoisen hakemuksen olen pitkän ajan kuluessa paketoinut 58 videon koosteeksi: Videohaku

Kaikki lajit käy, vaikka henkilökohtaisten mieltymysten perusteella äänestinkin PLO hilloa.
    • Aarnimetsa
      Aarnimetsa
      Bronze
      Noniin, alkaahan sitä kertymään hakemuksia. Sitä pitää kohta alkaa miettimään miten voi alkaa kasaamaan parasta A-ryhmää. Parhaassa A-ryhmässä mitään ei pelätä enempää kuin munattomuutta ja tärkeintä on että aitaa kaatuu ... ja et osaa silleen skulaa korttei! :s_biggrin:
    • BustoTinker
      BustoTinker
      Bronze
      Busto entinen käkky HU montuttaja ja nykynen turtsi paisti ilmottautuu nolattavaks yhteisön edessä. Emmä tiiä voiko mua MTT pelaajaks kutsuu ku kuitenki sittareit ja MT-sittareit tullu pelattua sharkscopen mukaan aika paljo.

Vähän tullu irtaannuttua foorumista mutta nyt ku teillä on tarjolla tälläsiä pieniä kisoja niin pakkohan sitä on tulla kisailemaan.

oon tunnetusti kova ohivetäjä (maskotin jatkuvat 2 outtiset) ja sen takia pelaan pelkästään lagia. en edes ole koskaan tutustunut miten tagia pelataan. ja oon tosi aggressiivinen niin peli pöydissä kuin makkarin puolella eli jos tarjolla on jotain limiitti peliä niin voitte suosiolla jättää mut pois kuvioista mutta muussa tapauksessa

ps: oon syöny neliapilan pienenä eli kovia ohivetoja luvassa!
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja BustoTinker
      ps: oon syöny neliapilan pienenä eli kovia ohivetoja luvassa!
      Jos tällä ei pääse mukaan niin hitto millä sit? :f_biggrin:
    • mesisification
      mesisification
      Bronze
      Hakisin apurin pestiä. Mua parempaa apuria tuskin löytyy mistään, olis karmee virhe olla ottamatta mua.

Mun käsienlukutaito on vertaansa vailla, kykenen bluffaamaan pahimpiakin maksuautomaatteja vaivatta ja osaan hämätä vastustajia mun taianomaisilla peliliikkeillä. NLHE pääpelinä, mutta myös sittareiden puskuranget ovat kirkkaassa muistissa. Omppu hi-lota en oo koskaan pelannu, mutta uskosin pystyväni luomaan edgeä muita pelaajia vastaan mun edellämainituilla taidoilla niin pelissä kuin pelissä.

Saatto varmaan jäädä monille epäselväksi se että oon erittäin itsevarma. Jopa ylimielinen joidenkin mielestä, en käsitä miks jotkut luulee niin. Paistit...
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      E;Eipäs ostetakkaan mitään :D
    • Korpisoturi
      Korpisoturi
      Bronze
      Haen.
    • mesisification
      mesisification
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Korpisoturi
      Haen.
      :f_biggrin:
    • PerusJamppa
      PerusJamppa
      Bronze
      Antero Rokan sanoin ilmoittautuu myös draftin tuleva ykkösvaraus mukaan kisaan.

Hero on pitkän linjan pokerivirtuoosi ja lähes kaikkia pelimuotoja on tullut kokeiltua ja aina myös menestyksellä.1)

Joukkuepelejä harrastaneena tiedän että se joukkue on tärkein ja millään muulla ei ole mitään väliä.
      Voitosta taistellessa ei ole sijaa egoilulle eikä etiikalle joten kaikki temput chipdumppauksesta lähtien onnistuu ilman minkäänlaisia omantunnon tuskia.
      Tärkeintähän ei ole voitto, vaan ylivoimainen voitto.

Jos tässäkin vaiheessa sinulla, arvon Valmentaja on vielä epäilyksiä Heron suhteen, niin seuraavan tarjolla olevien pelimuotojen yhteenvedon jälkeen niiden luulisi viimeistään hälvenevän.

Texas Hold'em

Tätä lajia voi kuvailla vain yhdellä sanalla: Biitattu!

2)

Sit & Go

Jos on peleistä voitolla, niin sehän tarkoittaa sitä että on parempi kuin moni muu.

PLO Hi-Lo

Heron pääpeli on Omaha Hi ja siinä laitan yleensä rahat niin pirun huonoilla keskelle että tässä lajissa luulisi aika usein ainakin puolet potista tulevan kotiin. Siihen päälle tarvitsee enää muutamat ohivedot niin alkaa aika murskaavaa jälkeä tulemaan.

Vaikka en hillo-omppua olekkaan hirveästi harrastanut, niin mainittakoon että voitin elämäni ensimmäisen Stud Hi-Lo turnauksen jonka Heads-Upissa kaatui joku Operga -paisti.
      Tokihan tässä kohtaa joku hätäisempi voisi kysyä että miten tuo nyt liittyy muka mihinkään?
      Vastaus: Koska pokeri on taitopeli, tuo saavutus voi tarkoittaa ainoastan sitä, että olen yksinkertaisesti vain uskomattoman lahjakas missä tahansa pokeripeleissä. Enkä usko että PLO Hi-Lo on tässä suhteessa mikään poikkeus.

Joo ja AA32ds on kova käsi!

1) Myös huono menestys on yksi menestymisen muoto.
      2) HEMin Aliasta kasatessa on aina olemassa mahdollisuus että yksi tai useampi nikki on jäänyt joukosta pois. Jos tässä on sattunut käymään niin, en ota siitä minkäänlaista vastuuta.
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Niin siis onko tuo PerusJampan käyrä lelurahakäyrä :f_rolleyes: :f_ugly:
    • PerusJamppa
      PerusJamppa
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja kauris84
      Niin siis onko tuo PerusJampan käyrä lelurahakäyrä :f_rolleyes: :f_ugly:
      Ikävä kyllä HEMi ei träkkää niitä käsiä, muutenhan se näyttäisi miljoonaa! :f_cool:
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Kyllä ne lelurahakädetkin saa hemiin, kuten esim. Omahan valmennusryhmän pelien kanssa (josta tulee videota käsikorttien kanssa).
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Hakemuksia on tullut 7. Näillä näkymin apureita otetaan 6-9, joten value alkaa olla kohdillaan. Aikaa on enää neljä päivää. Muista että voit tuunata omaa hakemustasi sunnuntaihin asti, jos tuntuu että muiden hakemukset menevät edelle.
    • Jolluu
      Jolluu
      Platinum
      Vähän myöhässä ollaan, kun huomasin tän vasta nyt, mutta onko tuolloin 7.10 arvioitua alkamis ja loppumisaikaa valmennukselle? tai suurinpiirtein valmennuksen kestosta tietoa? Kelailin, että voisi vetää villin kortin ja jättää hakemuksen viimetingassa, jos ajat on kunnossa mahdollista duunipäivää varten..
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      alkaa kello 21, kestää 1,5h.