Uusi yritys pokerin ihmeellisessä maailmassa

• Rollitroll
      Rollitroll
      Bronze
      Pari vuotta on tullut pokeria hakattua ja välillä on rolli saatu grindattua muutamaa kiloon, jotta voitaisiin katketa isommissa pöydissä.
      Eli tiivistettynä suurin ongelma on loppujen lopuksi ollut rollinhallinta, mutta nyt muutaman kuukauden tauon ja muutaman kirjan evästäminä yritetään taas uudella innolla :)

Eli tykkään pelata shorttia tasoilla NL25-NL400 (tai näitä on tullut pelailtua), mutta nyt lähdetään liikkeelle NL10 ja koitetaan grindailla hyvällä pelillä rollia suuremmaksi ja nostaa tasoja sitten rollin mukaan.

Eka lyhyt sessio otettin tänään ja 77 kättä. 23,72$ voittoa eli tyytyväinen täytyy olla.

alla vielä grafiikat(jos linkki toimii,kun ekaa kertaa koitan imageshackia).

Käsiäkin alan postaamaan, kunhan nyt opettelen ensin vähän.

[img][IMG]https://img511.imageshack.us/img511/9621/20080320fixedit4.th.jpg[/IMG][/img]
  • 7 replies
    • degnic
      degnic
      Bronze
      Eikun onnea vaan sitten uudelle nousulle. Rollinhallinta onkin yksi tärkeimmistä pokerin taidoista, etenkin tuolla englanninkielisellä forumilla on tullut nähtyä tosi monta tarinaa miten joku on kiivennyt huonolla rollinhallinnalla aina jonnekin 10k$ asti ja sitten saldo tippunut siitä nollaan parissa päivässä ja pokeriura jäänyt siihen. Monet tosin menevät poikki jo paljon aiemmin :D
    • Rollitroll
      Rollitroll
      Bronze
      Otin aamusta koirien ulkoilutuksen jälkeen ihan pikaisen (20min) session NL25:a ja parikymppiä tuli tienattua alla olevalla kädellä.

$0.10/$0.25 NL Hold'em Cash Game, 6 Players

UTG: $27.91
      MP: $25
      Hero (CO): $25
      BTN: $8.81
      SB: $9.34
      BB: $24.04

Pre-Flop: T:diamond: T:club: dealt to Hero (CO)
      UTG calls $0.25, MP raises to $1.25, Hero raises to $3.75, 4 folds, MP raises to $11, Hero calls $7.25

Flop: ($22.60) 8:diamond: T:spade: A:club: (2 Players)
      MP bets $14 and is All-In, Hero calls $14 and is All-In

Turn: ($50.60) 5:heart: (2 Players - 1 is All-In)

River: ($50.60) Q:diamond: (2 Players - 1 is All-In)

Results: $50.60 Pot ($2.53 Rake)
      MP showed K:diamond: K:spade: (a pair of Kings) and LOST (-$25 NET)
      Hero showed T:diamond: T:club: (three of a kind, Tens) and WON $48.07 (+$23.07 NET)

...Olin jo vihulaisen preflop re-re-reissun jälkeen varma, että kädessä on iso pari, joten tyydyin maksamaan ihan sillä että näen flopin ja jos settiä ei olisi tullut, olisin kipannut kympit suosiolla. Floppi oli minulle täydellinen, ässiin en uskonut ja niinpä oli helppo maksu. Ja jos ässät olisi kädestä löytynyt, niin eihän sille mitään olisi voinut. Rohkea pusku vihultakin A pöytään KK:lla.

Nyt sitten joutuu luultavasti iltaan odottamaan, että pääsee pokerin ääreen, kun tyttöystävä menee iltavuoroon, niin mulla on aikaa puuhailla pokerin parissa klo 16-24...tuskin koko aikaa jaksan pelata, mutta samalla voi lueskella muiden blogeja ja strategia keskusteluja.

Onnea korttien kanssa!!!
    • BustUout
      BustUout
      Bronze
      Hienoa tulosta! Itse olen aika varovainen kassanhallinnan kanssa, en ota isoja riskejä, etten menisi katki. Mitä kirjoja muuten luit jos luit? Tuo diagrammi ainakin näyttää mahtavalta tulokselta.
      Itse sain pokerstrategyltä 50 dollarin kassan kasvatettua noin 190:n paikkeille, viime aikoina oon pelaillu cap-NLHE:tä, laitan koko rollin pöytään, kun cap on 3 dollaria.
    • Rollitroll
      Rollitroll
      Bronze
      Lukaisin Harringtonin: pelaa kuin ammattilainen, osa 1 ja Brunsonin: supersyysteemi 2:n (josta tosin on vielä fixed limit osio lukematta, kun sitä ei tule itse pelattua lainkaan).

Nyt ajattelin itsekkin pitää kovan kurin kassanhallinnassa ja odotella rauhassa tasojen nostoa. Jos ja kun ;) saan rollin kasvatettua 500$:n, ajattelin koitella NL50:ä ja siinä grindailla ylemmille tasoille, mutta lähiviikot näyttävät, mihin suuntaan sitä mennään.

Tosiaan shorttia (6 handed) tykkään pelata ja kun saan hieman rollia, niin multitablettaminenkin tulee mukaan kuvioon. Tosin varmaan kahta pöytää vain, ainakin alkuun. Apuohjelmia käytössä on vain PT3:n Beta ja ajattelinkin odotella PT3:n final versiota, kun siinä pitäisi olla PaHud samassa, ennenkuin rahaa laitan niihin kiinni.

Nyt alan pelailemaan ja laittelen infoa, miten ilta menee pokerin parissa :lol:
    • Rollitroll
      Rollitroll
      Bronze
      Juu. Tulihan sitä tahkottua pokeria eilen. Ensin alkuun shorttia NL25 n.25min, siellä törmäsin kaksi kertaa SB:ssa KK kädessä istuessani BB:n AA:han, kummallakin kerralla rojut keskelle preflop ja turpaan molemmista, varmaan joku Partyn hauska kikka laittaa SB:lle KK ja BB:lle AA ja viel samoille kavereille;) . Tultiin alas se torstaina otettu pikku nousu ja totesin, et nyt mennään sinne kymppiin pelailee. Siirryin pelailemaan NL10:ä shorttia ja NL4:a fullia, yhteensä illan aikana käsiä tuli semmoinen 500, mikä on varmaan omalta kohdalta ennätys yhdessä illassa eli jotain ennätyksiä sentään tuli :D . Sit otin kolme 6$ sittaria, ekassa olin 2. ja muissa kahdessa ulos huonolla pelillä. Oli kyllä mielenkiintoinen ilta ja lopulta päädyin siihen -40$, mikä tuli jo alkuillasta NL25:ssa.

kauheesti ei käsiä jäänyt mieleen:

Hand 1.

Party Poker, $0.02/$0.04 NL Hold'em Cash Game, 10 Players

: $1.96
      : $1.92
      BTN: $5.48
      Hero (): $5.01
      BB: $3.78
      : $2.50
      : $5.33
      : $9.01
      : $0.82
      : $3.29

Pre-Flop: K:club: K:diamond: dealt to Hero ()
      BTN calls $0.04, Hero raises to $0.16, BB calls $0.16, 7 folds, calls $0.12

Flop: ($0.54) 6:spade: 8:club: 9:heart: (3 Players)
      BTN checks, Hero bets $0.48, BB calls $0.48, BTN folds

Turn: ($1.50) J:club: (2 Players)
      Hero bets $1.44, BB calls $1.44

River: ($4.38) Q:club: (2 Players)
      Hero bets $2.93 and is All-In, BB calls $1.70 and is All-In

Results: $7.78 Pot
      Hero showed K:club: K:diamond: (a pair of Kings) and WON $1.23 (-$2.55 NET)
      BB showed T:spade: 7:heart: (a straight Eight to Queen) and WON $7.40 (+$3.62 NET)

Ei olut mitään riidejä BB:stä, mut en mä uskonu et se floppas suoran, laitoin A9:lle ja sen tähden puskin loppuun asti. Riverillä olis varmaan voinu jo uskoa et siel on ihan hyvä käsi, mut ku ei :evil:

Eiköhän tänäänkin tule muutama sessio otettua, kun olen taas koirien kaa kolmestaan kotosalla ;) Sit illal korismatsia kattelee.

toivotaan parempaa onnea tänään.
    • Rollitroll
      Rollitroll
      Bronze
      Jep....Totesin täs aamutuimaan et toi SSS ei oo mun juttu. Kahta pöytää NL10 fullia pelailin(n.200 kättä) ja 4 kertaa tuli AKT:n mukainen käsi, niillä 4xbb reissu ja muut kippaa, ni miinuksellehan siinä jäädään :( . Eihän se tosin tolla tasolla paljoa ole, mut tunti meni koitellessa. Eihän sekään hukkaan mennyt, mut aika turhauttavaa se on istua koneella ja painaa foldia koko ajan (pakkakin oli kyllä epätavallisen kylmä, tai sitten se tuntui vaan, kun on tottunut hieman löysempään kuin SSS peliin).

Nyt otan yhden 6$, 50 hengen sittarin. Katotaan, jos siellä tulis korttia tai muuten osais rahoille pelata itsensä.
    • Rollitroll
      Rollitroll
      Bronze
      Jep jep...nyt jo alkaa tuntumaan ettei tää oo mun juttu...vaik kuinka yrittää pelata oikein ja laittaa merkit keskelle selvässä johdossa ni sielt viuhuu jokainen vihulainen ohi oikeelta ja vasemmalta. :(

Esim. VIKA KÄSI TÄNÄÄN!

Party Poker, $0.10/$0.25 NL Hold'em Cash Game, 6 Players

UTG: $20.60
      MP: $40.77
      CO: $31.34
      BTN: $33.17
      SB: $24.25
      Hero (BB): $27.19

Pre-Flop: A:diamond: J:diamond: dealt to Hero (BB)
      UTG calls $0.25, MP calls $0.25, 3 folds, Hero raises to $1.50, UTG folds, MP calls $1.25

Flop: ($3.35) 4:diamond: 8:diamond: A:spade: (2 Players)
      Hero bets $3.25, MP calls $3.25

Turn: ($9.85) J:club: (2 Players)
      Hero bets $22.44 and is All-In, MP calls $22.44

River: ($54.73) 4:club: (2 Players - 1 is All-In)

Results: $54.73 Pot ($2.73 Rake)
      MP showed 4:heart: K:spade: (three of a kind, Fours) and WON $52 (+$24.81 NET)
      Hero mucked A:diamond: J:diamond: (two pair, Aces and Jacks) and LOST (-$27.19 NET)

Laitoin vihun AK:lle tai AQ:lle, mut mettään näytti menevän..en jotenkin osannu odottaa K4o ?( ???
      Alan muutenki olla tohon Partyn softaan ja nikottelevaan slaideriin kyllästyny et taidan depota johonki muualle mist saa RB:tkin.
      Tuntuu et Partylla muuten pelataan tosi tiukkaa, mut sitte ku itellä osuu ni hellurei ja nauhat löysälle... alkaa hieman jo harmistuttamaan..tän päivä pelit on ohi!

Nyt syömään ja sitten matsiin ja radalle :pullo: