Menestys vai ei

• TRC2008
      TRC2008
      Bronze
      Koska pelini on omasta mielestäni kehittynyt ihan hyvään suuntaan viimeisen kuukauden aikana. Ajattelin aloittaa blogin pitämisen täällä sivustolla. Tällä hetkellä pelailen säännöllisesti kahdella sivustolla Hollywood Poker ja CDPoker. Pääpaino on nyt siirtynyt hollywoodin ihmeelliseen maailmaan. Mutta kerrotaas nyt hieman menestyksestä.

Deposin hollywoodiin 20$. (seuraava tilanne kartoittaa menneen viikon)

Aloitin pelit tietenkin micro pöydistä (0.05/0.10) ja pienistä sittareista (1 + 0.20)

Sittarit
      Nämä eivät sitten sujuneet millään. Aina kävi niin, että joko olin neljäs kun Top3 maksetaa tai olin toinen. Eli jätin nämä suosiolla pois ja tuonne sitten menikin 10$ niin, että sujahti.

Rahapöydät
      Peli kulki aluksi ihan ok, mutta pysyin keskimäärin samassa rollissa kokoajan. Eli kun voitin niin ei mennyt kuin max.10kättä ja oltiin taas samassa. Ehkä tuli turhankin suuri voiton tunne kun sai isompia potteja kahmittua. Silloin itseni ja monen hajonnen (tietokone) hiiren takia aloin anylysoimaan peliäni tarkemmin. No sittenhän peli lähti nousuun kun tajusin missä on ongelma. Ensimmäinen ongelma oli se, että kun saan hyvät kortit (AA) ja floppiin osuu vielä yksi A niin alan slouvaamaan liikaa, joten vastustaja sai turha usein mahdollisuuden tulla ohi värillä tai suoralla. Lopetin tämän ja aloin panostamaan vahvoilla käsillä. Tajusin sen, että parempi voittaa se 3$ kuin hävitä riverin jälkeen 13$. Sain rollini kasvatettua 40$ kokoiseksi. Ajattelin, että joku mättää vieläkin rahapöydissä. Päätin kokeilla hieman isompaa rahapöytää (0.25/0.50). Tiedän, että on väärin mennä noinkin isoon tällä rollilla, mutta muutos auttoi todella paljon. Pelaamalla tiukkaa,mutta agressiivista peliä olen onnistunut nostamaan rollini 106$. Eli jotain tapahtui. Itse en vielä keksinyt mitä, mutta tällä peli tyylillä tulen jatkamaan.

Tänään yöllä tulossa blogiin:

Menestys vai Ei: Michael Woods Ceberity invitational tournauksesta
  • 1 reply
    • TRC2008
      TRC2008
      Bronze
      En nyt viitsi kovin paljoa tänään kirjoittaa nimittäin voi tulla sellaista tekstiä, että alta pois.

No turnaukset ei sitten hollywoodissa suju millään. Kolme turnausta jokaisesta ulos ennen ensimmäistä taukoa.

Sitten käteispelitkin alkoivat tänään hakkaamaan vastaan.

Kaksi kättä - tappio n.30$

Ensimmäinen: Mulla TT , Floppi T,2,3. Vihu heittää All-In ja maksan tietenkin setillä. Vihu näyttää kortit A5. Ok ei siinä mitään. Turn mitätön ja River 4. Eli siinä oli se käsi.

Toinen: Mulla kädessä KJ , Floppi A,K,J. Menen ite All-In ja Vihu maksaa heti. No sieltä sitten paljastuu QT. Eikä sitten J tai K tullut turnilla tai riveriltä. No tätä se välillä on. Huomenna uusin eväin jatkamaan.

Öitä