Avaudun

• Schlieben
      Schlieben
      Bronze
      Ne jotka eivät pidä valitukset voivat lopettaa tähän.

Pidät siis avautumisesta ja haluat nauraan toisen tuskalle. No perkules! Nyt tulee täydeltä laidalta. Sain ensimmäisen bonarin (PS:n kirjautumisen jälkeen ) vapautettua tänään. Eipä siinä mitään. Tosin tuon 100$ hinnaksi tuli lopulta 31$. Vituttaa taas vaihteeksi oma tyhmyys. Sain setillä alkuun tuplat ja laitoin sen haisemaan värisuoran vedolla. Tuon tein siitäkin huolimatta, että tiesin jollakin olevan vähintään kaksi paria tai setti.

Muutamalla muulla hyvällä pelillä sain tuon kuitattua ja pääsin taas plussalle. 1-1 ei valitettavasti mulla oo nolla, koska muissa pöydissä tuli tappiota. Sitten limppaan QQ:lla ja häviän binin flopattulle setille, jonka olisi pitänyt nähdä mailien päästä. Vittu oon mä vaan huono!!! Nytkään ei pääse edes nukkumaan, kun tietää ettei nukkumisesta tuu mitään ja veri vetää pöytään tilttaamaan. Onneksi tuo bonari vapautui tuolla vipalla paskalla päätöksellä niin ei tullut sillekään enempää hintaa.

Noh, ajattelin tosiaan huomenna siirtyä testaamaan Everestin. Aamusta joutuu vielä lukemaan CFlushin selityksen, miksi olen taas väärässä meidän keskustelussa bustan täysin ryöstetyssä blogissa. Mikään ei kyllä mua vituta niin paljon, kun omat surkeat suoritukset. Oikeastaan on syy mikä tahansa niin tappiot syö miestä. Varsinkin kun tänään olis ollu ainakin kaks binii tarjolla ja hieman paremmalla pelilää jopa kolme. MUTTA EI, kun tämän fisun piti mennä sössimään oikein urakalla. Sinällään on kyllä kohtalaisen epäreilua, että kaverilla, joka vetää aivan munkilla ei ole noissa tilanteissa tuuria mukana. Mitenkä pirussa sitä muuten voi pärjätä, kun ei tiedä edes kertoimista mitään :rolleyes:

Tämä avautuminenkin alkaa näyttämään aika surkealta. Jos vaikka katsoisi hieman WPT:tä ja menisi sitten nukkumaan. Onneksi huomenna alkaa viikonloppu ja lomaankin on enää viikko!

Edit: Meni tosiaan väärään paikkaan...sorry
      CFlush tuo sun vastaus oli oikeastaan aikas täydellinen. Voipi olla, että näillä muutamilla viesteillä on paljon lukijoita. Minä ainakin pidän sen lukemista jo nyt mahdollisena keinona päästä pois tiltistäni. Kiitän.
  • 4 replies
    • ColorFlusher
      ColorFlusher
      Bronze
      :evil: X( :baby: :( !!¤#¤%"%&

Avaudutaan nyt sitten!! Ensinnäki tää sun postaukses meni ihan vituilleen ku ei menny ees sun blogiin! HAHAHAHA Että oot surkee jos meet värisuoranvedolla vaikka kärkiparia vastaan poikki dddd ekkö ajatellu ettet ikinä kuitenkaa osu outteihis??? Toisekseen et edes joudu huomenna lukeen CFlushin selitystä miks olisit vääräs bustan blogissa!!¤"! Näin, nyt varmaan lisäks vituttaa että joudun meneen kaheks päiväks häihin, hä??? joo piip mee katkaseen koko rollis vetäessäs kärkisetillä blankkoja turnilta#¤#¤

Viestin aggressio ja sisältö oli täysin läpällä heitettyä. Pahoitteluni jos jo hetken luulit mun olevan sulle vihanen ; ) En myöskään ole humalassa, enkä ole tätä viestiäni jälkikäteen editoinut.

Joo eli se mun viimesin käsiesimerkki bustan blogissa oli virheellinen (ässien crackkays tiettävästi sentään ok analysoitu).

ps. repesin tolle CFlush kohdalle :)
    • ColorFlusher
      ColorFlusher
      Bronze
      Elämää on siis mokailujenkin jälkeen. Välillä on myös hyvä avautua :) Kyllä täällä aina joku jaksaa kuunnella ja ottaa osaa ja lohduttaa.
    • AssaKunkku
      AssaKunkku
      Bronze
      Helvetin hyvä avautuminen!

Ehkä tuosta saa itsekin rohkeutta päästää koko sisäinen infernonsa valloilleen täällä foorumilla, kun seuraavan kerran joku juntti lähtee mukaan preflopilla capattuun pottiin ja ajaa runner-runner-täyskädellä (tasku 64o) ohi flopatusta ässäväristä (tasku AQs). X(

Sieltähän sitä vähän tulikin, säästetään myöhemmällekin.
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Voi saatana jätkä, etkö usko että se vit*n suora löytyy sieltä kädestäni?! Pitääkö nyt ihan saatanan tosissaan vetää sitä kolmea splittiouttia vai hä, tykkäätkö muuten vaan heitellä rahaa hukkaan? Saatanan fransmannit, pitäkää ne turpanne kiinni siellä saatan pöydässä, te perhanan bouffoonikaksikko kun ette tiedä edes kuinka monta keleen korttia teillä on kädessä! Ja mitä sinäkin, värisuoran kanssa pelleilevä - varmaan oli ihan hemmetin hyvä vetää sitä paria outtia nelosiani vastaan! Tacke så mycket, mielelläni kumarrun jatkossakin sun helvetin pakanriidikyvyillesi. Hjelvete soikoon, luulis se kolmosväri nyt parillisella pöydällä menevän pakkaan inisemättä, aikuinen mies (VAI ONKO!) Ja voi kuusiston nenäkarvat, enkö nyt minä osaa kipata flopilla jotain perhanan kahta paria, olenko vieläkin niin hemmetin taukki että pitää ihan paistirasvaa valella päälleni?

Perkele.

(Ahem. Jatkakaa. :) )