SSS microgrindaaja koittaa päästä plussalle

• Tenu80
      Tenu80
      Bronze
      Nonii, eli alotan kirjoitteleen aina muistaessani jotain päivän peleistä.

Lähinnä toivon haukkumista huonosta pelistä, eli kovatkin kommentit enemmän kun toivottavia.
      Laitan sattumanvaraisesti jotain käsiä näkyviiin.
      Vihjeitä noista convertereista, joka toimis noissa 3 eri paikassa?

Olen pelaillut pari vuotta pokeria ja lievästi plussalla tai break-even.
      Limiittiä hakkasin vuoden partylla ja pokerstarssilla.

Nyt sain Pokerstradegyn 50$ mansionille ja aluksi pientä nousua ja nyt laskua pari päivää...

Rollia on vaan muutamia kymppejä siellä täällä, eli
      Party 84$
      Pokerstars 36$
      Mansion 37 € (paljo toi tekee dolsuissa :) )
      jossain voi olla vielä jotain unohtuneita dollareita..

Pelitaso on varmaan jonkun aikaa nl10 & 20 ja tosiaan SSstradegialla koitetaan mennä
      En noudata kovin tarkasti kassanhallintaa, koska oon varautunu deboon lisää jossain vaiheessa, mikäli tarvii.

Viime sessio meni pakkaselle sen verran, etten laita siitä vielä mitää, vaan otan uuden kohta ja sendin sitte siittä, jos jotain tapahtuu.

Joku vois vihjasta tosta trackeristä sen verran, että miten saa yhdistettyä eri nikit ja saitit samoihin tilastoihin?

Pokertrackeristä voin laittaa jotain statseja näkyviin , jos joku haluaa ja lupaa kommentoida niistä jotain :P .
  • 25 replies
    • Tenu80
      Tenu80
      Bronze
      Noni, minisessio 255 tumppua Partylla takana ja pitkästä aikaa + merkkinen tulos.
      Mahtavat 1,19$ :D

Ei mitään mainittavaa tapahtunu. Pari alliniä meni vihuille ja pari tai 3 mulle :)
      Tässä tavallinen, mitä tuntuu tapahtuvan 1-2krt/3
      Toista tapahtunutta ohivetoo en löytäny trackeristä.

Party Poker No-Limit Hold'em, $0.10 BB (10 handed) - Party-Poker Converter Tool from FlopTurnRiver.com

saw flop | saw showdown

MP2 ($2.61)
      MP3 ($2.31)
      VIHU ($8.40)
      Button ($1.85)
      SB ($14.35)
      BB ($10)
      UTG ($15.13)
      UTG+1 ($7.07)
      UTG+2 ($1.85)
      HERO ($1.85)

Preflop:
      UTG calls $0.10, MP1 raises $0.60, 4 folds, VIHU raises $1.10, 4 folds, HERO raises to $1.85 (All-In), VIHU calls $0.75

Flop: ($3.95) 6, 7, 4 (2 players, 1 all-in)

Turn: ($3.95) J (2 players, 1 all-in)

River: ($3.95) 6 (2 players, 1 all-in)

Total pot: $3.95
      Main pot: $3.95 between VIHU and HERO, won by VIHU

Results:
      HERO had A, K (one pair, sixes).
      VIHU had 4, A (two pair, sixes and fours).
      Outcome: VIHU won $3.76

aikaisempi käsi.
      Hand #7543621344 begins at 2008/11/17
      Dealing down cards
      Dealt to Camila82 [Ac Ah]
      cornholio335 posts the small blind of $0.05
      Camila82 posts the big blind of $0.10
      kokoc2008 calls $0.10.
      OsokiN_UA folds.
      x21frn1 folds.
      swofford333 folds.
      Ducce07 calls $0.10.
      Homer4eg folds.
      cornholio335 raises to $0.60.
      Camila82 raises to $1.60.
      kokoc2008 folds.
      Ducce07 folds.
      cornholio335 raises to $2.60.
      Camila82 calls $0.25, and is all-in.
      Dealing Flop [Kd 8s Ks]
      Dealing Turn [Qd]
      Dealing River [4h]
      cornholio335 shows [Kh As]
      cornholio335 has Three of a Kind, Kings
      Camila82 shows [Ac Ah]
      Camila82 has Two Pair, Aces and Kings
      cornholio335 wins $3.71
    • PopaS
      PopaS
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Tenu80
      Joku vois vihjasta tosta trackeristä sen verran, että miten saa yhdistettyä eri nikit ja saitit samoihin tilastoihin?
      trackerissä on tommonen kun aliases, siihen kun lisää omat nikit niin tilastot yhdistyy. (ylhäällä oikeella kun katsoo general tietoja)

samoin vihuista, jos sattuu huomaamaan että tilastoista löytyy 2krt sama nimi niin ne voi yhdistää tolla samalla, tai jos tietää että jotkut nikit on saman henkilön. Hidasta ja työlästä, mutta monesti saman niminen vihu ei välttämättä ookkaan sama, eli ei tohon oikeen oo mitään ratkasua.
    • Tenu80
      Tenu80
      Bronze
      Kiitos! tarkotin just tota, että omien nikkien tilastot saa samaan.
      Mitäs tolle databaselle tai jollekki piti tehdä, ku alkaa jumiin ku käsimäärä lisääntyy? Jessus oon käsi tän kans :)
      Muistaakseni pt2 oli joku juttu mitä se ite ehdotteli aina välillä tehtävän ja se autto tohon jumitteluun
    • poppylol
      poppylol
      Bronze
      Piffataan nyt vähän pokerstrategyä ja suositellaan PT Elephanttia ;)

Ei niin monipuolinen softa kuin PT mutta helppo käyttää ja löytyy kaikki perusominasuudet. Kaatuilee tosin silloin tällöin kun pelaa 8-13 pöytää samaan aikaan mutta muuten hyvä.

Niin ja onnea vain Äsäsässäilyyn! Toivon että onnistut rahakkaammin ja vähemmillä hermoromahduksilla kuin minä tähän asti.
    • PopaS
      PopaS
      Bronze
      Ylhäältä database valikosta löytyy housekeeping, sitä kun clikkaa niin sit saa valita miten tietoa pakkaillaan. Mä oon antanu täpän olla niissä kaikissa vaihtoehdoissa(cluster,vakuum,analyze,update cache) mutta kestää sitten ihan tuhottoman kauan ainakin mulla. Mutta kai se sitten nopeuttaakin eniten. Laita vaikka yön yli raksuttamaan, niin mäkin ajattelin tehdä pitkästä aikaa :)
    • Tenu80
      Tenu80
      Bronze
      Kiitos vihjeestä! Pitää laittaa, ku joskus ehtii nukkuun :) .

Mikä kerpele tuolla i-pokerilla on? On menny vähä kivi touhuks.
      Joskus ennen Noiq pokerilla ku pelasin sai joskus osumiin jotain maksujaki.
      Tänään oli pakka kylmä ku eskimon... Ja bluffeihin tuntuu saavan liian usein reraisen. näkyykö mun hoolikortit :D .

Tulis nyt jotain käsiä, mitä kannattais laittaa näkyviin. Mun on pakko tehdä jotain väärin. Miten te pääsette noihin 4-10BB voittoihin SSSäämällä?? Täytyy tarkistaa tuleeks mulle Kuvapareja harvemmin ku KAIKILLE muille!! :D

Pt mukaan mun BB oli ekat n.1000 kättä jotain 10 paikkeilla, mutta tippunu 1.27 seuraavaan 2000 käden aikana. EIkä tippumiselle näy loppua.
      Monenko käden kohdalla kannattaa huolestua kunnolla?
      Meen tavaan uudestaan noita artikkeleita, jos vaikka pelissä on jotain huomaamatta muuttunu.

Pitäis ehkä tehdä video ja kattoo omia mokia screeniltä :D

E: Onse kirpottaminen vaikeeta.
      Ex3: Onko muilla noitten ps videoiden kans sama juttu, että jotkut pätkäsee puolivälin kohdalla, vaikka playerin mukaan videoo olis jäljellä?
    • PokerSharp
      PokerSharp
      Global
      Mikä kerpele tuolla i-pokerilla on? On menny vähä kivi touhuks.
      Joskus ennen Noiq pokerilla ku pelasin sai joskus osumiin jotain maksujaki.
      Tänään oli pakka kylmä ku eskimon... Ja bluffeihin tuntuu saavan liian usein reraisen. näkyykö mun hoolikortit :D .
      Itsekkin olen välillä vähintään 100% varma että muut näkevät minun taskukortit. Isolla parilla kiptaan ja roskat kopataan X( Lisäksi edes jotenkin kohtuullisen NL10/20 pöydän löytäminen on vaikeaa. Välillä pöydässä ei ole muita kun shortstäkkejä -> NL10 pöytä 10 pelaajaa mutta pöydässä alle 30$ rahaa !!

Vaikka monella onkin pikkustäkki ei se tarkoita että ne malttavat pelata kurinalaisesti. Monet ovat valmiita arpomaan pikkupareilla tai ässäroskalla.

Itse olen saanut Mansionilla NL10: ssä noin 5000 kättä SSS:llä melkein 1$/100 kättä tahdilla. Koetan saada laitettua tilastoa SSS-koetukselle blogiin.

Huomaathan että PokerTräkkerin BB/100 kättä tarkoittaa big bets per 100 hands se on siis eri asia kun big blinds per 100 hands. Käsittääkseeni SSS pääsee noin 4-10 big blinds per 100 hands tahtiin mutta varianssin takia tuohon voi hyvinkin mennä 10000-20000 kättä. Tuhannen käden sisällä varianssi voi olla mitä vain -50 ja 50 välillä.

Tulis nyt jotain käsiä, mitä kannattais laittaa näkyviin. Mun on pakko tehdä jotain väärin. Miten te pääsette noihin 4-10BB voittoihin SSSäämällä?? Täytyy tarkistaa tuleeks mulle Kuvapareja harvemmin ku KAIKILLE muille!! :D
      Itse listasin arvontatilanteita (SSS: ssä niitä tulee 1-3 per 100 kättä). Laskin mikä on teoreettinen todennäköisyys (equilatorilla) ja mikä osuus potista kuuluisi minulle. Sitten listasin toteutuman.

Esim:
      AA vs KK 80% 4$ osuus: 3.2$ toteutuma: 4$
      AK vs QQ 50% 4$ osuus: 2$ toteutuma: 0$

eli 1. arvonta sulla AA vihu KK olet 80% todennäköisyydellä voittaja potin ollessa 4$ osuutesi potista olisi 3.2$ mutta koska AA piti sait 4$
      2. arvonta AK vs QQ olet 50% todennäköisyydellä voittaja potin ollessa 4$ osuutesi potista olisi 2$ mutta vihun QQ piti joten et saanut mitään (tai siis 0$)

Nyt noista arvontatilanteista voi laskea millä oddseilla sait rahat sisään, mikä on odotettu potti ja mikä on toteutuma. Jos oddsit on huonot jossain on vikaa (et ehkä pelaa SSS:n mukaan) jos toteutuma on selvästi huonompi kun oddsit niin sulla on käynyt huono tuuri.

Itselläni oli jonkinlainen downswing (ongamella) luvut oli jotain tällaista:
      37 arvontaa joissa keskimäärin 60% suosikki odotettu osuus 92$ toteutunut 70$. (Tarkat luvut voi olla esitettynä mun SSS-koetukselle blogissa).

Omat johtopäätökseni oli että sain ihan hyvällä prosentilla rahat sisään mutta toteutunut (muistaakseeni 49%) oli aika huonoa tuuria.

Voin laittaa open office taulukon jossa laskin nuo omat arvontatilanteet. En edes ole varma onko mitään järkeä laskea arvontoja kuten minä olen tehnyt. Typo hoi !! olisko sulla kommenttia tähän, onko tässä nyt yksinkertaistettu jotain tms. ? voin toki selittää tarkemmin mitä olen tehnyt...

Ex3: Onko muilla noitten ps videoiden kans sama juttu, että jotkut pätkäsee puolivälin kohdalla, vaikka playerin mukaan videoo olis jäljellä?
      Kyllä on ja välillä melkein harmittaa...
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Voisitko antaa muutaman esimerkin videoista, joiden kohdalla näin käy? Näistä on aina hyvä kertoa, niin mahdollisesti saamme asian kuntoon... :)
    • Tenu80
      Tenu80
      Bronze
      Todella mielenkiintoinen vastaus PokerSharp!
      Näitä laskelmia on aina mielenkiintoista lukea.

Nyt partylla rolli nousi kivasti. 300 kättä ja 7 buy inniä plussaa. Ehkä stradegian kertaaminen on järkevää. Tosin korttikin kävi kivasti :) .

Mansionilla on ollu jo monta sessioo tosi kuivaa. Täytyy vaan koittaa katsoa löysempiä pöytiä ja ehkä vkl on parempi pelata siellä. Käsiähän on kertyny tosi vähän, varsinkin kun oon hajauttanu pelit monelle saitille.

Party 97$
      Mansion 34$
      Stars 37$

Ptn mukaan vasta 3600 kättä takana ja BB nyt 2.61

PokkAA katson vielä tänään noita videoita ja laitan vaikka YVn niistä.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      PokkAA katson vielä tänään noita videoita ja laitan vaikka YVn niistä.
      YV-toimintoa meillä ei (vielä) ole, joten voisitko laittaa muutaman esimerkin tänne foorumille. Katselemme niitä sitten Tikkarin kanssa läpi. Muutoinkin jo huomaatte teknisiä ongelmia videoissa, niin ilmoittakaa siitä heti, niin korjaaminenkin saattaa olla helpompaa. :)
    • poppylol
      poppylol
      Bronze
      Minulla oli 3600 jälkeen tässä SSS projektissa BB/100 noin 7,8 mutta nyt 15600 käden jälkeen vain 1,5..

Että varianssi puskee vielä noinkin ison käsijoukon jälkeen. Tilanne voi muuttua 2000 käden ajalla ihan päälaelleen. Että voimia vain edelleen SSS pelaamiseen. Voin luvata että hermot tulee olemaan koetuksella.
    • Tenu80
      Tenu80
      Bronze
      Tää video ainaki katkes 14:01 kohtaan
      No limit $50 Pienen stäkin strategia 40:00 tekijä: undercover82
      editoin niitä tässä päivän/illan aikana lisää tähän :)

17:03
      No limit $200 Pienen stäkin strategia Fullring undercover82
    • Tenu80
      Tenu80
      Bronze
      Menikö stäkki turhan löysästi :D
      Yliparia vaan on vaikee kipata vaikka lähinnä pelkäsin settiä, ku ei reissannu preflop vaan flopilta... Olis sillä voinu olla vaikka joku A9.
      Maksoin pikkublindista minireissun setin toivossa tietenkin noin montaa vastaan. Virhe?

Hand #7551460697 begins at 2008/11/20
      Dealing down cards
      Dealt to HERO [Tc Th]
      HERO posts the small blind of $0.05
      Garkavenko posts the big blind of $0.10
      violet19 folds.
      masterchef3 calls $0.10.
      DON_ONE222 raises to $0.20.
      lobonc folds.
      p4ndor calls $0.20.
      fear60 folds.
      AlexNovgorod calls $0.20.
      Gerni73 folds.
      HERO calls $0.15.
      Garkavenko folds.
      masterchef3 calls $0.10.
      Dealing Flop [6c 4d 9h]
      HERO bets $0.78.
      masterchef3 folds.
      DON_ONE222 raises to $1.56.
      p4ndor folds.
      AlexNovgorod folds.
      HERO raises to $1.70, and is all-in.
      DON_ONE222 calls $0.14.
      Dealing Turn [Kc]
      Dealing River [4c]
      HERO shows [Tc Th]
      HERO has Two Pair, Tens and Fours
      DON_ONE222 shows [Qc Qd]
      DON_ONE222 has Two Pair, Queens and Fours
      DON_ONE222 wins $4.28
    • PopaS
      PopaS
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja poppylol
      Minulla oli 3600 jälkeen tässä SSS projektissa BB/100 noin 7,8 mutta nyt 15600 käden jälkeen vain 1,5..

Että varianssi puskee vielä noinkin ison käsijoukon jälkeen. Tilanne voi muuttua 2000 käden ajalla ihan päälaelleen. Että voimia vain edelleen SSS pelaamiseen. Voin luvata että hermot tulee olemaan koetuksella.
      Aika samoin mullakin kyllä usein käy, alku uudella tasolla/sivulla menee todella hyvin, mutta sitten tuloksen saanti laskee tuntuvasti. Riippuen tasosta ja eri vastustajien määrästä kuinka nopeesti toi käy, ehkä mä aikoinani biittasin pienemmät tasot niin nopeasti ettei kukaan oppinut tuntemaan mun peliä :D

Syynä tohon tippumiseen siis se että ette saa enää vakkareilta yhtään potteja, tietysti välillä pääset gämbläämään AK vs QQ tai vastaavia. Jotkut vakkarit jopa haluaa kattoa aina uusia vihuja vastaan pari kättä lähes roskilla, tavotteena voittaa rahat myöhemmin takas. Myöhemmin sitten tuttuja vihuja vastaan peli on +-0 tai -ev koska rake jopa syö ne pienet voitot.

Tuttuja vastaa pitää olla sitten tarkempi pelaako JJ tai AK varsinkin jos vihu rerasee tai korottaa utg. Samoin floppi peliä pitää varioida näitä vastaan. Välillä bluffaa ilman positiota ja välillä jättää positiosta lyömättä, ja käyttää myös check-rasea. Myös ryöstöt merkkaa entistä enemmän.

Kaikesta huolimatta sitä varianssia on ja se ei varmasti vähene mitä isommalle tasolle siirryt ja mitä tutummiks vihut tulee.

Mun voitot tasoilla mistä yli 10k kättä:

NL25 8BB/100 oon kyllä tainnu sotkea nää statsit pelaamalla vähän syvällä stäkillä
      NL50 3BB/100 peruspeliä todella montaa pöytää
      NL100 1BB/100 peruspeliä hivenen huolimattomasti, usein samalla myös isompia pöytiä
      NL200 3BB/100 tarkkaa peliä, pääasiallinen tasoni. varioin SSS peliä vihujen mukaan.
      NL400 4BB/100 vielä vajaa 10k kättä, tarkka pöytävalinta, variassi huimaa mutta voittoja nostaa pienempi rake (5% max.3$)

Noilla mennään, eli väittäisin että yli 5BB voitot on kyllä upswingiä tai "SSS alkuhuumaa" hauska sana :) niin nämä tilastot siis BigBets=2bb

Toivottavasti näistä apua, tsemppiä ja jaksamista swingeihin! :)
    • Tenu80
      Tenu80
      Bronze
      Noni, 5k kättä tuli täyteen ja BB lukema 3.23, eli kai ihan ok?

Pelit on sujunu ihan hyvin ja muutama fisuilu tullu puolihuolimattomuutta tehtyä, mutta jatketaan niin tarkasti kun pystytään.

Vähän OT, mut rajaseudulla asuvien ei kannata käyttää "nettitikkua" tai "mokkulaa" .
      Meille tuli rouming gprs maksua joku reilu 30k :D . Laskutus lupas selvittää asian ennen maanantaita. Mukava vkloppu :D
    • Tenu80
      Tenu80
      Bronze
      päivitetääs vielä noi rollit, jos joku tänne sattuu eksymään.

Party 104
      Stars 38
      Mansion 31

Ajattelin debota lisää rahaa, jos siltä näyttää, mutta en kyllä tonne mansionille laita mitään. Tuntuu että pöydissä on 5-8 kyylää , ainakin niihin aikoihin kun pelaan pääasiassa. Kortti ei siellä tunnu osuvan yhtään. AA ja KK loistaa poissaolollaan ja JJ-QQ ei oo mitään noita kyyliä vastaan.

Kuinkahan paljon MCpointseja pitäs kerätä, että PS sais sen 50 reikkinä takas?
    • Tenu80
      Tenu80
      Bronze
      Pokeri on kivaa.
      Tätä listaa vois jatkaa vaikka kuin pitkään. mikään ei pidä eikä osu. Kerpele!!
      Partylla menny joku -30 tänään ja AKs Menny miinukselle. Kohta AA on miinuksella.

Hand #7558621330 begins at 2008/11/23
      Dealing down cards
      Dealt to HERO [Kd Kc]
      WittyHandle posts the small blind of $0.05
      HERO posts the big blind of $0.10
      geoffact folds.
      LLSSM folds.
      mavosch folds.
      YanJack folds.
      AnnaKro folds.
      WittyHandle raises to $0.50.
      HERO raises to $1.80.
      WittyHandle raises to $3.10.
      HERO calls $0.10, and is all-in.
      Dealing Flop [4h 6h 8s]
      Dealing Turn [9d]
      Dealing River [Js]
      WittyHandle shows [Jh Jd]
      WittyHandle has Three of a Kind, Jacks
      HERO shows [Kd Kc]
      HERO has One Pair, Kings
      WittyHandle wins $3.61

Hand #7558636694 begins at 2008/11/23
      Dealing down cards
      Dealt to HERO [Ad Ac]
      Spotofbother posts the small blind of $0.05
      Dimasya posts the big blind of $0.10
      thechamp557 folds.
      deeezle folds.
      Avalanche102 folds.
      Krieger09 folds.
      nastya_4A folds.
      HERO raises to $0.40.
      pain46 folds.
      Spotofbother calls $0.35.
      Dimasya folds.
      Dealing Flop [Qh 2h 4s]
      Spotofbother checks.
      HERO bets $0.86.
      Spotofbother calls $0.86.
      Dealing Turn [7s]
      Spotofbother checks.
      HERO bets $0.69, and is all-in.
      Spotofbother calls $0.69.
      Dealing River [Kd]
      Spotofbother shows [4d 4c]
      Spotofbother has Three of a Kind, Fours
      HERO shows [Ad Ac]
      HERO has One Pair, Aces
      Spotofbother wins $3.80

Hand #7558652562 begins at 2008/11/23
      Dealing down cards
      Dealt to HERO [As Ks]
      tolstiy444 posts the small blind of $0.05
      coinflipAA posts the big blind of $0.10
      Spotofbother calls $0.10.
      HERO raises to $0.60.
      bigdally folds.
      Fotron folds.
      Benton218 folds.
      YanJack folds.
      hellzmeu1 calls $0.60.
      yaulinxdf folds.
      tolstiy444 folds.
      coinflipAA folds.
      Spotofbother folds.
      Dealing Flop [6h 6c 4h]
      HERO bets $1.30, and is all-in.
      hellzmeu1 calls $1.30.
      Dealing Turn [3d]
      Dealing River [3c]
      HERO shows [As Ks]
      HERO has Two Pair, Sixes and Threes
      hellzmeu1 shows [9s 9d]
      hellzmeu1 has Two Pair, Nines and Sixes
      hellzmeu1 wins $3.85

Hand #7559650119 begins at 2008/11/23
      Dealing down cards
      Dealt to HERO [As Kd]
      eltavlador posts the small blind of $0.05
      Nasty1966 posts the big blind of $0.10
      taynamac folds.
      GeorgianPP folds.
      TheBumbes folds.
      babjacques folds.
      Maro1402 folds.
      HERO raises to $0.40.
      eltavlador calls $0.35.
      Nasty1966 raises to $2, and is all-in.
      HERO calls $1.55, and is all-in.
      eltavlador folds.
      Dealing Flop [9h 6h Jh]
      Dealing Turn [3c]
      Dealing River [Ah]
      Nasty1966 shows [Qh Qs]
      Nasty1966 has Flush, Ace High
      HERO shows [As Kd]
      HERO has One Pair, Aces
      Nasty1966 wins $4.09
    • Tenu80
      Tenu80
      Bronze
      jatkoa edelliseen...

Hand #7561157071 begins at 2008/11/24
      Dealing down cards
      Dealt to HERO [Ac Ad]
      Hattori_999 posts the small blind of $0.05
      ryckee888 posts the big blind of $0.10
      HERO raises to $0.40.
      Mogitmo folds.
      Don_Pepe77 folds.
      zulu63 calls $0.40.
      Moto_XXX_101 folds.
      OhMyGoodnes folds.
      Hattori_999 folds.
      ryckee888 folds.
      Dealing Flop [9d Tc Jc]
      HERO bets $0.91.
      zulu63 calls $0.91.
      Dealing Turn [4c]
      HERO bets $2.64.
      zulu63 raises to $5.28.
      HERO calls $0.13, and is all-in.
      Dealing River [4d]
      HERO shows [Ac Ad]
      HERO has Two Pair, Aces and Fours
      zulu63 shows [5c Qc]
      zulu63 has Flush, Queen High
      zulu63 wins $7.90

Muutama päivä vielä tätä, ni on pokerit pelattu perkele.
    • Tenu80
      Tenu80
      Bronze
      Ja lisää, ehkä 10 min edellisestä.

Hand #7561183773 begins at 2008/11/24
      Dealing down cards
      Dealt to HERO [Qh Qc]
      taisito888 posts the small blind of $0.05
      crazydrums2 posts the big blind of $0.10
      Tass1105 folds.
      Tlexxx folds.
      all4theW folds.
      Swat5324 calls $0.10.
      lucku13 folds.
      ryckee888 folds.
      HERO raises to $0.50.
      taisito888 raises to $1.90, and is all-in.
      crazydrums2 folds.
      Swat5324 folds.
      HERO calls $1.35, and is all-in.
      Dealing Flop [Jc Ts Qd]
      Dealing Turn [6s]
      Dealing River [Kh]
      taisito888 shows [Ad Kd]
      taisito888 has Straight, Ace High
      HERO shows [Qh Qc]
      LOSER has Three of a Kind, Queens
      taisito888 wins $3.71

Mun kaikista pahin bad beatti oli, ku ostettiin muijan ja mukuloitten kans talo pohjosesta.Lunta on tullu ihan sikana jo nyt, eikä mulla oo ees mönkijää tai traktoria :D
    • 1
    • 2