Tonni käteen - Känni toteen

• lar012
      lar012
      Bronze
      Terve,

Monesti olen tätä blogia yrittänyt aloittaa ja monesti olen jo aloittanut kirjoittamaan, mutta aina aloituspostin kirjoittaminen on tyssännyt johonkin. Toivotaan, että tällä kertaa pääsen jopa tuohon "Lähetä viesti"-napin painamisvaiheeseen asti.. :evil:

Eli, olen opiskelija Oulun seudulta ja pokeria olen pelannut enemmän tai vähemmän 2006 vuoden lopusta alkaen. Ensimmäistä kertaa nettipokeriin tutustuin, kun kaveri mainitsi freerolleista. Niitä sitten siinä hetken pelailin ja eihän niistä mitään voittoa tullut, joten innostus hiipui. Aikaa siinä vaiheessa elämää oli muutenkin niin vähän pokerille, että mitään rahoja en saitille laittanut. Enkä itse asiassa ole koskaan laittanutkaan. :D

Freerollien tahkoaminen ja leikkirahalla pelaaminen jatkui 2007 vuoden puolelle, kunnes pokeri jäi kokonaan unholaan. Jossain vuoden 2007 puolivälissä Betway lähetti sähköpostia ilmaisvedosta, jossa on mahdollista laittaa 10 euroa haluamaan kohteeseen. Vedosta tuli voittoa 8 euroa joka tietenkin laitettiin pokeriin. Aivan katki en mennyt, tilille taisi silloin jäädä n. 2 euroa. Kiinnostus sammui jälleen.

Joskus kirjastossa ollessani satuin törmäämään Aki Pyysingin Pokerin Käsikirjaan. Lainasin kirjan ja luin todella sen todellisella mielenkiinnolla. Kirjan luettuani menin siirryin Betwaylle grindaamaan fixed limittiä (Joo, sillä kahdella eurolla/dollarilla). Päivittäin pelasin ja onnistuin saamaan rollin 40 dollarin tienoille. Siinä pelaamisen yhteydessä tuli luettua myös Sklanskyn vastaava FL-teos.

Huhtikuussa 2008 törmäsin PokerStrategyyn ja sehän tarjosi ihan uusia mahdollisuuksia. Mahdollisuuksia riskittömään peliin ja mahtaviin oppaisiin. 50 dollariani sijoitin PokerStarssille, mikä oli todellinen virhe mistä kerron lisää hieman myöhemmin...