Päiväkirjailua pitkässä juoksussa

• LvjHuuh
      LvjHuuh
      Bronze
      Moi vaan kaikille!
      Olen opiskelija Lahdesta päin. Pokeria olen pelannut puolisen vuotta, syksystä 2008 lähtien. Aloitin pelaamisen dollarin kuvat silmissäni tietämättä pelistä juuri mitään, luulin että nettipokerista voi vain "ottaa" rahaa :tongue:
      No, arvaatte loput. Katkesin pari minidepoa Betssonille ja sähläilin niiden jälkeen pari kuukautta freerollien parissa, pokeri vei aivan liikaa aikaani. Olin jo unohtanut sinisilmäisen unelmani, että voisin tulevaisuudessa elää pokerituloilla ja tehdä mm. musiikkia ja muuta mitä rakastan. Pokeri ei siis ole intohimoni, siitä on vain vähitellen muodostunut pakkomielle.
      No, olen lukenut vähän kirjallisuutta(minulla on Pokerin käsikirja ja Gordonin Vihreä kirja) ja katsellut videoita sun muuta, mutta pelit ovat menneet aina lopulta huonosti, ja nyt tiedän syyn: Tilttaan aivan liian helposti ja unohdan samalla kassanhallinnan ja kaiken. En uskalla keskittyä, joten matemaattisista- tai analyyttisista kyvyistä ei ole mitään apua, kerran niitä ei osaa soveltaa käytönnössä.
      Pari viikkoa sitten sain PS:ltä 50$ nodepositbonuksen. Aloin hävitä aika nopeasti, en ollut oikein virittäytynyt peleihin enkä keskittynyt ja tilttailin. Rolli laski ja laski. Kaverini tultua meille viikonlopuksi pistimme rollin poikki gamblaamalla. Se siitä. Pahoitteluni sivustolle.
      Samoihin aikoihin minä sain eräältä toiselta sivustolta, joka tarjoaa "ilmaista pokerirahaa", 50$ Titanille ja siellä pelit lähtivät paremmin käyntiin. Kasvatin rollin nopeasti 70€ eli about 100$ - tosin osittain gamblaamalla mutta pelasin mielestäni ihan hyvin - ja sitten päätin, että tämä tili ei katkea, mutta en ollut vielä varma, mitä kannattaisi pelata. Olin tähän mennessä pelannut nl-texasia ja plo:ta sekä fl-texasia ja nl-turneita. Eilen nappasin 4. sijan 1$ rebuy turnauksessa ja voitin 168$. Rolli on nyt siis n. 190€ eli 270$.