Päiväkirjailua pitkässä juoksussa

• LvjHuuh
      LvjHuuh
      Bronze
      Moi vaan kaikille!
      Olen opiskelija Lahdesta päin. Pokeria olen pelannut puolisen vuotta, syksystä 2008 lähtien. Aloitin pelaamisen dollarin kuvat silmissäni tietämättä pelistä juuri mitään, luulin että nettipokerista voi vain "ottaa" rahaa :tongue:
      No, arvaatte loput. Katkesin pari minidepoa Betssonille ja sähläilin niiden jälkeen pari kuukautta freerollien parissa, pokeri vei aivan liikaa aikaani. Olin jo unohtanut sinisilmäisen unelmani, että voisin tulevaisuudessa elää pokerituloilla ja tehdä mm. musiikkia ja muuta mitä rakastan. Pokeri ei siis ole intohimoni, siitä on vain vähitellen muodostunut pakkomielle.
      No, olen lukenut vähän kirjallisuutta(minulla on Pokerin käsikirja ja Gordonin Vihreä kirja) ja katsellut videoita sun muuta, mutta pelit ovat menneet aina lopulta huonosti, ja nyt tiedän syyn: Tilttaan aivan liian helposti ja unohdan samalla kassanhallinnan ja kaiken. En uskalla keskittyä, joten matemaattisista- tai analyyttisista kyvyistä ei ole mitään apua, kerran niitä ei osaa soveltaa käytönnössä.
      Pari viikkoa sitten sain PS:ltä 50$ nodepositbonuksen. Aloin hävitä aika nopeasti, en ollut oikein virittäytynyt peleihin enkä keskittynyt ja tilttailin. Rolli laski ja laski. Kaverini tultua meille viikonlopuksi pistimme rollin poikki gamblaamalla. Se siitä. Pahoitteluni sivustolle.
      Samoihin aikoihin minä sain eräältä toiselta sivustolta, joka tarjoaa "ilmaista pokerirahaa", 50$ Titanille ja siellä pelit lähtivät paremmin käyntiin. Kasvatin rollin nopeasti 70€ eli about 100$ - tosin osittain gamblaamalla mutta pelasin mielestäni ihan hyvin - ja sitten päätin, että tämä tili ei katkea, mutta en ollut vielä varma, mitä kannattaisi pelata. Olin tähän mennessä pelannut nl-texasia ja plo:ta sekä fl-texasia ja nl-turneita. Eilen nappasin 4. sijan 1$ rebuy turnauksessa ja voitin 168$. Rolli on nyt siis n. 190€ eli 270$.

Olen päättänyt opetella nyt alkuun Fl Texasia perin pohjin, sekä MTT-turnauspelaamista(nl texas). Ja nyt alkuun pääasiassa itsehillintää ja keskittymistä.
      Ehdin PS:n bonuksella hässimään itselleni hopea-statuksen, ennen poikkimenoa, joten opiskelen kaiken hopeaan asti, sitten talletan jollekin sivustollenne saadakseni lisää statusta. PS tarjoaa mahtavien opetusviodeoiden lisäksi artikkeleita, mukana on myös psykologiaa, joka on minulle tarpeellista juuri nyt.

Tänne alan kirjoitella peleistäni ja kopioida käsiä säännöllisesti.

Hyvää Uutta Vuotta! :D
  • 7 replies
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Tervetuloa blogittamaan! Toivottavasti pelit etenevät oikeaan suuntaan, tiltit pysyvät kaukana ja kassanhallinta mielessä. :)
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      PokkAAlta voit kysellä sitten enemmissä määrin tuosta tiltin hallinnasta :P Ja onnea vuoden koitoksiin !
    • LvjHuuh
      LvjHuuh
      Bronze
      Kiitoksia vastauksista!
      Joo, nyt on pari sessiota menny +-0 tuloksella. Olen pari kertaa "sortunut" pelailemaan sittareita(2-30pelajaa) ajan kuluksi. Niissä ei kummempaaa menestystä eikä kuoppaa. Ei kuitenkaan taida sopia mulle. Eli pitää nyt tosiaan keskittyä hiomaan Fl käteispeli kuntoon. Olen tulostanut "seitsemän tilannesidonnaista käsitaulukkoa". Ne ovat erinomaisia, uskon että pelkästään noilla taulukoilla voisi saada niukan elannon Titanin limitti pöydissä, kunhan opettelisi jonkin verran postflop-peliä.

Uskon, että pelissäni on hiottavaa varsinkin näissä kahdessa seikassa:
      1. Pitää oppia postflopissa kippaamaan hyviäkin aloituskäsiä jos uskoo olevansa liian usein perässä, ja varsinkin kun epäilee outtejansa ja potti ei ole suuri.
      2. Pitää uskaltaa löydä valueta joka streetillä vaikka olisi pelottava boardi, jos uskoo johtavansa usein, myös yliagressiivista paistia vastaan.

Niin, ja minulla olisi kysymys: Miten saan käsihistorioitani tänne blogiin????( Titanilta)
    • LvjHuuh
      LvjHuuh
      Bronze
      Terve taas, en ole tällä blogilla paljoa vieraillut vaikka pitikin. On alkanut tuntua ettei tämä blogittaminen oo mun juttu. Tykkään kehittää peliäni lukemalla muiden blogeja, katsomalla videoita ja analysoimalla omaa peliäni muihin verraten ja kokeilemalla lisätä peliini uutta lukemaani/oppimaani. Minulla on oma valmentaja, ystäväni, huippupokerinpelaaja jonka nimeä en voi mainita. Hänen kanssaan käymme peliäni läpi usein.
      Mutta kyllähän tännekin pitäisi jotain viitsiä kirjoittaa! En vaan saa Titanilta käsiä:/
      Huomasin, että statukseni on laskenut pronssiin, en tiennyt että se voi alkaa laskea. Noh, kohta kotiutan titanin tilini (kun on joku 500taalaa kasassa) ja teen talletuksen johonkin teidän kauttanne. Mutta harmi vaan että xxxxx kautta saisi niin hyvän tarjouksen Everestille.. Saatan tallettaa sinne ja tehdä toisen esim. Pacificille täältä että saisi statusta ylös..... dfkdjsfjlsdfkdjslfksdjfldksjflfs
    • LvjHuuh
      LvjHuuh
      Bronze
      Pelaan t'åällä hetkellä nl10 ja fl 25 (0.25/50) ja multitableturnauksia sekä 20-30 pelaajan sittareita
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja LvjHuuh
      Mutta harmi vaan että xxxxx kautta saisi niin hyvän tarjouksen Everestille..
      (Poistin mainitsemasi sivun nimen, koska mainostaminen on tällä foorumille kiellettyä.) Kurkkasin tosin kyseiselle sivulle ja en nyt oikein ymmärrä, että mitä erikosita tuossa tarjouksessa on?

Täältä löydät meidän bonustarjoukset Everestille. Tarjoamamme PSVIP200 on täysin sama tarjous, minkä löysit tuolta sivulta. Mutta sen lisäksi meiltä voi valita myös PSVIPDIAMOND bonuskoodin, jolla saa jopa $500 bonuksen. :)
    • LvjHuuh
      LvjHuuh
      Bronze
      No niinpas onkin!! Olen pahoillani, että mainitsin tuon sivuston nimen , tarkoitus ei ollut mainostaa. Mahtavaa että teiltä saa tuon saman vipsopimuksen!! Tietenkin teen talletuksen mieluiten tätä kautta!
      Kiitos, kun selvitit ja kerroit
      asian, PokkAA!