Mansionin Korjattu Raja

• ForTexi
      ForTexi
      Bronze
      Elikkä terveisiä kaikille. Olen tälläinen perus -pokerinpelaaja Kiuruvedeltä. Pokeria olen pelannut noin vuoden vaihtelevalla menestyksellä.

Tässä blogissa tilitän teille miten pokeri sujuu Mansionilla.
      Pelityyppi on Fixed Limit Hold'em.

Elikkä aloitin tällä uudella 50$ bankrollilla. Aluksi voittoa tuli pikkuhiljaa mutta tänään päätin koittaa isompaa (Ismompaa) limittiä eli siirryin koittamaan 0.25/0.50. Pelasin aikoinani Titanilla juuri tätä limittiä joten se on tutuin minulle ja pelaajien tyyli on mielessä.

Aloitin tänään 67$ joista hävisin muutaman dollarin 0.10/0.20 pelaillessa. 0.25/0.50 pöytiin siirryttäessä tuli melko mukava upswingi ja nostin parin session jälkeen rollini 135$:iin. Äskeisessä sessiossa tosin tein kuoppaa 15$ edestä joten lopetin pelaamisen siihen koska pelkäsin pientä tiltinpoikasta.

Tämänhetkin rollini siis on 120$ ja tarkoituksenani olisi nostaa sitä ja kerätä bonukset pois. Yhden 10$ satsin olen vasta saanut joten bonusta on paljon jäljellä.

Tässä koko pelailuni sekä tämän päivän kuvaaja:

Tämän päivän:

Elikkä aika vuoristorataa on ollut mutta ylöspäin on trendi. Tässä tältä erää kuitenkin.
  • 6 replies
    • ForTexi
      ForTexi
      Bronze
      Tänään pelasin vajaa 400 kättä ja tuloksia tuli aika heikosti. Pienehkössä tiltissä pelailin turhan löysästi ja katsoin rivereitä saadakseni readeja vastustajista muutaman kerran. Välillä olin $10 plussalla ja välillä saman verran miinuksella. Pääsin omilleni kuitenkin lopulta ja päätin lopettaa siihen. Viimeisessä kädessä kuitenkin ATs otti turpaan AQs:lta ja J8s:lta ja jäin $1,54 miinukselle. Mansion pisteitä tosin tuli reilu 200 joka vastaa noin 3:a dollaria?

Tässä vielä kuvaaja tältä päivältä:

Sitten loppuun kysymys: Mitä mieltä olette häviöllisestä maksamisesta jos tarkoituksena on ottaa readeja jotka saattavat tulevaisuudessa johtaa voitollisiin päätöksiin?
    • ripakiiski
      ripakiiski
      Bronze
      Zammy puhuu silloin tällöin "informaatiomaksuista" riverillä ku se maksaa eli kai se voi olla kannattavaa tietyis tilanteissa....tai sit Zammy on vaa tilteis ku siit on vedetty ohi ;) .

Vaikken fixua oikeen pelaakaan niin kuvittelisin, että kannattaa olla itsellä myös joku reaalipeli, jos noita makselee...
    • ForTexi
      ForTexi
      Bronze
      Pelasin uuden sessionin jossa voitin noin $9. Eli tämän päivän saldo on +$7,39.
      Tämän lisäksi pelasin Pokerstarsilla $7 omahaan jotka sain nostettua $30. Nämä $30 voi pelata jo normaalisti voitollista taktiikkaa käyttäen.
    • ForTexi
      ForTexi
      Bronze
      Noniin. Eli eilen pokerstarssilla vein tuon $30 1/2 Fixed Limit pöytään jossa mukavan upswingin siivittämänä sain sen nostettua $250, jonka kotiutin.

Mansionilla pelasin toiveissani samanlaista peliä, otin $30 pöytään. Ensin nousin $40 voitolle mutta kohta olinkin $20 häviöllä. Ymmärsin että ainiin se brm kannattaisi muistaa. Nyt siirryn takaisin oikealle tasolle ja pysyn siellä niin kauan kunhan on tarpeeksi nousta tuonne 1/2 tasolle joskus :)

Pieniä voittoputkia voi tulla joskus mutta melko turhaa ruveta leikkimään liikaa tulen kanssa.
    • ForTexi
      ForTexi
      Bronze
      Nyt tuli sellainen kuoppa ettei mitään rajaa. Alotin pelaamisen niin olin jossain vaiheessa n. $30 plussalla. Pelaamista jatkamalla tuli niin pahasti pataan että ei helvetti. Tässä muutama käsi.

0,5/1 Fixed-Limit Hold'em (5 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.67 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with A:heart: , A:spade:
      3 folds, Hero raises, BB 3-bets, Hero caps, BB calls.

Flop: (8,00 SB) J:diamond: , 9:heart: , 2:club: (2 players)
      Hero bets, BB calls.

Turn: (5,00 BB) J:club: (2 players)
      Hero bets, BB raises, Hero 3-bets, BB caps, Hero calls.

River: (13,00 BB) Q:club: (2 players)
      Hero checks, BB bets, Hero calls.

Final Pot: 15,00 BB

Results follow (highlight to see):
      Hero shows kaksi paria, ässät ja jätkät (Ah As)
      BB shows kolme samaa, jätkät (Kh Jh)

BB wins with kolme samaa, jätkät (Kh Jh)

0,5/1 Fixed-Limit Hold'em (6 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.67 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with K:heart: , K:club:
      3 folds, BU raises, SB calls, Hero 3-bets, BU calls, SB calls.

Flop: (9,00 SB) 6:spade: , 3:diamond: , Q:spade: (3 players)
      SB checks, Hero bets, BU calls, SB calls.

Turn: (6,00 BB) A:diamond: (3 players)
      SB checks, Hero bets, BU raises, SB folds, Hero calls.

River: (10,00 BB) T:heart: (2 players)
      Hero checks, BU bets, Hero folds.

Final Pot: 11,00 BB

0,5/1 Fixed-Limit Hold'em (5 handed)

Preflop: Hero is BU with K:club: , 9:heart:
      2 folds, Hero raises, SB calls, BB folds.

Flop: (5,00 SB) 9:diamond: , Q:spade: , K:spade: (2 players)
      SB checks, Hero bets, SB calls.

Turn: (3,50 BB) J:club: (2 players)
      SB bets, Hero raises, SB 3-bets, Hero calls.

River: (9,50 BB) 7:heart: (2 players)
      SB bets, Hero calls.

Final Pot: 11,50 BB

Results follow (highlight to see):
      Hero shows kaksi paria, kuninkaat ja ysit (Kc 9h)
      SB shows suora, ässä asti (Ac Ts)

SB wins with suora, ässä asti (Ac Ts)
    • ForTexi
      ForTexi
      Bronze
      Nyt tiltin hävittyä alkoi tilanne tulla selville. Katsoin tilastoja ja olin kuitenkin BB:eissä voitolla vaikka dollareissa olin häviöllä periaatteessa, vaikka bonukset ovatkin nostaneet määrän suunnilleen omilleni.

Nyt ymmärrän BRM:ää paremmin. Rahaa on vielä saman verran kuin alussa niin alan nyt paljon tiukemman pelaamisen BR:n suhteen. Bonuksestakin on 2000 pistettä kerätty.