TAF rahoilla uuteen nousuun

• T0ncha
      T0ncha
      Bronze
      Sain aloitus bankrollin pacificille. Kiitos siitä pokerstrategylle. Taisin vaan mennä aika nopeesti katki :tongue: nooo ei se mitään. Oon nyt hommannu muutaman TAF:in tänne ja sieltä pitäis olla piakkoin saatavissa lisää rahaa pelitilille. Niitä sit kasvattelemaan.

On vaan itellä vähän vikaa tossa bankroll managementissa, kun tulee aina yritettyä räjähdysmäistä kasvatusta ja välillä pelattuu vähän turhan suuris pöydis :D ja sit vielä välillä omppuu!! On swingi aikamoista! Tuntuu vaan niin turhalta pelata pienillä tasoilla kun niissä on niin pienet voitot ja niin paljon fisuja et aina joku vetää ohi!

Oon kyllä päässy aika koviin turnauksiinkin satelliittien kautta, mutta suurta menestystä ei oo vielä tullu...

Paras kertavoitto mitä oon freerollien kautta saanut on 2k$, että ei paha :D ja aivan ilmaseksi! voitin lipun freerollista 10k (50€buyin (rebuy+addon) turneehin ja tulin toiseksi siinä ja voitin 2kiloo :D ilman yhtään rebaa saati sit addoo. Oli kyllä lähellä voitto siinä. Viimenen käsi oli joku tyypillinen coinflip... et kyllä meikä pelata osaa ei se siit oo kiinni haluis vaan kunnon tasoille pelaan ;) otti vähä pannuun ku olin ennen ensimmäistä breikkii top 30 joukos ja sit melkein kaikki teki addonin niin tipuin melkee viimeseksi! Siinä vaihees ajattelin et näytetään niille närhen munat :evil: siis tos turnees oli alun perin about 120 pelaajaa. ja addonilla sai 5000 merkkii ku alotus stakki oli 1500.

Ja oon mä satelliiteistä voittanu mm. 1k arvosen lipun 750k turneehin. Oli about 380 pelaajaa siinä satelliitis. 1. sai 1k arvosen lipun ja 2. 10$ et oli aika suuri ero tos palkinnos :D varmaa vähä otti sitä jannuu päähän ku hävis mulle vaikka oli finaali pöydän alus aika pirun massiivisessa johdossa ja meikä tyylin mukaan viimesenä!Mut niin vaan mentiin ohi!

ja sit jotain muutamien satojen dollarien arvosta lippuja 300k, 200k ja 1M turnauksiin. et sillee... No kovasti yritetään eteenpäin ja kyl se suuri voitto vielä joskus tulee kun tarpeeksi jaksaa yrittää. Itellä on tavotteena vielä joskus voittaa joku kunnon turnee, kun jostain syystä toi turnauspelaaminen on aina ollu lähellä sydäntä! Siitä asti ku joskus muutama vuosi sitte tuli ensimmäisen kerran katottuu WPT:tä töllöstä :tongue:

Pokeria oon tosissani harrastanu vasta about puoli vuotta että siihen nähden oon kyllä melko tyytyväinen saavuttamiini turnaus sijoituksiin. Ja oon kyllä monesti saanu kasvatettuu cashrolliikin aika hyvään tahtiin... kerrankin kasvatin 70 $ about 1,3 kiloon viikossa mut sitten menin armottomassa downswingissä ja TILTISSÄ tuhoomaan koko rollin päivässä :D et sillee!!! Ton tiltti herkkyyden kun sais pois niin olis jo aika pitkällä näis hommis! Et jos täs nyt nopeest laskee niin ilman tilttejä ja kotiutuksia olis meikäläisen bankrolli varmaan jotain 4-5kilon luokkaa. ja tietty siihen vielä päälle ne mitä olis tolla bankrollilla voinu voittaa :sun:

No seuraava tavoite on kasvattaa noi TAF rahat alkubankrolliksi kun saan ne ja sillä sit lähtee tosissaan kasvattaan rollii. Jos tällä kertaa yrittäis ottaa vähän iisimmin... Laitan tänne sit tietoo edistymisestä. Ja tietty jos jollain on hyviä neuvoja bankroll hallintaan ja Tiltti herkkyyteen niin otan mielelläni neuvoja vastaan :)
  • 4 replies
    • T0ncha
      T0ncha
      Bronze
      Nonnii...

Tuli tossa just pelattuu eräällä pokerihuoneella 1000€ Free Rolli: siitä 3. sija ja 120 eukkoo bankrollii. Aivan tyytyväinen voi olla sijoitukseen, ehkä hieman liian tiukkaa tuli pelattua. 155 pelaajaa oli kaiken kaikkiaan ja vain Suomalaisille tarkoitettu turnee. Melko tasokasta peliä oli frolliksi. No tuota jos nyt koittas lähtee kasvattamaan ja katsois mihin pääsee...
    • Jadhu
      Jadhu
      Bronze
      Eikö taf rahoja ole vielä kuulunut ?
    • T0ncha
      T0ncha
      Bronze
      Nonnii

Tuli sit tuhottuu toi 120€ minkä voitin siitä frollista mutta ei siitä enempää. idioottimaista peliä vedin taas liian isoissa pöydissä kun ajattelin vähän pelata LOTTOA :D Tarkoitushan tässä oli alkaa kasvattaan rollia noilla taffeleilla. TAF rahat tuli toissa päivänä tilille. Oli todella nopeeta toimintaa, kiitos siitä PS:lle! TAF rahaa sain PartyPokerin tilille 55$ ja nyt oon kasvattanut sen parissa päivässä 105$, että aivan kiitettävästi on rolli kasvanut. Pääosin oon nyt pelaillu sittareita buyin 3-6$. Just tässä aamukahvien lomassa vedin neljä 3$ fulltable sittarii ja niistä kahdesta 1. sija ja yhdestä 4. sija . Aivan tyytyväinen voi olla tollasiin sessioihin.

Tuntuu noissa pienissä käteispöydissä että on aivan liikaa fisuja ja sitten kun joku vetää ohi niin meikän päässä napsuu :P Siksi ajattelinkin tuossa että koitan nyt panostaa noihin sng, kun turnauspelaaminen multa on aina luonnistunut paremmin. Sitä vaan ajattelee liikaa käteispöydissä sitä rahan määrää, kun sittareissa on hyvä puoli että on vaan se chippi kasa siinä naaman edessä. On huomattavasti rennompaa peliä! Ja ei sitten muutenkaan tule niin helposti survottua kaikkia rahoja peliin kun ehtii palautua jos tulee armottomia takaiskuja. Ja kun pitää vain mielessä että ei mene liian suuren buyin sittareihin. Joo tiedetään, että kyllähän toi 3-6 taalan buyin on liian iso tällä kassalla :D Mutta liikaa fisuja pienemmillä tasoilla, kun tossa 3 taalankin sittareissa tuntuu niitä olevan riittämiin. Että sitten jos mennään katki näillä tasoilla niin Banzai vaan. jos nyt koittais pysyä noissa ja siirtyis sitten seuraavalle tasolle kun rolli vielä kasvaa. Jos nyt pysyisi tuossa 3$ ja sitten siirtyis 6$ kun rolli menee yli 350$. mitä mieltä ootte tuollasesta?

Taka iskuista vois mainita eiliseltä; Mulla oli kahdessa sittarissa AA ensimmäisessä jaossa ja molemmissa korotin aivan reippaasti, kun arvasin että fisut lähtee mukaan pikku reissuilla. Oliskohan korotus ollu johonkin 400 kun blindit oli 10/20 ja alotus stakki 2000. No tietty molemmissa löyty yksi maksaja. Ja molemmissa flopista mahdottomat ohivedot. Toisessa vihu floppas suoran ja toisessa kahdet parit, että sillee. Tietenkin itellä oli se vika kun tossa kun se floppas kahdet parit niin reissasin 3/4 pottii ja se vaan maksoi niin arvasin et nyt sillä on ne kahdet parit tai setti. Ja sama juttu oli tossa kun vihu koppas suoran. Mutta silti työnsin chipit keskelle turnilla, vaikka eipä siinä paljon muuta vaihtoehtoa ollut kun oli jo niin paljon sijottanu pottiin. Tietty tollasessa 400 preflop korotuksessa on se ongelma että ne arvaa et nyt sillä on monsterit siellä. Ja sit ne maksaa toivoen ohivetoa. Olisko kellään kokeneella sittarin pelaajalla mitään kantaa kuinka AA kannattaa pelata näissä tilanteissa?

On toisaalta aika hankala käsi pelata sittareissa toi AA jos se tulee heti ensimmäisessä jaossa, kun aina löytyy niitä Bingon pelaajia. Mutta onhan se hyvä kun roskalta saa maksuja niin kyllä se kuitenkin pitkällä tähtäimellä on voittavaa peliä. Tietenkin yksi vaihtoehtohan on vetää all in preflop, mutta mä en oikein nykyään enään suosi sellaista tyyliä. Vai pitäisköhän tästä edes päin kipata jos tulee naulat ensimmäisessä jaossa :tongue: No täytyy nyt vähän kokeilla mikä on paras veto nauloilla tuossa tilanteessa.

Jeps, tuolla partyllä tuntuu nyt olevan aivan hyviä boonuksiakin menossa. Sain jo eilen 5 taalaa lisää kassaa kun siellä voi kerätä pokerikäsiä pisteillä. Jokaista kerättyä 15 pojoa kohden saa avata yhden kortin ja sitten käden mukaan saa massia tilille. Sain heti parin ja siitä napsahti femma rolliin. Suurin voitto on Royalilla 1Miljoona. Nyt näyttää tuossa kahden avatun kortin jälkeen pukkaavan värisuoraa: 6ja5ruutua :sun: Silläkin saisi 5 kiloa...

Siellä oli myös joku bonari että kun kerää 1000 pointsii niin saa 100$ ja nyt olis jo 100p. kasassa. Että hyvältä näyttää vauhti, kun 30 päivää on aikaa tuohon. Nyt täytyisi vaan muistaa toi itsehillintä,että ei mennä katki :D

No katellaan taas seuraavalla kerralla mikä on tilanne...
    • player9000
      player9000
      Bronze
      Katoin sss valmennusta titanilla ja tulin siihen tulokseen, että AA kannattaa kipata pf ainakin jos ne ei ole suittarit. :P