Huisi Hai... vielä matkaa

• 10 replies
    • Tiltti
      Tiltti
      Bronze
      Joo
    • NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      No kävin tarkistamassa ja niinhän se menee että tähän kun kirjoitan niin omaa blogia syntyy.

Mistä aloitetaan? En millään jaksaisi lähteä siitä että joutuisin kertomaan kuinka vihut pelaa huonosti ja hero pelaa +AA pokeria mutta silti... silti... pieni humala yllätti minut samoin kuin ne ystävien tekemät "mä lähden kotiin" maksut raha pöydässä. Mutta silti en vingu siitä että kaikki ne tärkeät päättäjät ovat mielestäni oikeassa. Arpajaiset ja arpajais laki. No niin.

Olen 33v naitu yhden poitsun isukki. Elämä on ollut mielenkiintoista ja rajua. Poika on 4v. Viimeiset 3v olen raihoittunut ja yrittänyt tottua uuteen elämään. Rakastan vaimoani. Poikani on minulle kaikki kaikessa. Ja hei... Poikani nimi on Nemo :)

Pokeria olen pelannut vuosia. Aina olen rollini pistänyt pahki. Ja tallettanut lisää. No syy voi hyvinkin olla se että en koskaan ole harrastanut minkäänlaista kassanhalinta hörpötintä. Satanen sisään ja kuusi ulos. Sillä on menty. Tai satanen sisään ja kuusi lisää. Vai miten se oli...

Silloin kun on ollut normi elämässä tiukkaa niin ollaan kotiuteltu rolleja tai käyty live pöydissä hakemassa helpotusta arjen kurjuuteen. Jos saisin valita niin kukaan meistä ajattelevista ihmisistä ei normi duunia tekisi. Onneksi en saa valita.

Noh.. Aloitin sitten blogin. Aivan kuin elämässä ei jo nyt olisi velvoitteita. Pyh. Velvoitteet takapuoleen. Nemo määrää tämän möhö mahan suunnan. Onneksi hän on nukkumassa aina ennen yhdeksää.

Yritän tähän blogiin kirjoitella kaikkea mitä elämä tuo. Käsihistoriat edelleen postailen tuonne käsihistoria puolelle. Se mitä haluaisin täällä seurata olisi minun betfair projektini. Tallensin sinne 30 dollaria WSOPSF:n vuoksi ja nyt olen saanut omahassa 30 dollaria kasvamaan 180 dollaria.

No niin. Taidan rykäistä vielä leijona paukun naamaan.
      Toivon että blogini ei mene monologiksi. Kysykää ihan mitä vaan. Lupaan vastata.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Tervetuloa blogittamaan ja tsemppiä omppuprojektiin! :)

Vedätkö tällä hetkellä ainoastaan Omahaa Betfairilla vai pelaatko myös muita variaatioita muilla sivuilla?
    • NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja PokkAA
      Tervetuloa blogittamaan ja tsemppiä omppuprojektiin! :)

Vedätkö tällä hetkellä ainoastaan Omahaa Betfairilla vai pelaatko myös muita variaatioita muilla sivuilla?
      Betfairilla pelaan melkein pelkästään omahaa. Peli tarjontahan siellä on todella heikkoa omahan puolella joten välillä pelaan pientä no limittiä. Full Tiltillä pelaan PLO, HA, HORSE ja Stud hilloa. Ongamen puolella tulee pelattua Omahaa ja isompia turnauksia.

Pacificilla tuo 50d alkupääoma ei ole päässyt kamalasti kasvamaan. Siellä pelaillut omahaa ja fixua.

Nyt kuunneellaan vähän aikaa jimin valmennusta ja sen jälkeen saunaan. Pelit jatkukoon huomenna.
    • neurotikki
      neurotikki
      Global
      Milläs nickillä meet tiltillä, ite siellä samoja pelailen 0,50/1d ja 1/2d tasoilla, jos joskus törmäillään :)
    • NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      Päivitellään tännekin nyt jotakin.

Oikeassa elämässä on ollut rauhallista. Ainakin duunien osalta. Tässä kuussa ei ole tarvinut haalareita niskaan vetää. Huolestuttavaa. Pari isompaa projektia on tullut laskettua ja näistä tarjoukset laitettu. Toivottavasti napsuu.
      Toisaalta taas hyvä että normi duunit on ollut vähemmällä. Saanut aikaa keskittyä pokeriin.

Betfairin 30d on nyt tällä hetkellä 220d. PLO käsiä on takana 3600 ja profit 133d. 18.5 BB/100 hanskaa. Tuntuu peli olevan hallussa tuolla PLO10 tasolla. En sitten tiedä mutta tuntuu että pelin paranemisella ja tänne strategylle liittymisellä olisi jotakin tekemistä keskenään. Taidan vain kuvietella. :P
      Eihän tuolla tasolla kyllä mitään muuveja tarvitse/kannata tehdä. Hyvin pärjää ku vaan malttaa ne hyvät kortit pelata positiosta. Luulen että tuo PLO20 taso menee samalla tyylillä.

Tänään ajattelin shotin tehdä tuonne PLO20. Mennään shorttina pöytään ja haistellaan vähän tilannetta.

Noista mun trackerin statseista vielä. 6max vpip 29% PF raise 7%. Mä aloitan sessiot aina aina hyvin tuon PF raisen osalta. Eli tuun peliin aina reissun kanssa. Välillä kyllä UTG limp ja blindeistä aina limp/check. Mutta myöhemmin tuo agressiivisuus muuttuu passiivisuuten. Monesti vaan kyllästyn siihen että reissulla ei saa mitään kunnioitusta ja esim. eristäminen ei toimi ollenkaan. Aina on sama määrä (eli 4-5) vihuja flopilla olin sitten lyönyt tai limpannut. Välillä todella turhauttavaa.
      Hyvää siinä on se että hyvillä käsillä saa potin heti tarpeeksi suureksi mutta jotkut kädet ei vaan toimi multiway poteissa.
      Joku voisi heittää pientä vinkkiä tuosta PF raise hässäkästä. Tästä kun tasoja nostaa niin tuo statsi on pakko saada korkeammaksi.
    • NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja neurotikki
      Milläs nickillä meet tiltillä, ite siellä samoja pelailen 0,50/1d ja 1/2d tasoilla, jos joskus törmäillään :)
      Nyt taidat jo nikkini tietää. Toissa iltana samassa pöydässä oltiin. HORSEa väännettiin.
    • NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      No ei mennyt PLO20 shotti ihan putkeen.

Kreikkalainen kalastaja tuli ja nappas kalan.

Pokerihanska.com #177868205
      ***** Betfair Poker Hand History for Game 496738339 *****
      PL $0.10/$0.20 Omaha - Tuesday, March 17, 12:55:06 GMT 2009
      Table Cumulonimbus 9-max (Real Money)
      Seat 6 is the button
      Total number of active players : 6
      Seat 1: Rubster ( $18.14 )
      Seat 3: NemotheFish ( $14.21 )
      Seat 5: cines777 ( $24.72 )
      Seat 6: KKKO ( $20.53 )
      Seat 7: 11Finger ( $14 )
      Seat 8: billybeat ( $15.48 )
      11Finger posts small blind [$0.10]
      billybeat posts big blind [$0.20]
      [PF]
      Dealt to NemotheFish [ , , , ]
      Rubster folds
      NemotheFish raises to [$0.70]
      cines777 calls [$0.70]
      KKKO raises to [$3]
      11Finger folds
      billybeat folds
      NemotheFish raises to [$10]
      cines777 folds
      KKKO raises to [$17]
      NemotheFish calls [$4.21]
      NemotheFish goes all-in
      Returning uncalled bet [$2.79] to KKKO
      ** [SHOWDOWN] **
      NemotheFish shows [ , , , ]
      KKKO shows [ , , , ]
      ** Dealing [FLOP]** [ , , ]
      ** Dealing [TURN]** [ ]
      ** Dealing [RIVER]** [ ]
      ** Hand Conclusion **
      KKKO wins $27.95 from main pot with full house, Nines full of Fives
      ************ Game 496738339 ends ************

Ja eiku takas PLO10
    • NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      Torstai livet takana.

Turnee päin honkia niinku normaalisti.
      Käteis pöydästä +6 max binii ja semi hyvä humala. Ihan tervetullut raha sekä krapula.

Pientä keskutelua yritin vielä ircissä vääntää neurotikin ja sawkkon kanssa. Turhaa. Luulen että kaverit on naimisissa tai jotain. Siis keskenään. :tongue: Ei ne hyväksy mukaan ulkopuolisia. heh.

Mutta nyt sohvalle ku Nemo oli vallannut mun puolen sängystä. HSP season one pyörimään jne...
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      HAHAHAHA :D Etkö lukenu, mulla oli tärkeempää tekemistä?

[03:47] <Sawkko> pelaan huppii jotai 28v tyttöö vastaa espanjasta :D