Pokeria ja muuta elämää.

• DanDule
      DanDule
      Platinum
      Terve kaikki lukijat! Päätin nyt sitten minäkin tehdä blogin ja jopa päivittää sitä silloin tällöin. Kerronpa ensin minusta; olen 86- vuonna syntynyt kaveri pohjanmaalta, mutta muutin syksyllä tänne Helsinkiin ja ollaan asuttu muijan kans yhdessä siitä lähtien. Aloitin syksyllä tietotekniikan opiskelut, mutta ne jäi tossa vähän ennen joulua; kävelin tunnilta ulos enkä oo sen jälkeen palannut. Olin tammikuun työttömänä, mutta helmikuuksi sain töitä kaupan kassalta Espoosta, joten päivät venyivät 10-12h pituisiksi, koska matkat oli niin pitkiä. Nyt maaliskuussa oon siirtynyt hyllyttäjäks mikä tarkoittaa sitä että mulla on 3-6 tunnin työpäivät aamukuudesta eteenpäin, ja sen jälkeen pokeria pelaamaan kotia.

Pokerista sen verran että olen pelannut sitä muutaman vuoden, mutta samalla pelikassalla ollaan pelattu suurinpiirtein koko ajan. Kerran voitin PAFilla 3000 rebuy-turneen josta voitin päävoiton $1600 jonka sitten heti poistin pelitilitä. En vielä tänäkään päivänä ole antanut sitä tekoa itselleni anteeksi, koska en ole päässyt takaisin siihen summaan, en sitten millään.

Löysin itseni tälle sivustolle, hauska kyllä, googlen kautta joskus syksyllä 2008. Sain aloitusrahani mansionille, mutta en tainnut jaksaa pelata sillä pienellä aloitusrahallani, joten talletin $200 dollaria lisää. Samalla $200-300 pelikassalla ollaan menty sitten koko syksyn ajan kunnes nyt vihdoin ja viimein oon saanu nostettua pelikassani yli $500! Sekään ei ollut mikään pitkäkestoinen ilo, sillä heti seuraavana päivänä pelasin pois $80 dollaria. Pelaan tällä hetkellä RedKings:llä, joka on OnGamen verkossa, mutta joka ei ole pokerstrategyn yhteistyökumppani, ainakaan vielä.

Sen takia kirjoitan nyt tätä blogia että voisin saada teiltä, rakkaat lukijat palautetta ja tsemppiä noiden epäonnekkaiden päivien varalle, sekä pitää minut kiinni maassa jos alan leijumaan liian korkealla.

Kirjoitetaanpas nämä standardi tavoitteet tähän että saadaan tämä romaani lopetettua.

Tavoitteet:
      - Saada kerättyä pois bonukseni RedKingsiltä ja siirtyä pelaamaan bwin:lle tai Partypokerille.
      - Kehittyä pelaajana pokerstrategyn avulla.
      - Nostaa pelikassani tuhanteen dollariin. (Aloituskassa $420)
      - Pelata joka päivä kaksi tuntia ja opiskella tunnin.
      - Nousta takaisin hopeatasolle, sekä saada elephant käyttööni.

Eli tässä nämä olivat tältä erää, päivitän tavoitteeni sitten kun niitä tulee lisää. Pyydän jo etukäteen anteeksi jos kirjoitin jotain väärin :P

Ennen kuin joku kysyy, niin pelaan nykyään käteispelejä, BSS NL20, SSS NL50, SnG $5,5.
  • 26 replies
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Tervetuloa blogittamaan! Säännöllinen blogittaminen varmasti auttaa pitämään kiinni päätöksistä, sillä tätä kautta ne ovat julkisia. Suosittelen ehdottomasti myös ilmaisen käsianalyysipalvelumme käyttöä. Lähettämällä pelaamiasi käsi foorumille valmentajiemma ja muiden jäsenten kommentoitavaksi saat vinkkejä osa-alueisiin, joissa sinulla saattaa olla aukkoja. :)
    • DanDule
      DanDule
      Platinum
      Alkuperäinen kirjoittaja PokkAA
      Tervetuloa blogittamaan! Säännöllinen blogittaminen varmasti auttaa pitämään kiinni päätöksistä, sillä tätä kautta ne ovat julkisia. Suosittelen ehdottomasti myös ilmaisen käsianalyysipalvelumme käyttöä. Lähettämällä pelaamiasi käsi foorumille valmentajiemma ja muiden jäsenten kommentoitavaksi saat vinkkejä osa-alueisiin, joissa sinulla saattaa olla aukkoja. :)
      Kiitos! :) Kyllä minä jo ensimmäisen käteni sinne pastesin, mutta lisää on tulossa.

Pelasin äsken pienen session turbo sit&go-pelejä, mutta tietenkin ne meni päin persettä, tuloksena -$51 ja pelikassaa jäljellä $370.. Taidankin vaihtaa peliksi SSS NL 50:n, siinä ei tuo variaatio ole niin kova, mutta kyylääminen on kyllä turhauttavaa. Voisin kokeilla myös vähän shorthanded NL10, siinä saa pelata hieman enemmän käsiä.

Nyt on kyllä aika turhauttava olo.. Kaks päivää sitten oli $540 ja nyt $370.. Varmaan auttais jos ei miettis tota rahana, vaan pelais vaan? Onko kellään mitään ehdotusta?
    • player9000
      player9000
      Bronze
      Kun pelaa niin ei kannata ajatella rahaa, sujuu pelit paljon paremmin.
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Tervetuloa minunkin puolesta. Ja menestystä

Muttama pika vinkki NL Shortti peleihin kun niitä on vähän tullut jo pelattua...

Pelaa micro tasoilla abc pokeria...

Älä bluffaa ! Semi bluffi on suotavaa.

Pelaa tiukkaa kaksi ekaa positiota, CO ja Button löysemmin. Tämä Konsepti on vain yleistys, jotta et pelaa liian tiukkaa Shortissa..

Shortti käsitaulukko (hopea tason artikkeli)

Ota aina huomioon pöydän vihut. Jos vasemmalla istuu manicci ja maksuautomaatti on turha lähteä ryöstelee rojulla... Jos taas kaverit on tiukkoja voit ryöstellä löysemmin..

Opi huonojen vihujen eristäminen.. Älä limppaa !! korotuksella "aina" sisään... Vältä perässä makselua marginaalisilla käsillä!!

Älä harrasta barrelointia. jos on pakko bluffia tee se vain vihuja vastaan, jotka osaa kipata.

Muista Implarien merkitys NL holdemissa !! No limit on epäsuorien kertoimien peli..

Pelaa agressiivisesti. Mutta opi kippaamaan..

Setti mainaus !!

Älä limppaa pareja. tai Ax suitteja.

Vältä OOP pelaamista eli ilman positiota.. Pyri pelaamaan positiosta !

NL50---> tai oikeastaan NL 100--->

Kevyet 3 ja 4 betit, vasta ryöstöt , Flouttaaminen ja Squeeze !!

Ilman näitä sinut syödään elävältä ylemmillä tasoilla..

Alemmilla tasoilla pidä vain peli ihan abc lyö kun sulla on käsi ja kippaa kun ei osu.. ja rahan tuloa ei voi estää =)

Jos joku konsepti oli uutta niin kehoitan ottamaan niistä selvää !

Ei muuta kun zemppiä !
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Joo ja jos näät niitin pöydässä juokse kirkuen karkuun xD
    • DanDule
      DanDule
      Platinum
      Kiitos EoNite kommentistasi, shorttipöydässä ei siis kannata limppailla alkupositiosta pienillä taskupareilla? Sitä on tullu tehtyä ainaki full ringeissä, mutta jos ei niin ei. Millä käsillä kannattaa muuten maksaa reissuja agressiivisiltä kavereilta? Oon maksellu ainaki taskupareilla jos on ollu se 20 kertaa reissun määrä stäkissä jäljellä. Entä suittarikonnektoreilla? Kuvakortit? Se on tällanen epäselvä juttu vielä.

Pelaan tällä hetkellä muuten multi-table sittareita, voitin jo tossa yhen kolmen pöydän sittarin, josta tuli muhkeat 55 dollaria. Toisessa tipuin bubblessa, mikä tietysti jäi harmittamaan, mutta vielä on kolme jäljellä, en taida enään tänä iltana uusia pelatakkaan. Päivitän sitte ku nää on valmiita, että miten kävi. :)

*PÄIVITYS*

Eli pelasin 5 noita 3-pöydän turneeta ja tuloksena oli yksi voitto ja yksi kolmossija, yhdessä ylsin bubbleen, mutta siihen loppu mun meno. Profittia tuli ainaki. Pelasin myös yhden rebuyturneen, ja käytin siihen 4 buyinia, eli
      kassa on nyt $398. Olisinpa jättäny ne rebuyt tekemättä ni tilastot näyttäis vähän paremmalta.
    • DanDule
      DanDule
      Platinum
      Ja vähän pelaillu taas, tässä pari kättä jotka hävisin, mutta uskon että ei tälle mitään voinut tehä, vai olisitteko kipannu aiemmin?

Texas Hold'em $0.10-0.20 NL (real money)
      Table Neapel
      Hand #P4-91579496-228
      Started At 17 Mar 2009 11:07:48 AM ET
      Ended At 17 Mar 2009 11:09:23 AM ET

Button is Seat 2
      Seat 1: gentleman38 ($18.44 in chips)
      Seat 2: TheSheepBoy ($29.01 in chips)
      Seat 3: SlYnor ($13.64 in chips)
      Seat 4: Gimmeurchip [ Jc, Jh ] ($21.58 in chips)
      Seat 5: Vuck0 ($9.80 in chips)
      Seat 7: Nedartus ($20.51 in chips)
      Seat 8: vitalik19 ($8.20 in chips)
      Seat 9: aamoney_x ($6.00 in chips)
      Seat 10: CelineNaomi ($23.77 in chips)

ANTES/BLINDS
      Gimmeurchip posts small blind ($0.10), Vuck0 posts big blind ($0.20).

PRE-FLOP
      Nedartus folds, vitalik19 folds, aamoney_x folds, CelineNaomi calls $0.20, gentleman38 folds, TheSheepBoy folds, SlYnor calls $0.20, Gimmeurchip raises $1.10, Vuck0 folds, CelineNaomi folds, SlYnor calls $1.00.

FLOP [ board cards 4c,6h,Ks ]
      Gimmeurchip bets $1.40, SlYnor calls $1.40.

TURN [ board cards 4c,6h,Ks,Ts ]
      Gimmeurchip checks, SlYnor bets $4.50, Gimmeurchip calls $4.50.

RIVER [ board cards 4c,6h,Ks,Ts,Jd ]
      Gimmeurchip bets $14.48 and is all-in, SlYnor calls $6.54 and is all-in.

SHOWDOWN
      Gimmeurchip shows [ Jc, Jh ]
      SlYnor shows [ Ah, Qs ]
      SlYnor wins $26.30.
      Gimmeurchip wins $7.94.

Minun nikkini siis Gimmeurchip ettei synny epäselvyyksiä.

Edellinen käsi oli NL20 fullring, jota en nyt taida enää pelata, vaan taidan pitäytyä SSS-Strategiassa. :)

Seuraavaksi pistetään vaikka käsi josta on tullut voittoja;

Texas Hold'em $0.10-0.20 NL (real money)
      Table Keetmanshoop
      Hand #P4-91523475-135
      Started At 16 Mar 2009 06:13:59 PM ET
      Ended At 16 Mar 2009 06:15:45 PM ET

Button is Seat 4
      Seat 1: strukl22 ($20.20 in chips)
      Seat 2: tugastyle77 ($15.49 in chips)
      Seat 3: Zitadelle02 ($21.16 in chips)
      Seat 4: ssskorpio7 ($30.88 in chips)
      Seat 5: Aitor. ($19.50 in chips)
      Seat 6: shtirlitsx ($3.00 in chips)
      Seat 7: Gimmeurchip [ Ks, Kd ] ($23.97 in chips)
      Seat 8: greginhio ($10.75 in chips)
      Seat 9: doctoriak. ($20.00 in chips)
      Seat 10: rrico1 ($32.89 in chips)

ANTES/BLINDS
      shtirlitsx posts small blind ($0.10), Gimmeurchip posts big blind ($0.20).

PRE-FLOP
      greginhio folds, doctoriak. folds, rrico1 folds, strukl22 folds, tugastyle77 calls $0.20, Zitadelle02 folds, ssskorpio7 calls $0.20, Aitor. folds, shtirlitsx folds, Gimmeurchip raises $1.00, tugastyle77 calls $1.00, ssskorpio7 folds.

FLOP [ board cards 9s,8s,Qc ]
      Gimmeurchip bets $2.70, tugastyle77 calls $2.70.

TURN [ board cards 9s,8s,Qc,5s ]
      Gimmeurchip checks, tugastyle77 bets $5.00, Gimmeurchip calls $5.00.

RIVER [ board cards 9s,8s,Qc,5s,Qh ]
      Gimmeurchip checks, tugastyle77 bets $6.59 and is all-in, Gimmeurchip calls $6.59.

SHOWDOWN
      Gimmeurchip shows [ Ks, Kd ]
      tugastyle77 shows [ 8d, 3s ]
      Gimmeurchip wins $29.78.

Eli vähän huonosti pelattu käsi, värinveto tuli pöytään, mutta enpä viittiny luovuttaa tälle, vihulla oli vpip 70, ja vetäny ohi pari kertaa jo, niin halus varmaan bluffata että olis menny ohi.. Enpä tiiä mitä mä ajattelin ton pelatessani, ainakin tuli voittoja. :)

Eli nyt oon vähän miettiny näitä minun tavoitteitani, ja päättänyt että pelaan nyt aluksi 10000 kättä SSS-Strategialla NL50-tasoa ja katsotaan sitten mitä tapahtuu. Sen 10000 käden jälkeen oon varmasti lunastanut jo bonukseni tuolta RK:lta, ja voin vaihtaa Bwiniin, ja saada taas lisää Pokerstrategy-pisteitä :]

Kuulemiin,

DanDule
    • DanDule
      DanDule
      Platinum
      Hei taas, oon nyt pelannu vähän alle 1000 kättä tässä mun uudessa projektissa, eli pelaan 10000 kättä SSS-strategialla, ja saa käydä ihan miten tykkää, aion pelata sen valmiiksi, ja jos se ei toimaa, niin kokeillaan sitten jotain muuta. Tällä hetkellä oon miinuksella $24.30, mutta kyllä se siitä nousee pikkuhiljaa. :) Bonustakaan ei ole jäljellä kuin $40 dollaria. Eilen illalla pelasin parin tunnin session, vähän ailahteli tulokset, mutta kyllä ne siitä paranee. Aion viikonlopun aikana katsoa pari SSS-videota, ja ottaa opiksi. Ainoa mikä minulle tuossa SSS-Strategiassa on vaikeaa, on millä käsillä ryöstää, ja miten usein. En tainnut ryöstää juuri lainkaan eilen, mutta kunhan nyt muu peli menee niinkuin pitää.. Virheitä ei tullut suuria ainakaan, ihan pelasin niinkuin on artikkeleissa kirjotettu. Tässä nyt sitten sessiosta pari kättä.

Texas Hold'em $0.25-0.50 NL (real money)
      Table New Orleans
      Hand #P4-91847794-704
      Started At 20 Mar 2009 10:28:40 PM ET
      Ended At 20 Mar 2009 10:30:04 PM ET

Button is Seat 1
      Seat 1: eeeexig ($50.42 in chips)
      Seat 2: eyeeyepirate ($123.98 in chips)
      Seat 3: tara998 ($25.59 in chips)
      Seat 4: Just_f0r_Fun ($90.02 in chips)
      Seat 5: afridh ($60.55 in chips)
      Seat 6: smail17 ($85.06 in chips)
      Seat 7: Gimmeurchip [ Ah, Ad ] ($9.25 in chips)
      Seat 8: damssseps ($42.07 in chips)
      Seat 9: urchik ($10.00 in chips)
      Seat 10: rocketjim ($39.86 in chips)

ANTES/BLINDS
      tara998 posts small blind ($0.25), Just_f0r_Fun posts big blind ($0.50).

PRE-FLOP
      afridh calls $0.50, smail17 folds, Gimmeurchip raises $2.50, damssseps folds, urchik folds, rocketjim folds, eeeexig folds, eyeeyepirate folds, tara998 folds, Just_f0r_Fun folds, afridh raises $7.50, Gimmeurchip raises $6.75 and is all-in, afridh calls $1.25.

FLOP [ board cards 4c,8s,Ac ]

TURN [ board cards 4c,8s,Ac,8h ]

RIVER [ board cards 4c,8s,Ac,8h,7d ]

SHOWDOWN
      Gimmeurchip shows [ Ah, Ad ]
      afridh shows [ Tc, 9d ]
      Gimmeurchip wins $18.29.

Näitä tarvii lisää, eilen mun korotuksia ei melkein kukaan viittiny maksaa, pitäs varmaan lisätä pari kättä arsenaaliin, joilla avaan silloin tällöin hämätäkseni, ja lisätäkseni käsien määrää.

Tässä sitten käsi johon tahdon kommentteja:

Texas Hold'em $0.25-0.50 NL (real money)
      Table Stockholm
      Hand #P4-91873870-356
      Started At 20 Mar 2009 11:14:57 PM ET
      Ended At 20 Mar 2009 11:16:06 PM ET

Button is Seat 1
      Seat 2: Gimmeurchip [ Tc, Td ] ($10.00 in chips)
      Seat 3: palitash ($109.34 in chips)
      Seat 4: pepo997 x ($47.92 in chips)
      Seat 5: evghenie84 ($17.41 in chips)
      Seat 6: KAVILIA46 ($10.30 in chips)
      Seat 7: nelkkukelkku ($58.44 in chips)
      Seat 8: MadCanadian- ($13.50 in chips)
      Seat 9: Brolija ($48.25 in chips)
      Seat 10: xDOOTx ($49.25 in chips)

ANTES/BLINDS
      palitash posts small blind ($0.25), pepo997 x posts big blind ($0.50).

PRE-FLOP
      evghenie84 folds, KAVILIA46 folds, nelkkukelkku folds, MadCanadian- folds, Brolija folds, xDOOTx folds, Gimmeurchip raises $2.00, palitash calls $1.75, pepo997 x folds.

FLOP [ board cards 8d,3s,Qh ]
      palitash checks, Gimmeurchip bets $3.00, palitash raises $6.00, Gimmeurchip folds.

SHOWDOWN
      palitash wins $12.98.

Eli olisko pitäny puskea tossa flopilla sen minkorotukseen, vai olisko ollu liian todennäköistä että vihulla se rouva kädessä?

Noniin, minäpäs en taida tänään enään pelata, ellei tuo morsian kehota pelaamaan :P . Harvoinhan se sattuu. Palataan asiaan myöhemmin!

Hyvää viikonloppua,

DanDule
    • DanDule
      DanDule
      Platinum
      Hei taas!

Tänään tuli sit taas pelailtua NL50 pöydässä SSS-strategialla. Katoin pari videota aina kun ehti eilen lauantaina, ja opin vähän paremmi kattomaan milloin voi varastaa potin itelleen ku on heads-up tilanteeseen päässy ilmaseks bb:ltä. Varastin myös enemmän blindeja tänään ja tietysti löyty pikkasen enemmän maksajia mun korotuksille, mikä lisäs voittoja. :) Ehkä jotkut vihut kattoi ku mä ryöstelin että vois ne joskus kattoa mitä multa löytyy ja tietysti pari kilttiä fisua löyty. :P

Kaikkiaan voittoja tänään kertyi $44.06 150 minuutissa, joten olen nyt plussalla! Käsiä on pelattu nyt 1815, eli vähän päälle 8000 kättä lisää pelataan. Bonusta on jäljellä tämän session jälkeen $35. Tässä yks käsi jota kyllä ihmettelin kauan jälkeenpäin:

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.50(BB) On Game
      BTN ($25.21)
      SB ($9.50)
      BB ($87.31)
      UTG ($51.84)
      UTG+1 ($49.25)
      MP ($81.78)
      CO ($55.53)
      BTN ($59.82)

Dealt to Hero K:spade: T:heart:

fold, fold, fold, fold, fold, BTN calls $0.50, Hero calls $0.25, BB checks,

FLOP ($1.50) K:diamond: 2:club: 9:club:

Hero bets $1, BB folds, BTN raises to $3, Hero calls $2,

TURN ($7.50) K:diamond: 2:club: 9:club: 3:spade:

check, BTN bets $5.50, Hero raises to $6, BTN folds, Hero shows K:spade: T:heart: ,

Hero wins $17.58

Eli kippas sitte toho $0.50 korotukseen.. :P Empä tajunnu mikäs sen sai kippaamaan. Mutta nyt nukkumaan, ja huomenna taas lisää peliä!

Öitä!
    • player9000
      player9000
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja DanDule

SB ($25.21)
      Hero ($9.50)
      UTG ($87.31)
      UTG+1 ($51.84)
      UTG+2 ($49.25)
      MP1 ($81.78)
      CO ($55.53)
      BTN ($59.82)

Dealt to Hero K:spade: T:heart:

fold, fold, fold, fold, fold, SB calls $0.50, Hero calls $0.25, check,
      Siis SB calls 0.50 ja Hero calls 0.25... hmm. Iteltä meni vähän ohi :o (no se ei oo yllätys) Kuka tossa on BB? käsittääkseni Hero? Mut ei korotuksia ja Hero calls..

Hyvä et pelit sujuu!
    • DanDule
      DanDule
      Platinum
      Siis mä olin tossa SB, mutta toi konvertoija jotain näköjään sekoillu :P Korjataan!
    • DanDule
      DanDule
      Platinum
      Eli täällä taas ollaan, ja uusi sessio pelattu. 933 kättä, ja $9.20 plussaa, olinhan minä enemmänki plussalla, mutta alko vihut vetämään ohi tossa lopussa. :P Noeiei, väsymyskö olisi ollut vai ihan vain ei ollut tuottoisia tilanteita. Enpä tiiä.

Päivän pelit meni kyllä ihan ok, muutaman virheen tein jotka huomasin jälkeenpäin, lähetin muutaman käden myös tonne analysoitavaksi, niin saa muidenkin mielipiteitä. Vähän väsytti pelata, vaikka en pelannut kuin 150 minuuttia, en kyllä ymmärrä miten jotkut jaksaa 8 tuntia tai enemmän vedellä. Pitäis kokeilla noita Teho:n energiatabletteja, tietääkö kukaan mistä niitä saa ku katoin pokerisivut.com-lehdestä että yks jätkä suositteli niitä että pysyy skarppina. Energiajuomia en viitti nyt paljoa juoda, kun oon dieetillä. :)

Voisin vaikka postata yhen mulle hienon käden tänne, ei ihan jokapäivä satu kohalle samanlaista:

***** Hand History for Game 492101846183 *****
      $50.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, March 23, 05:46:31 ET 2009
      Table Villach (Real Money)
      Seat 5 is the button
      Seat 1: lipesam.br ( $10.68 USD )
      Seat 2: BigN3mO ( $50.00 USD )
      Seat 3: tomg777 ( $32.21 USD )
      Seat 4: turlumpouki ( $14.91 USD )
      Seat 5: vierhorn ( $41.99 USD )
      Seat 6: dumbbroad88 ( $46.30 USD )
      Seat 7: BuyMeA_liver ( $83.45 USD )
      Seat 8: eeeexig ( $57.10 USD )
      Seat 9: tanuki33 ( $51.72 USD )
      Seat 10: Gimmeurchip ( $11.52 USD )
      BuyMeA_liver posts small blind [$0.25 USD].
      eeeexig posts big blind [$0.50 USD].
      ** Dealing down cards **
      Dealt to Gimmeurchip [ Tc Ts ]
      tanuki33 calls [$0.50 USD]
      Gimmeurchip calls [$0.50 USD]
      lipesam.br calls [$0.50 USD]
      BigN3mO folds
      tomg777 folds
      turlumpouki calls [$0.50 USD]
      vierhorn folds
      dumbbroad88 folds
      BuyMeA_liver folds
      eeeexig checks
      ** Dealing Flop ** [ 9c, 5c, Th ]
      eeeexig checks
      tanuki33 checks
      Gimmeurchip checks
      lipesam.br checks
      turlumpouki checks
      ** Dealing Turn ** [ Td ]
      eeeexig checks
      tanuki33 checks
      Gimmeurchip checks
      lipesam.br bets [$1.50 USD]
      turlumpouki folds
      eeeexig folds
      tanuki33 calls [$1.50 USD]
      Gimmeurchip calls [$1.50 USD]
      ** Dealing River ** [ Ah ]
      tanuki33 bets [$4.50 USD]
      Gimmeurchip raises [$9.52 USD]
      lipesam.br calls [$8.68 USD]
      tanuki33 calls [$5.02 USD]
      Gimmeurchip shows [Tc, Ts ]
      lipesam.br shows [As, 9s ]
      tanuki33 shows [5s, 5h ]
      Gimmeurchip wins $33.47 USD from main pot

Hehe, nelosethan räpsähti turnilla, olisitteko pelannu samalla lailla? :o Turnin checki oli aika hieno muuvi, vai mitä olette mieltä? :P

Aikamoista vuoristorataahan tämä SSS-strategialla pelaaminen on, kuten kuvasta näkyy:

Mietiskelin tässä että taidanpas tämän SSS-projetkin jälkeen siirtyä partylle pelaamaan fixua, ku se kiinnostais aika paljon, mutta keräänpäs noi bonukset pois tuolta eka, ja pelaan ne 10000 kättä että saa edes jonkun projektin vietyä läpi. :)

Projektin tiivistelmä:

Käsiä pelattu: 2748/10000
      Tulos: +$28.97, 2.11bb/100.
      Bonusta jäljellä: $25/$300
      Kassa: $463,25

Noniin, palataan huomenna, kunhan muistan! :)
    • player9000
      player9000
      Bronze
      Ainakin R-Kioskeilla myydään noita teho tabletteja :) Mut ei ne ihan samalta maistu kun normaali energia juoma.
    • DanDule
      DanDule
      Platinum
      Alkuperäinen kirjoittaja player9000
      Ainakin R-Kioskeilla myydään noita teho tabletteja :) Mut ei ne ihan samalta maistu kun normaali energia juoma.
      Kiitti, pitääpäs tänään käydä katsomassa löytyskö. :)
    • DanDule
      DanDule
      Platinum
      Tänään tuli jonkin verran kuonoon pelatessani, kaikkiaan -$39.07, eli vähän masensi kylläkin nuo luvut. Ehkä vähän yritin liikaa varastaa blindeja taas. :} Yritän huomenna pelata taas vähän tiukemmin. Kävin muuten hakemassa noita tehon poretabletteja R-kioskilta, maistuu melkein samalta ku tavallinen pullotettu tavara. :) Auttoi kyllä hieman, en ollu yhtä väsynyt kuin eilen.

Huomenna taidan postata muutaman käden tänne, en nyt jaksaisi enää tänään. Huomenna on aamusta töitä Vantaan Hakunilassa, joten pitää herätä tossa puol viiden maissa.. :\ Mutta ei se mitään, pääsen luultavasti melko aikaisin pois sieltä.

Statseja:

Käsiä pelattu: 3680/10000
      Tulos: -$10.10, -0.55 bb/100
      Bonusta jäljellä: $20/300
      Kassa: $425.93
    • DanDule
      DanDule
      Platinum
      Meni tänään hermot tänään tohon SSS-pelaamiseen, ku se kestää niin kauan vapauttaa tuo bonus, ja ei NL50 pöytiä ookkaan niin paljon ongamella, joten ne tulee pelattua kuitenki aika nopeesti läpi, joten tänään mä vetäsin NL100:sta 6 pöytää samaan aikaan SSS-strategialla, ja hyvä oli alku, mutta toi Holdemmanager on tarkotettu korkeintaan NL50:ntä peleihin niin se ei näyttäny statseja ku pelasin. Pelasin kuitenkin noin tunnin, ja saldo oli -$35 jotain.

Mutta eihän tämä riittänyt, keräsin tuon tunnin aikana vähän yli $10 rakea, joka ei läheskään riitä vapauttamaan bonukseni, niin päätin sitte tyhmyyksissäni pelata sittareita!! Päätin pelata 10-12 sittaria, mutta katsoin kesken kaiken saldoani joka oli tippunut $200 dollariin, eli olin rekisteröityny ehkä 8:aan $22 ja yhteen $11 multisittariin. Pelasin siinä sitte perustiukkaa peliä, mutta tipuinpa sitte turnauksesta turnauksen jälkeen, ja yhtäkkiä ei ollut kuin 2 pöytää jäljellä eikä yhtään rahasijaa, joten alko vähän hikoiluttamaan.. :P

Huomasin että olin melko jäässä noissa sittareissa, ja aina ku puskin ni vastassa oli parempi käsi, ja kerran vedettiin ohikin. :} Loppua kohden kuitenkin lämpenin hiukan, ja peli alko sujumaan, ja ensiksi pääsinkin toisessa pöydässä kolmen parhaan joukkuun, jonka jälkeen löysensin taas peliäni, ja aloin keräämään itelleni merkkejä. Itse asiassa puskin ALL-in aikasessa vaiheessa kun meitä oli kolme jäljellä 99 kädessä ja vastassa oli BB:ltä KK! No hävisin tottakai ja mulle jäi 160 chippia ison blindin ollessa 300, mutta sieltä taistelin kovan tahdon kautta itseni chipliideriksi! Lopussa voitin sen ja sain $100, oli siinä monta hassua kättä siinä ekassa jossa pääsin rahoille, ku siinä oli yks aggro kaveri joka koko ajan puski chippejä naamaan mutta pysyin tyynenä, enkä alkanu roskilla kattomaan mitä sillä oli.

Toinen ja viimenen pöytä jonka pelasin, ni siinä pääsin chipleaderiks ku oli ehkä noin 5 kaveria jäljellä, se oli aika hienosti pelattu, en nyt jaksa pastea mitään käsiä tähän ku pitäs muutaki ehtiä tehä. Kuitenkin, siinä pudotin jokaisen jätkän siitä lähtien ku meitä oli 5 jäljellä, Headsuppiin tultaessa minulla oli vähän päälle 12000 chippiä ja kaverilla oli vähän alle 3000 chippiä, blindit vasta 100/200. Pelattiin sitä aika kauan, käväs se jossain melkein 6000 chipissä, mutta kyllä mä lopussa sen chipit vein, viimenen käsi johon peli päättyi oli ku se puski vaivaiset 2500 chippiä SB:ltä ja mulla oli Q9s- kädessä. Päätin kuitenkin maksaa, sillä olisin kuitenkin jatkoasemassa sen jälkeen. No, vihu käänsi esille 88, ja mulle flopista 9 joten voitin!

Siinä vaiheessa putos kivi pois rinnalta, ja katoin saldoa; $422,78! Melkein samassa vaiheessa ku ennen aloitin. Mutta nyt on bonukset melkein kerätty pois, aion vielä pelata muutaman $5 sittarin, ja sen jälkeen nostaa pois rahat redkingsiltä!

SSS-tavoite saa kyllä jäädä, se on liian hidasta mulle, en jaksa kytätä noin kauan, tai jaksaisin mutta haluan enemmän pelata fixua! Asennan kohta Pokerstarsin ja katson millasta tarjousta niillä on siellä fixua pelata. Aion valita PartyPokerin ja Pokerstarsin välillä sivuston millä pelaan, onko kellään ehdotusta?? :]

PS. Muuten nousukuumetta on ollu ja buranaa oon popsinu koko päivän, ni sen takia sain varmaan noin tyhmät ideat asettaa rolli laudalle.
    • neurotikki
      neurotikki
      Global
      Tuu fulltiltille pelaamaan ;(
    • DanDule
      DanDule
      Platinum
      Mun fulltiltin accountti ei valitettavasti oo rekisteröity PS:än kautta :( Muuten tulisin varmasti!
    • DanDule
      DanDule
      Platinum
      Noniin, eli poistin mun rahat redkingsiltä, ja oon tallettamassa ne nyt Pokerstarsille tai Partypokerille. Kummalta saa parempia bonuksia? :o
    • 1
    • 2