Nollasta sataan vai miten se nyt oli...?

• masahiiri
      masahiiri
      Bronze
      Juuh elikkäs on tässä jonkun aikaa tullu lueskeltua noita muitten blogeja ja ajankuluksi päätin sitten laittaa omankin pystyyn.
      17-vuotias lukiolainen, kouvolassa asustelen, harrastuksiin kuuluu salilla käynti, joka sekin on taas vähän jäänyt, ja pokeria on tullu pelattua varmaan kohta 2 vuotta, josta n. 1 vuosi netissä epäsäännöllisesti. Viime kesänä tulikin tulosta ihan mukavasti kun ensin olin pstarssilla kuopannut muutamia kymppejä ja muutaman kuukauden tauon jälkee päätin yrittää uudestaan depottamalla 10dollaria ja aloittamalla 0.02/0.05 NL HE:ssa, huonolta kassanhallintahan tuo voi kuulostaa, mutta yhdessä illassa sain rollin 40$ ja siitä sitten pelailin pitkin kesää kunnes tili näytti syksyllä 1100$ :) .
      Sitten opiskelujen ohessa aloitin puhelinmyyjän työn ja pokeri jäi kokonaan, koska aikaa ei riittänyt juuri muuhunkaan, nyt taas työt olen lopettanut ja pokerin pariin paluu tapahtui seuraavasti. Olin joskus full tiltilläkin pari päivää mättänyt ja vip pisteitä oli kertynyt sen verran, että pääsin niillä muuttama päivä sitten pari sng:tä pelaamaan ja toisesta 12kpl turnausdollareita tulikin, nyt olen tässä päivän verran noita sittareita mättänyt ja tili alkaa näyttämään jo 20$ luokkaa...
      Varmaan suurin heikkous on kurinalaisuuden puute ja uskonkin, että saan sitä parannettua blogin kautta, (onhan se noloa myöntää täällä kuopanneensa koko rollin tilteissä johonkin 45plr sittariin).

Ja pelkillä ftp:eillä lähdettiin liikkeelle ja sataan dollariin olisi nyt aluksi tavoite päästä.

Asiat joihin haluan parannusta ovat:
      -kassanhallinta
      -tiltin kontrolloiminen
      -osata lopettaa sessio ajoissa
      -oikeiden pelien löytäminen
      -peliin keskittyminen (riidit yms.)

Tällä hetkellä menossa 2, 2 + 0.25$ sittaria joista toinen kupla vaiheessa.
      Päivittelen blogia aina kun kerkiän.
  • 14 replies
    • masahiiri
      masahiiri
      Bronze
      Ensimmäisestä tipuin KK vs 77, flopilla (28T) all in ja kaveri runnas suoran.
      Toisesta tipuin myös kuplasta 44 vs KTo pf all in ja riveriltä 2 paria pöytään.

Rekkasin uudestaan kahteen ja katsotaan mitä nyt käy. Rolli näyttää 10$ ja tämähän ei kassanhallinnan kannalta ollut paras mahdollinen ratkaisu, mutta katotaan nyt jos näistä tulisi tulosta, jos ei niin siirryn kai 1+0.25$ sittareihin tai NL10 fulliin.

Kolmannesta tipahdin 55 vs JJ, oli enää vähän stäckkiä jäljellä, BB:ssä ja SB heitti suoraan all in 10bb.
      Neljännestä A8s vs 77 pf all in.

Nyt taidan kattoo vähän tv:tä ja syödä jotain, ehkä pien sessio vielä ennen ku lähen koisimaan.
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Ensinnäkin, tervetuloa blogittamaan. :)

Toisekseen, sinun tavoitteesi (lähinnä brm:n parantaminen) on hyvät, ja siihen sinun tuleekin ilmeisesti panostaa, jos kassa näyttää $10 ja pelaat $2,25 sittareita. OK, taso niissä ei päätä huimaa, mutta painotan sitä myös sinullekkin, SNG-varianssi on julmaa, eikä sittarien ihmeellisessä maailmassa 10-20 binin swingit ole mitenkään ihmeellisiä. Jos vertaat omaa kassaasi (< 5 bin) noihin lukemiin, ymmärtänet että sinun brm ei tällä hetkellä ole kovin tukevalla pohjalla (jos tuo $1100 on vielä pelikassassa toisella saitilla, niin sitten tämän voinen ymmärtää).

Kauheaa nalkutusta heti alkuunsa. :)
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Mun maailmassa 80 sisäänoston swingit on aika tyypillissiä...

Tervetuloa PS.fi:hin! Kyllä se siitä pikkuhiljaa se psykologinenkin puoli luonnistuu. :)
    • masahiiri
      masahiiri
      Bronze
      Elikkäs se 1100$ on kotiutettu ja kulutettu :P , juu ja kun rolli tippu tohon 10$ menin käteispöytiin ja huomasinkin, että full tiltille on tullut noi mikro 0.01/0.02$ ja 0.02/0.05$ blindit niin menin sitten niitä vähän setittämään.

ps. olihan ne 2+0.25$ liian isoja, mutta onhan swingit aika paljon kiinni myös pelityylistä ja vastustajien tasosta.
    • masahiiri
      masahiiri
      Bronze
      Eipä tänään oikein tulosta tullut, sessiot ohi, rolli 11$, nyt ei muuta kun unta palloon ja huomenna uuteen nousuun!
    • masahiiri
      masahiiri
      Bronze
      *** HOLE CARDS ***
      Dealt to Hero [8h 9h]
      ygr520hsl folds
      lemontree7 has 15 seconds left to act
      lemontree7 calls $0.05
      reinhaardy folds
      mixa-st folds
      Paymyfees3145 folds
      Ca La Nufarul folds
      Hero calls $0.03
      alekf checks
      *** FLOP *** [8d 9d Ac]
      Hero checks
      alekf checks
      lemontree7 bets $0.15
      Hero calls $0.15
      alekf folds
      *** TURN *** [8d 9d Ac] [6c]
      Hero checks
      phos13 has returned
      lemontree7 bets $0.15
      Hero raises to $0.60
      lemontree7 raises to $1.37, and is all in
      Hero calls $0.36, and is all in
      lemontree7 shows [Ad Td]
      Hero shows [8h 9h]
      Uncalled bet of $0.41 returned to lemontree7
      *** RIVER *** [8d 9d Ac 6c] [6d]
      lemontree7 shows a flush, Ace high
      Hero shows two pair, Nines and Eights
      lemontree7 wins the pot ($2.22) with a flush, Ace high

Tällästä tänään, olihan kaverilla outteja vaikka muille jakaa, mutta omalta osaltani oisko kannattanu pelata jotenkin muuten? Vihusta ei mitään riidejä.
    • masahiiri
      masahiiri
      Bronze
      Parin tunnin sessiot takana, ekaks pelasin 4 pöytää NL 0.02/0.05$, sitten 6 ja lopuksi 8 pöytää, pelissäni en huomannut mitään isoja heikkouksia, paitsi pf ehkä liian löysää pelasin kun vähän muokatulla SSS:llä mennään, jos on kokemusta takana pokerissa niin kannattaako löysätä vähän pelia preflop vaikka muuten suurinpiirtein samoilla kaavoilla mennään, pientä kikkailua ehkä välillä.

Lopputulos -4$..., kai se on pakko hypätä tonne 0.01/0.02$ ja ottaa muutama vähemmän noita pöytiä, että kerkeen ottaa riidejä kunnolla.

Rolli nyt 7$.
    • juhanuha
      juhanuha
      Bronze
      flopilla check\call aika valueta syova linja. itse lahtisin heti itse painamaan tossa flopilla, check-reissu olisi toinen vaihtoehto mutta tuntematonta vastaan mikropoydissa kannattaa jattaa kayttamatta. jos tullaan yli niin sitten painetaan vaan lisaa. kylla ma pyrkisin pelaamaan tohon poytaan stakeista jo flopilla. tama tietysti tuntematonta vastaan, jonkun automaatin korotukseen voisi jo miettia sitten kippiakin.

suoraviivaisuutta siihen peliin niin hyva tulee. ja paina isoja betseja kun uskot etta sulla on paras kasi.

ja tosta avausrangesta sen verran etta jos vastustajat on kivia niin ole silloin itse poydan "maniac" eli voit korotella alkupositiostakin kaikki parit ja suittarikonnectoreita jne. sitten kannattaa seurata etta ketka pelaajat ryostelevat blindeja ja ketka ovat aivan totaalikivia. kun olet itse blindeilla ja joku blindeja ryosteleva tagi avaa cutoff-nappi-SB paikalta niin puske armotta 3 bettia vastaan koska tahan nama tagit kippaavat liian usein. liian usein meinaavat sita etta eivat 3 bettia vastaan jatka pelia tarpeeksi usein etta pelaisivat ryostotilanteessa sinua vastaan voitollisesti. jos 4 betti tulee niin voit olla suht varma etta kivella on KK tai AA.

jos taas poyta on loysa niin pelaat tietenkin itse tiukempaa pelia jne jne..

nyt vaan kunnon depo kehiin eli about 200$ isket sinne tiltille, alat vaantamaan niita nl10 fulleja, ja hoidat itsellesi jostain hirveen tukun microfullin opetusvideoita. kuukauden paasta pelaat jo nl50.

sitten voitkin siirtaa rollisi minulle etta paasen taas tahkomaan rahaa taalla thaimaassa.

T: Isoveikka.
    • PokkAA
      PokkAA
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja masahiiri
      17-vuotias lukiolainen
      Pahan Community Manager -sedän silmään pistää ikävästi tuollainen kohta avausviestissäsi... Tietääkseni jokaisella pokerisivulla (kuten myös meillä) on 18 vuoden ikäraja. Onkohan "vahingossa" tullut annettua vääriä tietoja tai syntymävuosi "lipsahtanut" joka paikkaan väärin? :s_evil:

Sekin toki osuu silmään, kun tarkemmin koneelta tietoja selailee, että isoveikka on syntynyt 7,5 kuukautta ennen sinun ilmoittamaasi päivämäärää... Melkoisen keskosena olet siis maailmaan tullut... :s_mad: :s_mad:
    • masahiiri
      masahiiri
      Bronze
      -
    • masahiiri
      masahiiri
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja PokkAA
      Alkuperäinen kirjoittaja masahiiri
      17-vuotias lukiolainen
      Pahan Community Manager -sedän silmään pistää ikävästi tuollainen kohta avausviestissäsi... Tietääkseni jokaisella pokerisivulla (kuten myös meillä) on 18 vuoden ikäraja. Onkohan "vahingossa" tullut annettua vääriä tietoja tai syntymävuosi "lipsahtanut" joka paikkaan väärin? :s_evil:

Sekin toki osuu silmään, kun tarkemmin koneelta tietoja selailee, että isoveikka on syntynyt 7,5 kuukautta ennen sinun ilmoittamaasi päivämäärää... Melkoisen keskosena olet siis maailmaan tullut... :s_mad: :s_mad:
      Juu, tuota kröhöm... vissii joku vahinko tuossa tullut.

Mutta kun noita muitten blogeja oon lueskellu niin ohan tuolta välillä löytynyt ala-ikäisiä niin arvelin, ettei sitä tuomita täällä, mutta jos tuomitaan niin sittenhän olen vain kirjoittanut väärin ja täysi-ikäinen olen :)
    • PokkAA
      PokkAA
      Silver
      Olen pahoillani, mutta on olemassa useita syitä, minkä takia joudun sulkemaan käyttäjätilisi:

- alaikäisyys. Käyttöehtojemme mukaan emme voi sallia muiden kuin täysi-ikäisten jäsenyyden. Muussa tapauksessa riskeeraamme sopimukset yhteistyökumppaneiden kanssa.

- väärät henkilötiedot. Käyttöehtojemme mukaan väärien henkilötietojen antaminen johtaa aina tilin sulkemiseen. On selvää, että meille rekisteröintivaiheessa antamasi syntymäaika on väärä. Sinulle lähetettiin jo aikanaa pyyntä turvatarkastukseen, muttet koskaan laittanut meille henkkareita tulemaan - hyvä niin, sillä henkkareiden väärentäminen olisi tehnyt tästä tilanteesta entistäkin ikävämmän meille molemmille osapuolille.

- useat käyttäjätilit. Olet avannut meille reilu vuosi sitten useita käyttäjätilejä (mm. Masahiiri2, Masahiiri3, Masahiiri4, Masahiiri5, Masamyyris, Masamyyris1, Masamyyris2, Masahiirulainenn...), joissa olet muutellut mm. nimesi kirjoitusasua ja syntymäaikaa.

Eli suljen käyttäjätilisi tässä jonkin ajan kuluttua, jotta ehdit vielä mahdollisesti lukea tämän viestin. Ehkä tavataan sitten myöhemmin näissä merkeissä, kun ikää on tarpeeksi - ja mikäli turvatarkastusosastomme suostuu sinulle vielä käyttäjätilin avaamaan.

Suosittelen tässä yhteydessä myös vakavasti harkitsemaan pelaamista oikealla rahalla pokerisivuilla, sillä näissä tapauksissa usein lähtee alaikäisyydestäsi tietoa myös yhteistyösivuille. On olemassa vaara, että tilisi suljetaan ja saat elinikäisen bannin kyseisille sivuille, syynä huijaaminen.

Ikävä tilanne, mutta minulla ei nyt ole muuta vaihtoehtoa. :s_evil:
    • PokkAA
      PokkAA
      Silver
      Käyttäjätili on nyt sitten suljettu.

t. Paha setä :s_evil:
    • MixsuPoker
      MixsuPoker
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja PokkAA
      Käyttäjätili on nyt sitten suljettu.

t. Paha setä :s_evil: