Sittariprojekti 2+0,25 tasolla

• oylioika
      oylioika
      Bronze
      Moro vaan.

Otan projektiksi saada kasvatettua edes 50$ rolli, sen totaalisen tuhoamisen jäkeen.

PT3 tutkiessani huomasin sittareissa olevan ROI tossa 10-20 pinnan välissä ja rahoillepääsyprosentti ITM on 30 sittarin jälkeen 40

Full Tiltillä hakkaan ja oli pakko valita toi suurempi taso, koska taalan sittareissa on neljännes rakea!! :s_o:

Niitä hakattuani 50kpl ROI 8,8 ITM 40 net won 5$ Sen tietää kuka noilla on päässy tienaamaan. :s_mad:

Kassanhallinnan kannalta järkevämpi taso, mutta aivan toivotonta saada tolla rakella mitään rollin kasvua aikaan. Hmm... ehkä 27% rakeback auttaa tohon?

who knows.

Niin tämä viikko on menny sittareiden parissa ja kassa näytti juhlavaa 2.25$ ja sekin saatu pokerstrategyltä rakebackina(kiitän ja kumarran :s_thumbsup: )

Yhteenlaskettu sittarimäärä tälle viikolle 75 ja rolli tällä hetkellä 25,8$
      Ehkä hiukan helpompi hengittää, kun availee noita sittareita.

Tavoite on saada kiinni toi 50 taalan alkupääoma(rajapyykki LOL) ja siitä sitten arvioida tilannetta uudelleen.

Everestillä kans tili ja sijoitin sinne 2kk takaperin 5$, jonka hakkasin 60$ --> tuhosin yhdellä kädellä 1$ --> 0,23$ --> ilmaissittareiden avulla 1$ --> siitä eteenpäin sittareita x määrä ja vip-basecamp boonuksen 50$ saavuttaneena ny rolli on everestillä 150$ Kait jotain samanlaista yritystä täytyy koittaa Tiltin puolella kans.

Tuun kirjoittelemaan, kuinka homma etenee ja uutta rahaa en oo sijoittamassa pennin hyrrää tähän hommaan. Jos kellään kiinnostaa, niin lukekaa ja kirjoitelkaa mietteitänne. :s_pleased:

Harmi vaan, että tasot on tippunu tonne pronssiin, ku ei pääse kuuntelemaan/kattelemaan PS opetusmateriaalia laajemmaltikki. Pronssitason videot on hierottu läpi, mutta eiköhän tää tästä vielä aukene. Katki ei vaan yksinkertasesti saa mennä. Se on opittu läksy.

Ps. Kattokaa myös herra kuutossiilin blogia. :s_thumbsup: Nimittäin on kaveri aivan liekeissä sittareidensa kanssa :s_cool:
  • 33 replies
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Mielelllään seuraan kun projekti itelläkin menossa.

Onnea ja menestystä toivotan. :f_smile:
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Kiitos kiitos tässä par aikaa kolme käynnissä.
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Aivan mahtavaa.

"Torstai toivoa täynnä" sanotaan. Mie lähinnä toivon syän kylmänä kaameiden ohivetojen kanssa.

Kolme ohivetoa. Kaikki eri sittareissa. Kahteen menin katki ja yhden vielä pystyin klaaraamaan, mutta mahdollisuudet hupissa oli sitte olemattomat. Toinen veteli 7xstäkillä mua vastaan. Hävisin K2o vs QTs(hero) mulle flopilta 22Q kärki kiinni, mutta vihulla tietenki tripsit :D . Tolle ei voi mitään, mutta... aika turvalliselta toi floppi tuntu :f_eek:

Kaks muuta:

KK vs. 88 Vihulle rakentu mahtavasti suora boardille LOL :f_love:

AK vs AJ loput jo arvaattekin :f_thumbsup: .

Pelaan siis turbosittareita ja aika puskemiseksi tuo menee loppuvaiheessa, mutta tällä tasolla mielestäni harva osaa kipata mitään, niin helpompaa loppupeliä on toi kippi/fold peli ainakin mulle.

Ihan eri asia olisi, jos olis tieto siitä että vihu pelaa muutaki ku omaa kättään tai muuta sellaista.

Tosta KK vs. 88 oon aika stiimeissä, mutta niitä toisaalta sattuu joka päivä. KK kädet on vaan pitäny aika tosi hyvin mulla, mutta ny tuli sitte tilastotappio.

Rollista katos 0,5$, mutta sitäkin kokemusrikkaampana voipi laittaa uutta matoa koukkuun :f_biggrin:
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Olipa näky yhden sittarin loppupelissä. Belgialainen veijari :f_eek: riehu sitte ihan tosissaan puskujensa kanssa ja alkoi dominoimaan stäkillänsä pöytää. Voitti 4 coinflippiä ja veti 3xstäkin viiden pelaajan ollessa jäljellä turnauksessa.

Vaikka tiesin kaverin vetävän suurimman osan puskuistaan ilmalla, ei kortti käynyt ja jotenkin coinflipit eivät houkutelleet tällä rollilla pelatessa.

Vihu tuplas ensin kaks vihua, ja lopuksi minut mutta katki ei mennyt sitte millään.
      Rahoille päästyä sitten oli helpompi ottaa puskuja kopeiksi ja kaks coinflippiä jäi mulle taskuun ja kaveri kesälomille.

Vihu näytti noiden turbosittareiden kääntöpuolen sitten ihan tosissaan, mutta siitä maniac-riehunnasta ei irronnut kolmatta sijaa kummempi suoritus. Kasapäin tuuria kaverilla oli ja lotto vois olla kaverille ev+ peli.

Kaks sittaria takana taas ja toisesta tipuin AK(h) vs 66 Flop 46A hero bets --> re-raise, hero all-in :s_cry:

Rolli 29$ ja vielä pittää koittaa haalata toisten masseja :s_evil:
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Taas on sittarit käynnissä.

Tää perjantai on menny muissa merkeissä, kuin pokerinpeluussa.

Vähän ihmetyttää tää minun turnausmenestys tässä eilen ja tänään.

Tämän päivän saldo on 1/3 rahoilla sijoitus 2
      HU ratkesi tähän käteen A :heart: J :heart:( hero) vs. K :spade: 8 :diamond: preflop All-in ja ohi tultiin heittämällä :s_cry:

Ei siinä mitään. Ihmetyttää, vaan että onko mun pelissä jotain vikaa vai onko tää vaan huonoa tuuria.

No ei muuta ku eteenpäin sano mummo hangessa! :f_biggrin:
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Taas näitä

Hero bb K6 ilmainen floppi

Flopille K6 :diamond: 2 :diamond: kolme pelaajaa, boardilla värinveto
      korotan 2/3 pottia ja yks maksaa
      Turnille A :heart: lyön potillisen, jos vihulla on ässäroska-käsi/ja onhan toi valuebet kans--> Kaveri tulee kylkeen...
      Tässä vähän ajatuksenkulkua tota kopatessani...
      hmm setti, kun oon osunu kahteen flopilla--> EI
      värinveto... ehkä, mutta miksi tulee kylkeen kun olisi voinu kattoa pelkällä potillisella? --> don't think so.
      Ässä vihulla kiinni tuntui ehdottomasti todennäköisemmältä ja oli ihan pakko maksaa. --> Vihu näyttää A :club: T :club: ja oon extaasissa :f_ugly:

Riveri on sitte kaveri... A LOL :f_mad:

Ohivetobileet tuntuu jatkuvan edelleen. :f_thumbsup:

Rahasijoja on tänään tullu 2/6 sijoitukset 2 ja 1 ja kassa polkee paikoillaan 25,4$

Auttakee ny miestä mäessä, että oonko ihan mettässä näiden tulkintojeni kanssa vai voiko näitä alkaa sortua selittämään jollain downswing urpoiluilla?
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      kyllä se siitä. :f_thumbsup:
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Juups tässä ei ny auta ajatella muuta kuin että sain suosikkina rahat keskelle ja piste. Kyllä tää juna alkaa puksuttaan jossain vaiheessa ylöspäinkin.

Sais ton tason nostettua takasin tonne hopeaan, että pääsis katteleen ja kuunteleen valmennuksia, ku niistä on hyötyä pelille.
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Taas pari sittaria takana ja toisessa tein kaamean arviointivirheen, joka maksoi koko sittarin.

turnauksen keskivaiheessa keskipositiosta TT ja päätin korottaa, että saan limppailijat eroon flopista--> no sainkin ja yks maksoi --> flopille sitten tulikin vaan pikkukortteja ja uskoin yliparini olevan paras käsi --> valuebettinä 2/3 pottia ja vihu pitkän harkinnan jälkeen 3-bettaa--> olin jo pot-committed ja ainoa järkevä muuvi mielstäni oli pusku, ku stäkki ei olisi ollu mitenkään pelattava ton jälkeen.

Siispä puskin ja vihu näytti kallensa ja mulle jäi enää 6% mahdollisuus hakea settiäni--> eipä tullu ja ulos turnauksesta. Ihan ansion mukaan tuli toi ku pelasin aivan överiksi noi kymppini. :f_zZz: Toistelin ittelleni niin monessa valmennuksessa esiin tullutta kommenttia MAKSU EI VOI TULLA, KUIN PAREMMALTA KÄDELTÄ.

Toisessa turnauksessa taas tuli sitten voitto ja taasen oli lopputurnauksen maniac päässy rahoille ja ohivedolla kanssani huppiin. Vihu haki multa bubblessa ainakin 5 kertaa bb :s_evil: ja keräs ittelleen 1,5 kertasen stäkin itteeni verrattuna. :f_eek: Kaamee tilanne, mutta ei ollu muuta vaihtoehtoa ku oottaa monstereita käteen ja ryöstellä keskistäkeiltä blindejä, että pysy hengissä. Bubble oli muutenki tosi korttikuivaa aikaa, mutta rahoille päästiin.

Maniac veti sitte ittensä huppiin ohivedolla ja pääsi 2500(hero) vs 8900 tilanteesta dominoimaan stäkillään, muttei onnistunu. Kaks kertaa peräkkäin sain tuplat ässähailla ja tilanne alkoi hymyilemään. Viimeinen naula tuli arkkuun vihulle AQ(hero) vs 78 suittari

Rolli 30$ ja kurssi kohti koillista, jos saan pyytää lady luck :f_pleased:
    • player9000
      player9000
      Bronze
      .
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Kärkirattailla oon selvästikki valmis menemään katki, oli boardi millanen tahansa.
      Hmm.. taitaapi olla vuoto omassa pelissäni. Mulle ei sitten millään aluksi tahtonu aueta player9000 kommentti..
      Oliko ajatuksesi, että vihulla osu esim. 2 flopilla --> makso reissun ja sai turnille toisen parinsa (A2)--> ja siitä syystä olin reilusti perässä turnilla?

Kiva, että kommentoit tilanteita. Tällä lailla se peli sitten kehittyy.
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      näin se menee.. onneksi muaki neuvottu..
    • player9000
      player9000
      Bronze
      Oho luin viestin ihan väärin, et sulla olis pelkkä veto :D my bad.
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Ei mitään player9000 :f_pleased: tervetuloa vaan joukkoon tummaan ja jakamaan ajatuksiasi. Arvostan kaikkia, jotka lukevat tämän projektin etenemistä ja tässä sitte illan blogi-päivitys

Pelasin 10 sittaria tässä illan aikana, sen jälkeen ku laitoin poijjaat pehkuihin. Siellä ne kolistellee päitänsä sänkyjen laitoihin ja toinen puhuu leppäkertuista unissaan, mutta meikäpoika hakkas melkein lattiaan päätäni ku kalleistani vedettiin kolmesti suoralla ohi. Niihin meni sitten 3 sittaria katki.

5/10 ITM ja sijoitukset meni 1 voitto 2 hopeasijaa 2 pronssia

Eteenkin noi kolmossijat harmittaa, koska olin aivan malttamaton ja aloin puskemaan blindit silmissä kiiltäen marginaalisilla käsillä. Tietenkin vihun QQ ja JJ parit olivat aika epätodennäköisiä, mutta oma peli tossa harmittaa.

Sittarin palkintorakenne ei anna kovinkaan kummosta tuottoa riskiinsä nähden kolmossijoista. Kakkossija taasen antaa raken huomioon ottaen 2,5 kertaisen tuoton verrattuna tohon 1,5xtuoton kolmossijaan.

No anyway rolli lepää taasen kolmessakympissä ja peli tuntuu ohivedoista huolimatta varmemmalta. Nyt pehkuihin ja huomista äitienpäivää sitten ei pyhitetä pokerille. :f_zZz:
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Tää on sitte eka kerta, ku koitan postata imagea minnekkään.

http://img4.imageshack.us/img4/5927/sittarit.png

Sittariprojektin PT3 käppyrä, joka sahaa paikoillaan.
      Suunta kohti koillista kippari ohoi! :f_love:
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      hmm.. nousua kuiteski mutta piikkejä palio.. saakohan tuon unibetille ni pistän omaan projektiin myös?
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      PokerTracker 3 - Supported Sites
      Ring Games and Tournaments:

* Cereus Network
      (auto) sites like Absolute Poker, Ultimate Bet, etc.
      * Entraction (B2B)
      (auto) sites like NoiQPoker, 24hPoker
      * Everest Poker
      (auto)
      * Full Tilt Poker
      (auto)
      * iPoker Network
      (auto) sites like Titan, CD Poker, Noble, and more...
      * OnGame Network / PokerRoom
      (auto)
      * PacificPoker
      (auto) 888, etc.
      * Party Poker
      (auto) including affiliates Empire, Mulit-Poker, etc.
      * Poker Stars
      (auto)
      * MicroGaming (Prima)
      (auto) including LadBrokes, NordicBet Poker, etc.

Ring Games Only:

* Boss Media (IPN)
      (auto) sites like PokerHeaven, VirginPoker, CelebPoker, FortunePoker, PokerKings, etc.

Että silleen, jos tätä tarkoitit. En löytänyt unibettiä tosta listasta, mutta uhrasin sen silmäilyyn n.2,98s
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Morjensta vaan kaikille! :s_cool:

Pitkän hiljaiselon jälkeen ajattelin päivitellä blogia ja kertoa pokeri-kuulumisia.
      Homma on menny silleen, että rolli on nyt 52$, mutta se ei oo menny sittareita hakkaillessa oikeastaan pitkään aikaan.

Mun oli aivan pakko jättää noi sittarit taakse, kun ei tuntunu pää kestävän aivan karmeita ohivetoja, joita ny sattu tulemaan kerta toisensa jälkeen. :f_cry: 70/30 tilanteita hävisin 5xputkeen ja kaikista sittareista tipuin rahoilta --> selvästi tunsin, että nyt alkaa pukkaamaan tilttiä ja softat kiinni.

Pari päivää taukoa ja uutta yritystä levänneenä ja hyvin voivana, mutta EI ne tulee taas ohi. :f_mad: :f_o: Ässistä ohi heittämällä 32s--> suora :s_evil: ja tota rataa neljä sittaria ja kaikista tipuin ilman rahasijaa. Luottamus omaan käteen 0% ja pelko persuuksissa pelatessa premium-käsiä ei oo hyvä yhdistelmä, joten tässä on vieläki tauko päällä sittareista.

Hyviäkin uutisia: Tiltin-Freerolleista bankrolliin ~16$, koska pääsin finaalipöytään kolmesti. :f_biggrin: Tipuin aika varhaisessa vaiheessa yhdestä ja ohivedoilla tipuin 3,4 sijalta. Aika mielissäni olin siitä, että jotain menestystä on tullut sittari-hiljaiselon
      aikana.

Cash-peliä oon pelannu vähän ja siitä on tullu hiukkasen profittia, mutta sittareihin ei oo hinkua edelleenkään. Suunnilleen oksennus kurkussa, kun ajattelee taas niitä 73o vs KK ohivetoja.

Loppuun vielä tilastoja sittareista:

76kpl net won 9$ ROI 5,26% ITM 36,84 Sijoitukset: 1. 11kpl 2. 11 3. 6
      http://img43.imageshack.us/img43/222/sittari.png
      Käppyrää korjaa kummasti noi freeroll-menestykset
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      KUVAHAASTE hoksaatko, missä fisu tilttaa totaalisesti??? :f_cool: Kohdissa 1. 2. 3. vai 4. ? Vastauksia pyydetään pikapuolin.

Ihan vaan pakko postata tänne toi oma käppyrä cash-gamesta. DONK
      Jotenkin tosi kuvaava tilanne, ennen(pelataan strategyn ohjeiden mukaan ja n.25% säädetään niistä ohjeista riidien mukaan) ja jälkeen (kun hero tilttaa totaalisesti ohivetoon ja sijoittaa sankarilliset 100% rollistaan yhteen pöytään ja menee katki kärjellään)

http://img32.imageshack.us/img32/9033/cashw.png

Raket pelasti tilannetta :f_love: ja sen jälkeen oon pelannu strategyn ohjeiden mukaan, joka näkyy kuvasta. Niinku joku mainitsi postauksessaan, että paremmin tienaa keräämällä mehtästä tyhjiä pulloja, niin tää tuntuu olevan ainoa kannattava tapa pelata pokeria ainakin herolla siis.

Suorastaan hävettävä suoritus :f_mad: pokerinpeluun ensimmäiselle kuukaudelle, mutta jos jostain voin olla iloinen, niin tässä on nyt sitte uus alku ja tiedän BRM tärkeyden kantapään kautta ja oon oppinu roppakaupalla itsehillintää kans.
    • 1
    • 2